Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van M|A Audiotechniek

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van M|A Audiotechniek (Pagina: 16 van 20)

Topic: Andere webshop gebruikt letterlijk tekst new-line! (13-7-2006 12:50:00)
Hahahahaha die teletubbies laugh :D laugh :D laugh :D Vreselijk!! laugh :D
Topic: Andere webshop gebruikt letterlijk tekst new-line! (13-7-2006 12:49:00)
Hij linkt wel zeker naar https://www.watchit-slv.nl, ga maar na die na-apert site, rechtermuisknop en dan Bron Weergeven

edit

Te laat laugh :D
Topic: Het Grote Gaffa Topic (13-7-2006 11:23:00)
Ik wil ook gekieteld worden sad :(
Topic: gebrugt op 4ohm mono & 2x 8ohm speakers kan dat? (13-7-2006 10:58:00)
In de webshop staan Deze, en Deze. Wellicht staan er nog meer, maar deze waren degene die ik het snelst kon vinden.
Topic: female deejays (11-7-2006 13:03:00)
Om maar eens te vrage, heb Sylvia ook al een tijdje niet meer voorbij zien Modereren shocked 8O
Topic: ShowTec Lichtmeter (11-7-2006 12:51:00)
www.new-line.nl/v/15232#
Volgensmij zit hier ook een lichtmeter in, lijkt me zoiezo een leuk apparaatje. Handig voor in je koffertje happy :)
Topic: Het Grote Gaffa Topic (10-7-2006 11:12:00)
Typ het maar is in bij Google/Afbeeldingen
Topic: Het Grote Gaffa Topic (9-7-2006 22:38:00)
Haha ik leef met je mee laugh :D Met examestunt kwamen ze ook vragen, hebben jullie tape? Nou rolletje gaffa mee gegeven, net nieuw, nooit meer terug gezien. Ja door de hele school stond op de muur 5Havo 6 Vwo Geslaagd, geschreven met gaffa. Dure tekst sad :( laugh :D
Topic: Showtec Minimax (7-7-2006 19:40:00)
Het zal wel vergelijkbaar zijn met deze. Vaste, nogal onbruikbare gobo's en een leuk kleurenwieltje.
Topic: Showtec Minimax (6-7-2006 17:49:00)
Hij staat ook in de shop Hij is net 3 maandjes leverbaar, dus denk dat ervaringen er niet zo snel zullen zijn.