Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van TNT
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van TNT (Pagina: 16 van 20)
Topic: Versterkers opgeblazen? hoe? (22-2-2007 15:59:00)Hoe heb je dit gemeten?
Als je met een multimeter gaat meten zal je het parralel met een belasting (parlamp of zoiets) moeten doen omdat een multimeter te hoogohmig is.Topic: Carnaval Muziek 2007 (12-2-2007 21:35:00)
waar je dus lekker op kunt hossen
Ik zoek eigenlijk meer de liedjes zoals:
De stikpes- unne spijker in munne kop
de twee pinten- bij ons staat op de keuken deur
wim kersten- NBloementjes gordijn
van alles wa- en nou die hendjes(valt er iets buiten
)
hydra-als het gras 2 kontjes hoog is
arie ribbens-polonaise holandaise
manne koor - mooi man
heeft iemand nog wat andere tips?Zoek op marktplaats maar 's naar "De daverende 13" en "Knotsgek"
Topic: QSC PL-6.0 of Lab-gruppen FP-6400 (11-2-2007 16:05:00)
Yep, deze was toch een 500/700 euro goedkoper.
En hoef er gemiddeld maar 1 keer per week mee te sjouwen.Topic: QSC PL-6.0 of Lab-gruppen FP-6400 (11-2-2007 15:31:00)
1. 9mm is nogal dun voor zo'n lengte, hoe kan ik men kist nog steviger maken?
Ik denk dat je beter 2kisten kan maken, dan wordt het en stuk steviger en vooral handelbaarder.
2. Het is dus meranti multiplex, maar die hout-kringen/nerven, krijg ik die weggewerkt dmv acryllatex erop te smeren? of
plakken jullie er soort van laminaat,rubber of keukenzeil op? Probleem = dan wordt het hout toch dikker en passen mijn sluitprofielen niet meer.Zoek eens een interieurbouwer bij je in de buurt en vraag eens naar "Formica" dit is een soort fineer wat hard en krasvast is,dit spul heb je in heel veel soorten.
laat je budget dit niet toe dan zal je gewoon moeten schilderen
Topic: QSC PL-6.0 of Lab-gruppen FP-6400 (11-2-2007 10:49:00)Crxtreem schreef:
Dit hebben we nagemeten op zijn verdeelblok en overal netjes 230V.Als je met een multimeter gaat meten zal je het parralel met een belasting (parlamp of zoiets) moeten doen omdat een multimeter te hoogohmig is.
Marc Ebbers schreef:
Ik kom hier veel liedjes tegen echter vind ik in sommige het apres ski gehalte iets te hoog.waar je dus lekker op kunt hossen
Ik zoek eigenlijk meer de liedjes zoals:
De stikpes- unne spijker in munne kop
de twee pinten- bij ons staat op de keuken deur
wim kersten- NBloementjes gordijn
van alles wa- en nou die hendjes(valt er iets buiten
)hydra-als het gras 2 kontjes hoog is
arie ribbens-polonaise holandaise
manne koor - mooi man
heeft iemand nog wat andere tips?
KVM schreef:
Met als hoofdreden de eindprijs?Yep, deze was toch een 500/700 euro goedkoper.
En hoef er gemiddeld maar 1 keer per week mee te sjouwen.
M'n AB-international rack wordt nu gebruikt voor de X-tro's , en de Bux doet in z'n eentje de punishers.
Topic: Het bouwen van een case (11-2-2007 11:14:00)Kikoke_86 schreef:
mijn kist wordt iets van een 2m breedt, 0.5m hoog en 0.6m diep (een heel kist voor een draaitafel niet?1. 9mm is nogal dun voor zo'n lengte, hoe kan ik men kist nog steviger maken?
2. Het is dus meranti multiplex, maar die hout-kringen/nerven, krijg ik die weggewerkt dmv acryllatex erop te smeren? of
plakken jullie er soort van laminaat,rubber of keukenzeil op? Probleem = dan wordt het hout toch dikker en passen mijn sluitprofielen niet meer.
laat je budget dit niet toe dan zal je gewoon moeten schilderen
3. ik werk dus volgens de doos-methode, gewoon doorzagen in juiste vorm en sluitprofielen erop? Ik heb bij TNT de fotokes van zijn werkwijze gezien en mij lijkt het dat die één cm weg zaagt/freest.
