Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van MG

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van MG (Pagina: 16 van 20)

Topic: FreeFloats voor CD Decks.... rare gedachte of.... (15-7-2009 18:02:00)

Tom schreef:

klopt.

De allerbeste oplossing vind ik nog steeds dat plateau graniet met rubber opgehangen in een ijzeren frame. HOe heet dat loeizware kreng ook al weer? laugh :D

Maar voor transportdoeleinden vind ik mijn eigen praktijkoplossing de meest subtiele, en lichtste in gewicht....
Daar zag ik er twee van op de PA beurs dit jaar, voor 25 euro per stuk. Maar omdat ze zo zwaar zijn heb ik de laten staan, shut up :X Hoe stom kun je af en toe zijn laugh :D
Topic: Dat is balen. (14-7-2009 22:33:00)
Ow, ik had het opgevat als een lek dak (daarom ook veel appparatuur nat) plus grondwater dat omhoog gekomen is..... razz :p
Topic: Dat is balen. (14-7-2009 14:34:00)

malibu83 schreef:

Hallo mede vrienden.

Door het noodweer hiier afgelopen vrijdag is mijn complete opslag vol gelopen met water.
er heeft ruim 1m60 in gestaan.

Ben nu het meeste kwijt.

wel heb ik goede hoop als ik de ledparren goed laat drogen en printplaat droog fohn en inspuit

dat deze het wel weer gaan doen.

iemand nog meer tips

totale schade ongeveer 17000 euro
Is het overigens je eigen pand, of huur je het? Wat zei de eigenaar, valt een lekkage aan het dak niet onder zijn aansprakelijkheid?
Topic: FreeFloats voor CD Decks.... rare gedachte of.... (14-7-2009 13:06:00)
Ik gebruik zelf ook de oranje, opblaasbare freefloats. Voor DJ harrie die classics draait in de kroeg prima dingen, maar voor DJ Terror die op een stampfeest staat iets minder. Dan gebruik ik de ouderwetse manier van stoeptegels onder de draaitafels.
Topic: Geslaagd?!?! (14-7-2009 13:02:00)

watje schreef:

he he, wie weet is dat wel wat, maar is toch te kort :p
als ik een busje koop moet hij minstens 3.05 zijn anders kunnen me 3M stukken truss er niet in.

@ jorrit, hou lang is jou bus dan? korter toch?
Mijn sprinter maxi 2001 wil ik eigelijk wegdoen. Automaat met cruisecontrol, 4 mtr lange laadruimte, volledig betimmerd. Heb hem nog niet zo heel lang erbij, maar mijn oog is gevallen op een prachtige sprinter maxi uit 2008.
Topic: Ervaringen Futurelight MH660 (7-7-2009 15:25:00)
Ik heb met mijn kopjes nooit problemen ondervonden. Er zijn wel twee versies verschenen, eentje zonder rubber om de basis en eentje met. Ik heb de laatste versie.
Ze reageren snel, maken weinig geluid en hebben alle functies die je graag wilt hebben. Qua aansturing gebruikte ik een futurelight CP192 controller met joystick, erg fijn.
Topic: Michael Jackson overleden (4-7-2009 09:13:00)

daveke schreef:

Adam Beyer heeft uit eerbetoon een micheal jackson plaatje gedraaid
Adam Beyer plays Micheal Jackson - Billie Jean @ Awakenings Festival 2009
Bij Sensation zojuist idem. Misschien is dat ook te zien en horen op de TV-registratie die vanavond te zien is.
Topic: Roadies / Stagehands gezocht (15-6-2009 15:56:00)
Ik zit zelf in Leeuwarden en Landgraaf, kan je wellicht af en toe een handje helpen. Eigen vervoer en ervaring is aanwezig ;)
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (15-6-2009 15:48:00)
House of Pain - Jump around halverwege de track in een loop zetten en dan Backstreet Boys - Quit playing games with my heart op dubbel BPM erin gooien, werkt bij mij prima.
Geldt ook voor Jennifer Lopez - Let's get loud & Bob Sinclair - Rock this party.
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (11-6-2009 14:22:00)
Mmm, dat het zo snel kan gaan heb ik nog nooit gehoord. Hier in Limburg verkopen zelfs de winkels je nee als je met een defecte sub terugkomt.... :S