Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Laxap
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Laxap (Pagina: 16 van 20)
Topic: Het bouwen van een case (17-6-2006 05:40:00)Ik ben ook een van die mensen die denkt dat een FAQ een goede aanvulling is op dit forum. Alles is er idd te vinden. Je moet alleen de tijd nemen om het te zoeken en het moeten weten te vinden.
Ik ben dan ook bereid om een FAQ op te zetten. Op dit moment ben ik in het buitenland (zoals sommige misschien al weten) en ik heb daardoor ook veel tijd over. Aan de tijd ligt het dus niet. Ik zal veel informatie van het forum kunnen halen en dit erin kunnen verwerken. Maar ik zal ook de hulp nodig hebben van de wat meer ervaren mensen.
Mocht Dré dit een goed idee vinden en het ook nog eens kunnen gebruiken/verwerken in dit forum. Wil ik er een start mee maken en een aantal mailtjes rond sturen naar mensen waarvan ik denk dat die mij kunnen helpen met het verkrijgen van informatie. Mocht Dré het idee hebben dat dit niet nodig is of toch niet gaat lukken dan laat ik het hierbij.Topic: Nieuw setje gebouwd. (13-6-2006 05:34:00)Dat hoort er ook bij ja
Topic: Hoe zijn jullie aan jullie budget gekomen om... (14-5-2006 23:26:00)
Hierbij post ik ook maar eens mijn plannen om een case te maken voor een DJX-700 die ik al heb en 2x DN-S1000 die ik binnenkort wil gaan aanschaffen.
Mixer en cd-spelers in het schuim en het hout
Achterkant
Bovenaanzicht
Alles 6 graden gedraaid
Achterkant gedraaid
In de kist
Achterkant kist
Deksel
Deksel op kistje
Hoek en sluitprofielen
Aan de voorkant komen nog 2 vlindersloten en ik zat te denken om dan aan de achterkant van die schanieren te maken waarmee je de deksel eruit kunt halen als hij open is. Of adviseren jullie mij om daar ook vlindersluitingen te maken?
Links, rechts en aan de voorkant komen nog inbouw handvaten.
Hoe stevig zitten de cd-spelers op dit moment? Want zoals het nu is en de kist valt een keertje op de kop dan ligt alles los in de kist. Hoe hebben jullie dat opgelost? Ik heb nu aan de voor en achterkanten 10mm hard schuim en aan de zijkanten 20 mm schuim. Dit heb ik ook gedaan zodat er eventueel nog een andere cd-speler en mengpaneel in kan.
Ik wil in de bodemplaten van de cd-spelers en het mengpaneel nog wat uitsparingen maken zodat de kist wat lichter wordt.
En hoe zit het met de ventilatie? Ik het nodig om geforseerd te gaan koelen?
En dan nog de hoeken. Wat is mooier: Bol of Plat?
Ik hoop dat jullie mij nog wat adviesen kunnen geven. Dit zal namelijk mijn eerste flightcase zijn die ik maak. Op deze 2 dan na. Maarja dat kun je dus niet echt een flightcase noemen.
Topic: Stroom verdelen (16-6-2006 21:30:00)Mixer en cd-spelers in het schuim en het hout
Achterkant
Bovenaanzicht
Alles 6 graden gedraaid
Achterkant gedraaid
In de kist
Achterkant kist
Deksel
Deksel op kistje
Hoek en sluitprofielen
Aan de voorkant komen nog 2 vlindersloten en ik zat te denken om dan aan de achterkant van die schanieren te maken waarmee je de deksel eruit kunt halen als hij open is. Of adviseren jullie mij om daar ook vlindersluitingen te maken?
Links, rechts en aan de voorkant komen nog inbouw handvaten.
Hoe stevig zitten de cd-spelers op dit moment? Want zoals het nu is en de kist valt een keertje op de kop dan ligt alles los in de kist. Hoe hebben jullie dat opgelost? Ik heb nu aan de voor en achterkanten 10mm hard schuim en aan de zijkanten 20 mm schuim. Dit heb ik ook gedaan zodat er eventueel nog een andere cd-speler en mengpaneel in kan.
Ik wil in de bodemplaten van de cd-spelers en het mengpaneel nog wat uitsparingen maken zodat de kist wat lichter wordt.
En hoe zit het met de ventilatie? Ik het nodig om geforseerd te gaan koelen?
En dan nog de hoeken. Wat is mooier: Bol of Plat?
Ik hoop dat jullie mij nog wat adviesen kunnen geven. Dit zal namelijk mijn eerste flightcase zijn die ik maak. Op deze 2 dan na. Maarja dat kun je dus niet echt een flightcase noemen.
Is bij mij ook regelmatig gebeurd dat de stroom uitviel doordat ik een zelf gemaakt schakelkast had gemaakt voor mijn lampjes en alles met kroonstentjes verbonden had. En vervolgens ook nog allemaal in een lasdoos gepropt die eigenlijk niet dicht kon. Maar als je er flink wat kracht opzette lukte het wel
gevolg: kortsluiting in de lasdoos en stoppen sloegen weer uit.
