Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Xplod

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 199 bijdrage(n) van Xplod (Pagina: 16 van 20)

Topic: DAP Soundmate 1 (16-10-2005 20:36:00)
Heb je ondertussen al een keuze gemaakt?
GRTZ

Bert
Topic: DAP Soundmate 1 (3-10-2005 21:30:00)
Moest je het intresseren: ik heb net nieuwe foto's van de set online gezet.
www.new-line.nl/forum/read/?t=9764&p=49#307538
(onderste post)
GRTZ

Bert
Topic: DAP Soundmate 1 (3-10-2005 17:07:00)
Ik heb zelf een Soundmate1 en daar heb ik tot nu toe nog geen spijt van gehad.
Gisteren heb ik voor het eerst de K-115 en de RW-215 kunnen beluisteren zodat ik iets had om te vergelijken(in mijn aankoop heb ik ook deze twee speakers ook nog overwogen).Nu ben ik zeker dat het geen slechte keus was.Goede bas ALS de subwoofer goed geplaatst is tenminste en een ordelijk;helder hoog.Over dat laatste ben ik bij de K-115 erg van verschrokken;ik had namelijk beter verwacht.Spraak heb ik nog niet gedaan met de set dus daar kan ik ook niks zinnigs over zeggen.
Kortom: voor kleine feestjes ZEKER het overwegen waard vanwege de goede prijs/kwaliteit verhouding.
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel van je?
GRTZ

Bert
Topic: Geslaagd?!?! (1-7-2005 20:21:00)
Ik ben geslaagd op het tweede middelbaar Industriële Wetenschappen(IW)
Wiskunde scheelde helemaal niet veel. shocked 8O ashamed :$
Maarja,geslaagd is geslaagd! laugh :D
GRTZ

Bert
Topic: Is dit een goede keuze??? (23-6-2005 21:11:00)
Dan zit je zowel als prijs als 'model' in een heel andere klasse! sneaky :V
We weten ook niet waar de op ze vor wil gebuiken.....
GRTZ

Bert
Topic: Ventilatoren afdekken tegen insecten etc. (23-6-2005 20:49:00)
Ok!
Bedankt voor de reacties!
GRTZ

Bert
Topic: Ventilatoren afdekken tegen insecten etc. (23-6-2005 17:57:00)
Hor?
Topic: Ventilatoren afdekken tegen insecten etc. (23-6-2005 17:39:00)
Nu dat de examens bijna gedaan zijn ga ik mijn setje in het tuinhuis zetten voor gewoon te spelen en voor een klein feestje woensdag.
Nu vroeg ik mij af hoe dat ik het best de ventilatoren afdek tegen insecten en andere vuiligheid.
Af is dit echt totaal nutteloss;kan dit geen enkel kwaad?
GRTZ

Bert
Topic: (Verbrande) geur uit sub..... (14-6-2005 16:22:00)
Dit kreeg ik als reactie op een mail die ik naar de technische dienst had gestuurd...

Hallo Bert,

De Soundmate versterkers, daar zijn de printplaten met een beschermingslak behandeld. Wanneer de versterker volledig belast wordt, dan worden met name de emitterweerstanden erg heet en de lak begint dan gedeeltelijk te verbranden. Overigens is er geen brandgevaar, maar het gevolg is wel dat je een brandlucht ruikt. Dit is van tijdelijke aard en de brandlucht verdwijnt dan ook als de Soundmate set regelmatig stevig gebruikt wordt.

Het koelblok mag intern tot 85° C warm worden. Het koelblok zit op de achterkant gemonteerd en het is dus ook mogelijk dat de achterkant erg warm tot heet wordt. Niks om zorgen te maken.

Wat de woofer betreft: De temperatuur van de spreekspoel mag tot 250° C oplopen. De spreekspoel zit op een kapton drager en de speaker kan elektrisch zelfs 600 watt verdragen, echter door mechanische beperkingen (Xmax) is het balstbare vermogen 300 Watt continu. Omdat de woofer geventileerd wordt door het poolgat wordt deze inderdaad warm evenals de dustcap. Ook ruik je in het begin de lak van de spreekspoel. Dit verdwijnt ook later als je de Soundmate set stevig gebruikt.

Maak je verder geen zorgen en laat de set eens een middag/avond stevig draaien. Ik zie de Soundmate series zelden terug voor reparatie. Houd alleen in de gaten dat de set niet gaat clippen. Dit gaat vaak ten koste van de hoge tonen driver en is ook het kritieke deel wat voor alle merken luidsprekers geldt.

met vriendelijke groet,

Kees van Dijke
Highlite International BV
Topic: (Verbrande) geur uit sub..... (12-6-2005 21:36:00)
OK!
Ik ben gerustgesteld! laugh :D
Hier mag voor mijn part een slotje op.....
En wederom: bedankt voor de reacties! laugh :D
GRTZ

Bert