Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Marijn

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Marijn (Pagina: 16 van 20)

Topic: Het bouwen van een case (10-5-2012 12:54:00)
Eventueel de hoeken binnenin verstevigen door een latje in elke hoek te bevestigen?

Marijn
Topic: Het bouwen van een case (10-5-2012 10:52:00)
Hallo,

Ik wil zelf 4 houten bakken maken voor Showtec Led Spheres van 50cm.
Ik dacht dit te doen met Multiplex van 12mm dik, en hiermee een soort doos te maken (zonder deksel) en deze met nagels/vijzen in mekaar te zetten?

Reken ik er een halve cm bij per kant qua extra ruimte? zodat de bal er zeker in past? of gewoon 50 cm vrijlaten (excl. schuim)?

Als bescherming heb ik 1cm dik hardschuim voorzien om op elke zijde een stukje van 10x10 te plakken.

Heeft iemand hier nog ervaring mee? ik heb nog nooit een kist ofzoiets in de aard gebouwd..

Alle tips zijn welkom!
Topic: Outdoor passieve speaker achter actieve speaker plaatsen (9-5-2012 11:51:00)
Dat moet geen probleem zijn, indien er op de actieve Mackie ook een link (doorlus) connector is (volgens mij wel).

Marijn
Topic: QSC RMX 2450 - 2x Martin Audio S15 (8-5-2012 09:47:00)
Nog mensen ervaringen met deze subjes al dan niet actief gestuurd? drukken deze wat door?

Mvg
Topic: Waarde octostrips (4-5-2012 16:46:00)
Goed, toch?
Topic: Waarde octostrips (4-5-2012 16:41:00)
Is deze hiervoor geschikt?

www.new-line.nl/nl/losse-kabel/procab-dmx50_21544.htm
Topic: Waarde octostrips (3-5-2012 15:18:00)
Ik heb inderdaad omgebouwde, dus male-female.
Topic: Waarde octostrips (3-5-2012 11:38:00)
Zijn die Dap kabels een beetje ok?
Ik heb buiten de octostrips geen nood aan 5p XLR, vandaar dat ik dus wel overweeg om gewone goedkopere kabels te maken/bestellen..
Topic: Waarde octostrips (2-5-2012 21:30:00)
Ik ben ze gaan halen, zaten alleen geen kabels bij.
Kan ik gewoon 3-polige XLR kabel hiervoor gebruiken en 5-polige connectoren erop zetten? of worden alle pinnen gebruikt?

Marijn
Topic: Waarde octostrips (1-5-2012 17:58:00)
Hallo,

Wat is volgens jullie een mooie prijs voor een setje octostrips (grijs) met haken, controller incl. flightcase?
Wat zijn de mankementen waar ik moet op letten? Ik ga morgen naar 4 sets kijken waarvan 3 perfect werkende en 1 set waarvan 4 kanalen op de controller niet werken..

Marijn