Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj pyro
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 199 bijdrage(n) van Dj pyro (Pagina: 16 van 20)
Topic: Showtec LED Bar (13-3-2006 20:01:00)
Beste mede-forum-mensen
Is er toevallig iemand die een overzicht heeft van de dmx kanalen van de showtec LED bar?
Ik weet dat deze 20 kanalen heeft, en dat ze 4 kanalen per segment gebruiken, maar ik
weet niet juist wat die 4 kanalen doen.
Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt
Topic: Boxen opgeblazen? (8-3-2006 19:59:00)Is er toevallig iemand die een overzicht heeft van de dmx kanalen van de showtec LED bar?
Ik weet dat deze 20 kanalen heeft, en dat ze 4 kanalen per segment gebruiken, maar ik
weet niet juist wat die 4 kanalen doen.
Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt
Het is inderdaad raar dat de boxen precies op hetzelfde moment zijn uitgevallen.
Dat je 2 speakers kapot speelt is perfect mogelijk, maar dan nog net alletwee op hetzelfde moment.
Zou dit toch nog eens deftig navragen bij die verhuurder.
Topic: Daslight vraagje (29-1-2006 10:50:00)Dat je 2 speakers kapot speelt is perfect mogelijk, maar dan nog net alletwee op hetzelfde moment.
Zou dit toch nog eens deftig navragen bij die verhuurder.
Ja dat kan je dan best in een apparte scene steken, of je moet telkens manueel overschakelen, maar dit is niet echt aan te raden.
Gewoon een scene maken waarbij je in de eerste stap de even scanners shutter open zet en dan in de tweede stap de oneven scanners shutter open zet.
- Ik denk dat het programma niet werkt omdat je een nieuwere versie van daslight hebt. Zal deze week proberen om die ook te downloaden en een
voorbeeld programma te schrijven. Zit wel momenteel in examens dus het kan wel even duren.
Topic: Daslight vraagje (28-1-2006 20:45:00)Gewoon een scene maken waarbij je in de eerste stap de even scanners shutter open zet en dan in de tweede stap de oneven scanners shutter open zet.
- Ik denk dat het programma niet werkt omdat je een nieuwere versie van daslight hebt. Zal deze week proberen om die ook te downloaden en een
voorbeeld programma te schrijven. Zit wel momenteel in examens dus het kan wel even duren.
Inderdaad.
Zo doe ik het ook meestal.
Want alles met de live faders beginnen doen is echt niet handig.
Gewoon alles appart programmeren is lekker handig.
Topic: Daslight vraagje (28-1-2006 18:29:00)Zo doe ik het ook meestal.
Want alles met de live faders beginnen doen is echt niet handig.
Gewoon alles appart programmeren is lekker handig.
Heb even een paginatje gemaakt waar ik geprobeerd heb om één en ander uit te leggen.
Er staat ook een dlm file op waarin ik een aantal dingen voor geprogrammeert heb.
Ik hoop dat je er iets mee bent.
Als er nog iemand iets weet om aan te vullen, of als er nog vragen zijn, vuur maar af.
Link
Topic: Daslight vraagje (28-1-2006 00:43:00)Er staat ook een dlm file op waarin ik een aantal dingen voor geprogrammeert heb.
Ik hoop dat je er iets mee bent.
Als er nog iemand iets weet om aan te vullen, of als er nog vragen zijn, vuur maar af.
Link
Om kleuren, gobo's, en dergelijke aan te sturen he je 4 mogelijkheden
1) Je programmeert alles vast in 1 scene
2) Je programmeert alles in apparte scenes en laat een aantal scenes tegelijk afspelen
3) Je gebruikt in de life mode gewoon je faders
4) Je programmeert onder je functie toetsen je kleuren, gobo's, enz...
Je moet dit anders zelf maar eens proberen en zien wat je het makkelijkst vind.
Ik zet normaal strobo, blackout, gobo en kleur onder functietoetsen en dan
colorchases en gewone chases in apparte scenes.
Topic: Daslight vraagje (27-1-2006 12:59:00)1) Je programmeert alles vast in 1 scene
2) Je programmeert alles in apparte scenes en laat een aantal scenes tegelijk afspelen
3) Je gebruikt in de life mode gewoon je faders
4) Je programmeert onder je functie toetsen je kleuren, gobo's, enz...
Je moet dit anders zelf maar eens proberen en zien wat je het makkelijkst vind.
Ik zet normaal strobo, blackout, gobo en kleur onder functietoetsen en dan
colorchases en gewone chases in apparte scenes.
Bij mij zitten de corners er gewoon bij.
Als je bijvoorbeeld een vierkante truss wilt, moet je die zelf samenstellen met de verschillende onderdelen.
Voor een vierkante truss heb je dus 4 stukken rechte truss en 4 corners van 90° nodig.
Cirkels zitten er normaal gezien ook ergens bij.
En als je ze echt niet hebt mail ik ze wel even.
Topic: Zelf sterrendoek maken. Iemand een idee (23-1-2006 16:48:00)Als je bijvoorbeeld een vierkante truss wilt, moet je die zelf samenstellen met de verschillende onderdelen.
Voor een vierkante truss heb je dus 4 stukken rechte truss en 4 corners van 90° nodig.
Cirkels zitten er normaal gezien ook ergens bij.
En als je ze echt niet hebt mail ik ze wel even.
Heb daar persoonlijk nog niet van gehoord, maar het zou mij niet verwonderen moest je dit wel ergens vinden.
Zal is kijken of ik er niks over kan vinden.
De vraag is dan wel wat het gaat kosten natuurlijk.
Topic: Zelf sterrendoek maken. Iemand een idee (23-1-2006 15:21:00)Zal is kijken of ik er niks over kan vinden.
De vraag is dan wel wat het gaat kosten natuurlijk.
Ik zou dit doen met gewone kerstverlichting met zo'n bakje waar je 6 standen of zoiets kan instellen en een zwarte doek.
Je zal wel even bezig zijn met alle lampjes door je doek te steken.
Topic: Het grote "samples gezocht" topic (9-12-2005 01:39:00)Je zal wel even bezig zijn met alle lampjes door je doek te steken.
Op https://www.sounddogs.com zijn misschien wel een paar samples te vinden die je kan gebruiken.