Dit hoef je alleen te doen als er schuine hoeken in het sluitprofiel zitten, is je deksel gewoon recht dan kan je de kist gewoon doorzagen.Zo, eerste avondje met X-tro/punisher/Bux set zit er op, ongeveer 350 man.
Wat een verschil met m'n oude AB-international bakken, Nu weet ik pas echt waar die punishers toe in staat zijn
.
Ook zeer tevreden met de X-tro's , het geluid is stukken beter als met m'n vorige speakers.
Wat een druk kan deze set maken
en geen clipledje gezien.
Binnenkort nog een 4HE rackje timmeren voor de bux en processor, met een stel stevige wielen er onder
Topic: QSC PL-6.0 of Lab-gruppen FP-6400 (9-2-2007 23:22:00)Wat een verschil met m'n oude AB-international bakken, Nu weet ik pas echt waar die punishers toe in staat zijn
.Ook zeer tevreden met de X-tro's , het geluid is stukken beter als met m'n vorige speakers.
Wat een druk kan deze set maken
en geen clipledje gezien.Binnenkort nog een 4HE rackje timmeren voor de bux en processor, met een stel stevige wielen er onder
Zo, toch maar een sjouwbak gekocht, en wel een RAM Bux-5 (wat een ding zeg
)
Morgenavond gaat hij mee op klus voor dik 300 man, ben benieuwd.
Topic: QSC PL-6.0 of Lab-gruppen FP-6400 (8-2-2007 21:14:00)
)Morgenavond gaat hij mee op klus voor dik 300 man, ben benieuwd.
Ik denk dat ik toch maar voor een sjouwbak ga.
Zijn een stuk goedkoper, drukken beter in het laag, en na mijn gevoel betrouwbaarder.
Aan de voeding kan weinig kapot gaan.
Ik zal toch is gaan kijken naar de Crest pro 9001 en die bux-5
Bedankt voor de info, ben er weer een stuk wijzer van geworden
Topic: QSC PL-6.0 of Lab-gruppen FP-6400 (6-2-2007 23:17:00)Zijn een stuk goedkoper, drukken beter in het laag, en na mijn gevoel betrouwbaarder.
Aan de voeding kan weinig kapot gaan.
Ik zal toch is gaan kijken naar de Crest pro 9001 en die bux-5
Bedankt voor de info, ben er weer een stuk wijzer van geworden
Zodra ik de tijd heb ga ik effe informeren voor die zaal.
Mijn X-tro's zijn uitgevoerd met de 18 sounds's
Topic: QSC PL-6.0 of Lab-gruppen FP-6400 (6-2-2007 21:07:00)Mijn X-tro's zijn uitgevoerd met de 18 sounds's
CyberDance schreef:
Let op met de PL-6.0 PFC, deze kan op termijn problemen krijgen met de voeding (de PFC in het specifiek). Niet voor niks worden de 6.0 en 9.0 (beiden met PFC) niet meer gemaakt. PL6.0II is dan de optie maar die mist wel weer wat vermogen ten opzichte van de 6.0 PFC en lab. Verder zijn het wereld versterkers, maar dat zijn de labs ook.Als ik momenteel zou moeten kiezen zou ik voor de lab fP-6400 gaan. Niet dat de QSC's slecht zijn maar bij de 6.0II mis je toch wel wat vermogen, en de PFC versie zou mij geen prettig gevoel geven, wetende dat het bekend is dat ie er zomaar mee kan kappen (heb t 1x meegemaakt, en da's dus midden in een feest "jongens, tis goed geweest *plof*".
Ik denk dat ik wel voor de FP-6400 ga, de betrouwbaarheid is me toch het belangrijkstste, en qwa prijs schelen ze elkaar volgens mij niet zo veel.
met een beetje geduld moet het wel voor een 2000,- euro lukken denk ik.
is kijken of ik 2 van m'n AB international bakken kan verpatsen
.@ Contour:
lijken me wel mooie amps alleen zijn die 2e hands nog niet te krijgen, en nieuw wordt me te duur.