Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van M|A Audiotechniek
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van M|A Audiotechniek (Pagina: 16 van 20)
Topic: Andere webshop gebruikt letterlijk tekst new-line! (13-7-2006 12:50:00)
Hahahahaha die teletubbies
Vreselijk!!
Topic: Andere webshop gebruikt letterlijk tekst new-line! (13-7-2006 12:49:00)
Vreselijk!!
Hij linkt wel zeker naar https://www.watchit-slv.nl, ga maar na die na-apert site, rechtermuisknop en dan Bron Weergeven
edit
Te laat
Topic: Het Grote Gaffa Topic (13-7-2006 11:23:00)Topic: gebrugt op 4ohm mono & 2x 8ohm speakers kan dat? (13-7-2006 10:58:00)edit
Te laat
In de webshop staan Deze, en Deze. Wellicht staan er nog meer, maar deze waren degene die ik het snelst kon vinden.
Topic: female deejays (11-7-2006 13:03:00)Om maar eens te vrage, heb Sylvia ook al een tijdje niet meer voorbij zien Modereren
Topic: ShowTec Lichtmeter (11-7-2006 12:51:00)
www.new-line.nl/v/15232#
Volgensmij zit hier ook een lichtmeter in, lijkt me zoiezo een leuk apparaatje. Handig voor in je koffertje
Topic: Het Grote Gaffa Topic (10-7-2006 11:12:00)Volgensmij zit hier ook een lichtmeter in, lijkt me zoiezo een leuk apparaatje. Handig voor in je koffertje
Typ het maar is in bij Google/Afbeeldingen
Topic: Het Grote Gaffa Topic (9-7-2006 22:38:00)Haha ik leef met je mee
Met examestunt kwamen ze ook vragen, hebben jullie tape? Nou rolletje gaffa mee gegeven, net nieuw, nooit meer terug gezien. Ja door de hele school stond op de muur 5Havo 6 Vwo Geslaagd, geschreven met gaffa. Dure tekst
Topic: Showtec Minimax (7-7-2006 19:40:00)
Met examestunt kwamen ze ook vragen, hebben jullie tape? Nou rolletje gaffa mee gegeven, net nieuw, nooit meer terug gezien. Ja door de hele school stond op de muur 5Havo 6 Vwo Geslaagd, geschreven met gaffa. Dure tekst
Het zal wel vergelijkbaar zijn met deze. Vaste, nogal onbruikbare gobo's en een leuk kleurenwieltje.
Topic: Showtec Minimax (6-7-2006 17:49:00)Hij staat ook in de shop Hij is net 3 maandjes leverbaar, dus denk dat ervaringen er niet zo snel zullen zijn.