Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Viero
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Viero (Pagina: 16 van 20)
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (6-9-2007 16:40:00)
Ik wil jullie even iets vragen, en dat is het volgende:
Ik vind lichttechniek erg leuk, en interessant. Ik loop soms mee in de schouwburg in Leeuwarden (de Harmonie https://www.harmonie.nl/ ). Maar ik wil eigenlijk ook meer doen hiermee, zoals bijvoorbeeld in discotheken. Dus hebben jullie misschien tips om meer ervaring te krijgen met licht, en intelligent licht?
Trouwens, ik heb ook nog een vraagje over scans, wat is (volgens jullie) een goede scan, die niet te duur is, maar wel de belangrijkste functies heeft? Dus gewoon een goede prijs/kwaliteit verhouding...
Ik hoop dat iemand antwoorden heeft!
Alvast erg bedankt!
Greetzz djtiesto44The Winner II (JB Systems), Velleman Space (msd versie heeft rotogobo's), beide pan/tilt/kleur/gobo/shutter... Goede prijs/kwaliteitverhouding.Topic: Nieuwe meubels van Tom (1-8-2007 16:59:00)topic van 2004
Topic: Audio verloopjes (17-7-2007 22:46:00)Ach, in 1975 had je niet de mogelijkheid om een illegale collectie te hebben,
je kocht singels, en je begon te draaien met een stapeltje van een stuk op 100 stuks. (en een gedeelte van mama's platen verzameling mee)
En daar vulde je de hele avond mee
Das ook vroeger hé, nu is het wel mogelijk...
En vroeger kon je wel illegaaltjes hebben, niet op vinyl, dan wel op cassettes. Van m'n pa nog gepraat over hoe het vroeger was, en veel van de collega's hadden illegaaltjes op cassettes
Wat soms ook helpt (beetje het voorbeeld van de baskasten), als het iemand is draai je gwn random aan een knopje (als het niet teveel moet verstillen) bv de bass van eender welk kanaal en dan hoort ie toch plots dat het goed is
Topic: Hoe ver gaan jullie met promotie? (21-8-2007 12:11:00)
Hier drive-in startpagina, visitekaartjes, t-shirts/polo's/truien met logo komen er nog, website (waar weinig wordt aan gedaan
), gouden gids, mondelinge reclame, meubel met reclame...
Topic: Oordoppen (17-8-2007 22:56:00)
), gouden gids, mondelinge reclame, meubel met reclame...Ik heb dezelfde dingetjes maar dan van variphone (zijn gelijk), zitten zeer comfortabel maar na een uur of 4 doet het es deugd om ze een kwartiertje uit je oren te halen. voor de rest in orde, goede afsluiting!
Topic: LJ zoekt ervarings advies (6-8-2007 22:18:00)djtiesto44 schreef:
Hallo,Ik wil jullie even iets vragen, en dat is het volgende:
Ik vind lichttechniek erg leuk, en interessant. Ik loop soms mee in de schouwburg in Leeuwarden (de Harmonie https://www.harmonie.nl/ ). Maar ik wil eigenlijk ook meer doen hiermee, zoals bijvoorbeeld in discotheken. Dus hebben jullie misschien tips om meer ervaring te krijgen met licht, en intelligent licht?
Trouwens, ik heb ook nog een vraagje over scans, wat is (volgens jullie) een goede scan, die niet te duur is, maar wel de belangrijkste functies heeft? Dus gewoon een goede prijs/kwaliteit verhouding...
Ik hoop dat iemand antwoorden heeft!
Alvast erg bedankt!
Greetzz djtiesto44
DJaspow schreef:
bijna alle links zijn al ongeldig
Hier voorlopig nog geen enkele
maar zodra ik m'n geld van m'n vakantiejob binnen heb komtr een hele resem aan verloopjes toe (praktisch alle stukjes van M*s*cSt*r*). En waarvoor... Je weet nooit dat je in een situatie komt dat je er 1 nodig hebt hé
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (29-6-2007 17:38:00)
maar zodra ik m'n geld van m'n vakantiejob binnen heb komtr een hele resem aan verloopjes toe (praktisch alle stukjes van M*s*cSt*r*). En waarvoor... Je weet nooit dat je in een situatie komt dat je er 1 nodig hebt hé
Bij ons voorlopig in een gehuurde verhoogde ford transit, kunnen 'm voor een prikje 2 dagen gebruiken en is volgens het aantal opdrachten véél voordeliger dan een eigen bestelwagen (die overigens op de planning staat voor binnen een jaar of 3
)
Topic: muziek uit de jaren 40 en 50 (9-6-2007 11:33:00)
)Uit onze ervaring doen tango's het wel nog goed bij het iets oudere publiek, ook de typische slows van toen (monja, du) zijn plakkers waar ze zich goed op amuseren
Wat we ook al hebben gemerkt is dat veel ouderen swingen op moderne muziek à la CB Milton (it's a loving thing) en Bob Sinclar (love generation)...
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (3-6-2007 21:59:00)
Wat we ook al hebben gemerkt is dat veel ouderen swingen op moderne muziek à la CB Milton (it's a loving thing) en Bob Sinclar (love generation)...Ik zit nu in mijn laatste jaar middelbaar onderwijs, dus dit wordt mijn afstudeerjaar. Ik zou graag volgend jaar studies volgen die gericht zijn op de licht- en geluidssector, maar ik weet niet echt wat gekozen. Ik heb al gaan informeren bij de erasmus hogeschool in brussel, maar de richting podiumtechnieken daar is zéér theatergericht (ik wil een richting die meer op het 'livewerk' gericht is). Nu zag ik dat er in Nederland zeer veel richtingen zijn, maar welke zijn (uit jullie ervaringen) meest specifiek?
Ook had ik nog de vraag of iemand ervaring heeft met de LGO opleiding van Syntra (belgië, www.lgo.be), die zagen me er ook interessant uit...
Topic: Wat kosten jullie nou? (7-5-2007 12:12:00)Ook had ik nog de vraag of iemand ervaring heeft met de LGO opleiding van Syntra (belgië, www.lgo.be), die zagen me er ook interessant uit...
Tom schreef:
W0uter]
je kocht singels, en je begon te draaien met een stapeltje van een stuk op 100 stuks. (en een gedeelte van mama's platen verzameling mee)
En daar vulde je de hele avond mee
En vroeger kon je wel illegaaltjes hebben, niet op vinyl, dan wel op cassettes. Van m'n pa nog gepraat over hoe het vroeger was, en veel van de collega's hadden illegaaltjes op cassettes