Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ Sietse
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van DJ Sietse (Pagina: 16 van 20)
Topic: Grote lasers en gelul in de ruimte (28-2-2005 21:48:00)
En wanneer was de maandlanding? '69. Dus als 't boek nou es uit 61 t/m 68 komt? wel jaren 60, maar nog geen maandlanding
Dat zeg ik toch??Topic: Grote lasers en gelul in de ruimte (28-2-2005 19:57:00)
Hij is er, de eerste schnappie remix versie die ik leuk vind
: https://www.knooiwark.nl/users/steen/sounds/harriekrok.wmvTopic: klein hoorntje (27-2-2005 23:24:00)
2 x 15" AX15b's op de grond, naast mekaar
1 x 18" Wharfedale erbovenop
1 x 15/12 ? Wharfedale top erop.Volgens mij overschat je dan een wharfdale top gigantisch, of onderschat je de dap AX15b's. Hoe dan ook, dit slaat nergens op.
RobbieB schreef:
DJ Sietse schreef:
Ik heb hier nog een boek liggen ''het heelal waarin wij leven'' uit de jaren 60. Daarin staat de maanlanding niet eens vermeld.. Dát is pas vermaak
Ik heb hier nog een boek liggen ''het heelal waarin wij leven'' uit de jaren 60. Daarin staat de maanlanding niet eens vermeld.. Dát is pas vermaak
Topic: DAP AX15B + AX12 een goed set ? (28-2-2005 19:03:00)
Of de uiterlijk gelijke Sirus PS12
Topic: klein hoorntje (28-2-2005 19:00:00)
Staat dat schuine deel rechstonder niet veel te ver naar binnen?
Topic: Grote lasers en gelul in de ruimte (28-2-2005 16:22:00)Ehh bewijs? Bron? Het komt op mij over als klinklare onzin wat je daar zegt.
En trouwens, hoe een radiotelescoop (die EM straling detecteert) geluid kan detecteren (wat niets met EM te maken heeft) is mij echt een raadsel .
Topic: Carnavalsklappertjes 2005 (27-2-2005 23:39:00)En trouwens, hoe een radiotelescoop (die EM straling detecteert) geluid kan detecteren (wat niets met EM te maken heeft) is mij echt een raadsel .
DJ Sietse schreef:
En als je het echt niet meer kan hebben: https://www.estatica.de/swf/loader_01.html
: https://www.knooiwark.nl/users/steen/sounds/harriekrok.wmvValt me weer eens te meer op dat sommige mensen gewoon verslaafd zijn aan hoorns
Topic: Wat kosten jullie nou? (27-2-2005 22:47:00)
Inderdaad. Ter relativatie, wij vragen voor onze kleinste show (vergelijkbaar met jouw kleinste show) al 200 euro. En we krijgen dit ook, omdat we gewoon niet onder een bepaalde prijs gaan zitten. Als een klant zegt, maar 100 euro (of 150) budget te hebben, leggen we gewoon uit waarom we niet onder een bepaalde prijs gaan zitten en dat kwaliteit geld kost. Meestal kan het budget dan toch nog wel wat omhoog, of er wordt gekozen voor een ''hobby 50 euro per avond'' drive-in. En dat moet je dan maar voor lief nemen. Vaak komen die klanten na een mislukte avond alsnog bij je terug.
Topic: DAP AX15B + AX12 een goed set ? (27-2-2005 22:41:00)Ook al ken ik de speakers slechts van naam, en ken ik alleen de gebruikservaringen ervan.. met zo'n configuratie ga je hoe dan ook een overdaad aan sub krijgen. Bovendien vraagt dat om een drie-weg crossover en dus drie versterkers (= $$$) omdat je de 18'' en 15'en natuurlijk niet hetzelfde frequentiegebied weer wilt laten geven (= vragen om problemen) EN je ze dus het beste door apparte versterkers aan kan sturen. Waarom zo moeilijk doen..?
Topic: DAP AX15B + AX12 een goed set ? (27-2-2005 22:34:00)Mr. Edie schreef:
Ik weet niet of het uitziet; maar Max zou ook 4 AX15b's kunnen nemen, en dan de volgende set-up (per kant) maken;2 x 15" AX15b's op de grond, naast mekaar
1 x 18" Wharfedale erbovenop
1 x 15/12 ? Wharfedale top erop.