Topic: Logo ontwerpen (15-6-2006 03:02:00)
gevolg: kortsluiting in de lasdoos en stoppen sloegen weer uit.Nou laat ik ook maar eens een logo van mij posten. Ik was namelijk bezig met een nieuwe te ontwerpen. Dat is het oude ontwerp dat op dit moment op de site staat. Dit is de nieuwe die ik net gemaakt heb. Ik ben er zelf nog niet helemaal tevreden over omdat hij niet symetrisch is en ik mis er nog iets aan. Maar zie zelf niet wat. Misschien iemand een idee?
Ik had ook nog deze als alternatief.
Nu staat er nog een donker blauwe achtergrond. Deze moet vervangen worden door een foto van de show in actie o.i.d. Maar heb op dit moment nog geen goede foto daarvoor.
Topic: Draaitafel meubel (14-6-2006 01:08:00)Ik had ook nog deze als alternatief.
Nu staat er nog een donker blauwe achtergrond. Deze moet vervangen worden door een foto van de show in actie o.i.d. Maar heb op dit moment nog geen goede foto daarvoor.
Eey Reind ik ben wel benieuwd naar jou meubel. Kun je daar eens een paar duidelijk foto's van posten?
Topic: 1e DJ-BOOTH (13-6-2006 19:43:00)Dré schreef:
Vind je dat er een FAQ moet komen dan ben ik het helemaal met je eens. Er is echter niemand die ook daadwerkelijk de energie in deze kloteklus (want reken maar dat het een kloteklus is) wil stoppen. De ervaren mensen ontbreekt het aan de tijd het te doen (en wellicht ook aan de wil), de onervaren personen idem.Ik ben dan ook bereid om een FAQ op te zetten. Op dit moment ben ik in het buitenland (zoals sommige misschien al weten) en ik heb daardoor ook veel tijd over. Aan de tijd ligt het dus niet. Ik zal veel informatie van het forum kunnen halen en dit erin kunnen verwerken. Maar ik zal ook de hulp nodig hebben van de wat meer ervaren mensen.
Mocht Dré dit een goed idee vinden en het ook nog eens kunnen gebruiken/verwerken in dit forum. Wil ik er een start mee maken en een aantal mailtjes rond sturen naar mensen waarvan ik denk dat die mij kunnen helpen met het verkrijgen van informatie. Mocht Dré het idee hebben dat dit niet nodig is of toch niet gaat lukken dan laat ik het hierbij.
Mits de meeting eind juli begin augustus is ben ik ook zeker van de partij!
Topic: Wat kosten jullie nou? (17-5-2006 19:00:00)Ik vraag meestal gewoon van te voren wat het budget is voor dat feest. Dan zorg ik dat er voor dat geld iets moois en goeds komt te staan.
Op die manier zullen ze nooit kunnen zeggen dat je te duur bent.
Wel geef ik ook een 2e (duurdere) optie waar dan bijvoorbeeld wat meer/mooier licht en wat meer geluid bij zit.
En zorg er altijd voor dat je een goede naam achterlaat. Dus niet gaan zeggen: Ik kan ook voor 100 euro gaan draaien en dan neem ik de helft van de apparatuur mee. Waardoor je te weinig licht en geluid hebt. Zeg dan gewoon nee.
Topic: Hoe zijn jullie aan jullie budget gekomen om... (15-5-2006 02:01:00)Op die manier zullen ze nooit kunnen zeggen dat je te duur bent.
Wel geef ik ook een 2e (duurdere) optie waar dan bijvoorbeeld wat meer/mooier licht en wat meer geluid bij zit.
En zorg er altijd voor dat je een goede naam achterlaat. Dus niet gaan zeggen: Ik kan ook voor 100 euro gaan draaien en dan neem ik de helft van de apparatuur mee. Waardoor je te weinig licht en geluid hebt. Zeg dan gewoon nee.
Roytje schreef:
= Dames in bikini?
Op m'n luie reet zitten in het zwembad en toezicht houden. Komt er op neer dat je de hele dag naar mensen aan het kijken bent. Best wel relaxd dus
Verdient niet super goed ofzo maar als je op zondag 9 uur werkt dan krijg je 165% uitbetaald. En dan heb je het wel makkelijk verdient.
Topic: Technics koptelefoon: RP-DH1200 (30-4-2006 23:40:00)
Verdient niet super goed ofzo maar als je op zondag 9 uur werkt dan krijg je 165% uitbetaald. En dan heb je het wel makkelijk verdient.
Ik was net ook met volle verbasing naar de foto's aan het kijken.
Ik met mijn grote hoofd gebruik deze koptelefoon gemiddeld 3 uur per dag. En ik heb echt niet het idee dat hij kapot gaat op de manier hoe ik hem behandel.
Ik ben trouwens erg te spreken over deze koptelefoon. Goed geluid en heerlijk draagcomfor.
Ik met mijn grote hoofd gebruik deze koptelefoon gemiddeld 3 uur per dag. En ik heb echt niet het idee dat hij kapot gaat op de manier hoe ik hem behandel.
Ik ben trouwens erg te spreken over deze koptelefoon. Goed geluid en heerlijk draagcomfor.