Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Bestek

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Bestek (Pagina: 16 van 20)

Topic: Hulp bij juiste lichttafel (4-12-2017 13:43:00)
De uitgang word inderdaad al gesplit in de tafel, externe booster zou ik in eerste instantie niet doen, gewoon proberen denk dat het allemaal wel meevalt.
Topic: Hulp bij juiste lichttafel (2-12-2017 17:49:00)
Op marktplaats staat zo nu en dan een dmx invader 2420, erg leuke tafel hiervoor, stabiele knoppen en faders, twee uitgangen, voorgeprogrammeerde shapes en makkelijk te programmeren. De mk2 versie heeft ook nog een masterfader wat ideaal is.
Tussen de 200 en 300 euro kun je deze 2e hands wel vinden.
Topic: verticale rookmachine (25-10-2017 16:41:00)
De vloeistof gaat dan condenseren in de (koude) slang, je krijgt last van een ophoping van rookvloeistof in de slang.
Het eerste stukje (10/15 cm) een overgang maken met kippengaas kan wat schelen omdat de rook dan niet meer zo heet is voor hij de slang in gaat. Heb daar best wat ervaring mee laugh :D
Topic: verticale rookmachine (25-10-2017 13:51:00)
Had martin vroeger niet zoiets met een basis unit en daaraan gekoppeld twee losse rook units?
Topic: min en pluspunten mac krypton en mac wash (25-9-2017 16:37:00)
Leg je klus voor bij een locale verhuurder en je komt er prima uit.
Als je daar 10 kopjes huurt zal het echt niet zon probleem zijn om je nog twee spares mee te geven, mocht je echt niet met minder dan 10 uit de voeten kunnen.
Ga overigens niet uit van verhuurprijzen online want die heb ik volgens mij nog nooit ergens moeten betalen....
Topic: Eenmansband, wat heb ik nodig? (4-9-2017 19:14:00)
Ik heb onlangs twee EV ZLX12p speakers gekocht voor de wat mindere klusjes, met het idee als er iets sneuvelt de gevolgen nog te overzien zijn.
En ik moet zeggen dat deze me helemaal niet tegenvallen, de behuizing is omdat het kunstof is wat gevoelig voor krasjes maar voor de rest een nette speaker met een prima klank. Valt binnen je budget en volgens mij prima geschikt voor je toepassing.
Topic: Extra (4-9-2017 08:40:00)
Hoe heb je de juiste processor settings achterhaald? Hier zul je toch uitvoerig aan hebben moeten meten wil je dezelfde settings als je actieve set hebben. Heb je dit niet dan begint de ellende daar al en zou ik daar meer energie in gaan steken alvorens aan iets nieuws te beginnen.
Topic: Even buitenspelen..... (18-8-2017 13:15:00)
Ik heb waardering voor je inzet, maar ik heb het idee gezien de doorgaans uitblijvende reactie's dat het voor de meeste hier ook wel taaie/niet relevante stof is. Wellicht eens wat meer op de basis in gaan voor het afstellen van een sub top combinatie van een basic setje?
Topic: Defecte db Technologies DVX S-09 (3-8-2017 15:32:00)
Kun je niet om een foto vragen? Over het algemeen kun je dat toch duidelijk zien, lijkt me wel het minste wat ze kunnen doen bij een dergelijke conclusie.
Topic: Antari z-300 pomp voltage (29-7-2017 15:29:00)
Er lijkt een spanningsregelaar achter de pomp connector te zitten (het rechtopstaande zwarte blokje met aluminium plaatje erachter)
Hier zitten 3 pootjes aan, meet deze eens door zonder dat er spanning op de print staat in de weerstand/ohm mode, deze willen wel eens stuk gaan, vaak maken de pootjes dan onderling kortsluiting.