Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djbidji

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Djbidji (Pagina: 16 van 20)

Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (3-2-2005 22:07:00)

Reemski schreef:

Dj Ferry schreef:

(snel vraagje tussendoor)
Edit: Wat is het verschil met Progam/rms/max, (Heb gezocht met zoekmachine)
RMS is het vermogen wat de speaker continu kan verstouwen. Gemeten met een testsignaal. Muziek is dit niet, en daarom hebben we program. Het vermogen wat de speaker van program-materiaal zou kunnen verstoken. Helaas bij de budgetkasten is dit niet altijd waar. Daar kan je je beter aan de RMS waarde houden. Max is het maximale vermogen gedurende een zeer korte tijdsduur.
en je hebt dan bij de low budget's ook soms nog pmpo staan! dan denk je van, wauw 3200watt pmpo, terwijl deze 25 watt rms aankunnen!!! pmpo staat voor de maximale piek in 1 microseconde!! (althans zo hebben ze het mij in de tijd wijsgemaakt shut up :X
Topic: Verschil tussen 19" dimmer en T4 (24-1-2005 22:07:00)
en de stepper-motoren in de head dan? die zijn volgens mij ook niet echt bestand tegen regen.
Topic: Verschil tussen 19" dimmer en T4 (24-1-2005 19:20:00)
met de parren misschien wel, maar die mac 250's shocked 8O als die een tijdje in de regen staan denk ik niet dat de sturing in de basis daar zo tevreden mee zou zijn!!
Topic: fbt of mackie? (13-1-2005 16:03:00)

djbidji schreef:

geloof het of niet maar qua hoog had ik meer dan genoeg!
dus zat ik zeker niet op delimiet te draaien wink ;)
Topic: fbt of mackie? (12-1-2005 22:26:00)
een 500 tal personen! geloof het of niet maar qua hoog had ik meer dan genoeg!
Topic: fbt of mackie? (12-1-2005 16:40:00)
heb ze meteen besteld!! schitterend wat er uit deze kastjes komt, toegegeven de baskastjes zaten af en toe te pinken op het limit ledje, maar de topjes gaven geen krimp!!

Helaas ben ik met mijn 'stomme kop' mijn digitale camera vergeten, dus heb ik geen foto's angry !

Je moest eens weten hoe kwaad ik op mijn eigen ben!!

groeten..
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (10-1-2005 22:18:00)
het is wel zo dat ik alleen op de wagen sta razz :p
deze rijdt eerst en daarachter een 50 tal mensen van de carnavalgroep zelf + 2 praalwagens.

wat dat vastzetten betreft, had ik ook al aan gedacht, straks denken de mensen dat wij i.p.v. snoepjes, cd'tjes rondstrooiien!!! laugh :D
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (10-1-2005 19:04:00)
Ik moet draaien op een carnavalwagen in baasrode (belgië) is weliswaar pas binnen 4 weken. heb een jbl touring systeem van 7 kWatt voorzien, zal wel genoeg zijn hoop ik! heeft iemand al ervaring mee om te draaien terwijl je meerijdt, is bij mij de eerste keer, en doe je dit rechtstaand of is het beter om dit al zittend te doen??

groeten.
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (10-1-2005 17:55:00)
400 euro??? voor vier dagen shocked 8O

Ik wil nu niet de concurrent uithangen maar bij ons kost een gelijkaardig setje nl. 2 srm 450 + 2 sw 1801 (deze zijn zwaarder btw) 140 euro voor 4 dagen, een klein verschil, niet sneaky :V
Topic: fbt of mackie? (8-1-2005 15:41:00)
dat zal ik vanavond ondervinden, maar voorlopig toch positief happy :)