Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van OmErta

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van OmErta (Pagina: 16 van 20)

Topic: Drive in show meubel (2-6-2005 08:40:00)
Nee mij maakt het niets uit razz :p . We zwijgen er dus verder over shut up :X

mvg Alex
Topic: Hoe zijn jullie aan jullie budget gekomen om... (1-6-2005 21:28:00)

Timmiej schreef:

60 uur per dag is gemiddeld.
Je weet echt alles uit je dag te halen jij laugh :D wink ;)
Topic: Drive in show meubel (1-6-2005 19:45:00)
@Luc
Waarom zo negatief doen? Als je goed kijkt zie je dat er gaten inzitten hoor niet zo goed zichtbaar maar zoom maar eens in. De straal van de gaten zijn als ik het goed zie 1(of 2)mm kleiner dan de straal van de bladen van de ventilator.

grtz alex
Topic: Geavanceerd muziek programma... (29-5-2005 14:00:00)
misschien een idee om de demo te downloaden?

mvg Alex
Topic: Gat in de markt! (28-5-2005 19:51:00)

Max schreef:

Wat dachten jullie van een USB chassis? Ideaal voor in een 19" paneel, in twee varianten: Voor de Dap USB minilights (stroom) en/of voor je Mp3 speler (signaal).
Nog maar uitgesproken of al gerealiseerd wink ;) ! Leve neutrik.

grtz alex
Topic: De Bouw van de X-TRO ( top voor de Punisher ) (28-5-2005 13:36:00)

daanjo schreef:

https://img285.echo.cx/my.php?image=im0010710ur.jpg
https://img285.echo.cx/my.php?image=im0010742bp.jpg
https://img285.echo.cx/img285/5559/im0010752kb.jpg
en zo kan je ze makkelijker bekijken wink ;)
Topic: Zwart werken als DJ (28-5-2005 08:47:00)
Was maar een idee die ik had en blijkbaar dus fout. Van mijn post niets aantrekken dus.

grtz alex
Topic: Zwart werken als DJ (27-5-2005 21:48:00)
Ik weet niet precies hoe het in België geregeld is maar wat ik wel weet:
Als ik gratis werk bij mijn pa en ze komen langs van de arbeidsinspectie zal mijn vader een boete krijgen ookal verklaar ik dat ik gratis en uit interesse werk. Denk dus dat dit ongeveer hetzelfde zal zijn wanneer je gratis gaat draaien. Wat volgens mij wel lukt is een cantract maken waarin staat dat je voor 1 cent werkt, die ene cent zal dan wel belast worden maar dat zal de wereld niet zijn wink ;) . Misschien is het ook mogelijk je als vrijwilliger op te geven hoewel ik niet weet of dat kan bij een bedrijf zoals een café zou je even aan iemand moeten vragen die er verstand van heeft.

mvg Alex
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (27-5-2005 17:17:00)
Ik zou opletten met wat je nu gaat doen want hier in België bijvoorbeeld kan men een boete geven als je openbaar muziek maakt ookal is dit op prive-terein, als het hoorbaar is op openbare plaatsen en zeker als het bedoelt is om hoorbaar te zijn. Weet niet precies hoe het in mekaar in in Nederland maar wou je toch nog even waarschuwen.

Grtz Alex
Topic: Snelheid New-Line, nu overtuigd! (27-5-2005 14:33:00)
xhtml is inderdaad een strictere html die dan weer op zijn beurt de overgang kan zijn naar xml. Zelf ben ik van plan deze zomer een projectje te starten die ik zou proberen in xml te doen. Zal zie hoe goed het me lukt maar zou ook late zomer kunnen worden door herexamens sad :( . Maar is natuurlijk ook al mooi als je ja site xhtml kan maken. (ps mooie site trouwens Reind weet niet of ik dit ooit al meegedeeld had? (en New-Line natuurlijk ook)).

grtz Alex