Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Geit

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Geit (Pagina: 16 van 20)

Topic: Contract Voorbeeld (27-5-2006 22:00:00)
sorry, er ston een foutje in waardoor ie even off-line moest; morgen staat ie er weer wink ;)
Topic: Welke DMX sturing? (27-5-2006 15:11:00)
gevonden!

jah ok, marcus vond m, maar melde dit aan mij.

deze site leeft nu nog wel, en ik heb de benodigde DLL's.

mocht de site offline gaan dan zet ik de zooi nog wel ergens op ene servertje wegwink ;)
Topic: Contract Voorbeeld (27-5-2006 14:53:00)
ahum: * updated *

klik
Topic: Contract Voorbeeld (27-5-2006 14:36:00)
en op dit soort reacties hoopte ik dus
zo zie ik dat ik bijvoorbeeld een woordje weg heb laten vallen.

In ieder geval zal ik de boel even aanpassen happy :)

bedankt jeroen
Topic: Contract Voorbeeld (27-5-2006 13:55:00)
Bij deze zal ik mijn vers opgestelde contract ook maar even tonen,
ik ben opzoek naar lekken, dit is nog maar een testversie.

Ook ben ik nog niet helemaal overtuigt van de spoepelheid, dus de volgorde wordt misschien nog omgegooid.

kan er iemand iets vinden wat niet klopt?

reden dat ik het jullie vraag: van mezlef zie ik het nooit als ik iets fout doe, en jullie hebben meer ervaring wink ;)

link
Topic: Welke DMX sturing? (26-5-2006 18:16:00)
nee je bent niet scheel, als ie op de ftp zou staan zou ik m niet ook willen, want dan had ik m al laugh :D
Topic: Welke DMX sturing? (26-5-2006 18:06:00)
dat weet ik, maar ik wil ook 2.5 razz :p
Topic: Welke DMX sturing? (26-5-2006 18:02:00)
alleen staat daar geen 2.5 op.. sad :(
Topic: Storing in geluid bij aansluiten licht en geluid op 1x (3x32A) (26-5-2006 12:24:00)
zijn weer minder kabels in de grond hewink ;)
Topic: Welke DMX sturing? (26-5-2006 11:48:00)
misschien een leuke extra, ik heb de FTP-site van martin gevonden.
je kunt als anonieme login rustig lightjockey 2.6 downloaden etc.

weet er iemand of er hier nog bugs inzitten? niet dat ik straks een boze meneer van martin voor mijn deur heb staan razz :p

linken ging niet, dus je kunt dit maar beter pasten in je browser: ftp://ftp.martin.dk/