Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dexter

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Dexter (Pagina: 16 van 20)

Topic: Ontwerp voor Beyma 18G400 (21-2-2011 22:37:00)
Zijn dit de gegevens van de oude versie 18G400, welke oa in Dre zijn ontwerp zaten?
En hoe presteerd de "nieuwe" 18G400 in het ontwerp van Dre?
Of zijn er andere speakers die in Dre zijn kasten goed te gebruiken zijn zonder of met weinig aanpassingen.
Daar een collega van me 4 van deze kasten heeft en er toch een spare op de plank komen moet
aangezien er na 10 jaar gebruik in de toekomst vast wel wat stuk zal gaan.
Topic: Welke 15" woofer in glijbaan (16-2-2011 21:30:00)
De JBL 2226 blijft de allerbeste speaker voor deze kasten, geloof me er kan geen 1 andere speaker tegen op (ervaring).
Topic: Welke microfoons in een bandset (8-2-2011 22:19:00)
Je kan ook ipv de b52 van shure een akg d112 pakken, voor vrijwel elke kick is hij simpel goed te krijgen, ook al is je mengtafel van mindere kwaliteit.
De B52 heeft veel meer eq werk nodig, en laat nog wel eens wat spaanders vallen waar de d112 in 1x of bijna in 1x goed is.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (26-1-2011 23:11:00)
Ja het veranderd nooit bij de mixer van PDG, vorig jaar stond er nog een infil bij, die leuk meedraaide met de frontset, heb nog nooit een 15inch woofer in een top zo'n uitslag zien maken van de kick ding raakte bijna het rooster!

Kan me niet voorstellen dat de band nooit klachten krijgt of als ze ze krijgen waarom ze er niets mee doen, dit kan toch gewoon niet tegenwoordig...
Topic: Waarde van Stage Accompany 900A (19-1-2011 15:36:00)
De PPA serie de SA 500? en SA900 zijn te zwaar en te groot voor wat ze kunnen, de SQ1600 begint ergens op te lijken al is de koeling van de 1e serie onderbemeten maar opzich willen die nog wel afgezien van leeftijd, begint pas echt interesant te worden bij de ES20 en ES40 of eventueel ES10 voor monitor oid.
Voor de rest prima spul alleen groot zwaar en veroudert.
Topic: Welke componenten zitten erin TSA C-115N (11-12-2010 18:16:00)
Off topic, zou het ook kunnen zijn dat het tophoog uit een FM signaal is gefilterd door de soundprocessors van tegenwoordig? Ik ken zenders die zonder processing de lucht in gaan en deze klinken dus wel goed, en hier mis je dus geen tophoog...
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (24-11-2010 15:38:00)
De SA amps gaan niet stuk wink ;), van het weekend nog gehoord van een collega dat zijn SA1600 was overleden. En eerder waren er ook al 3 overleden bij hem.
Dingen zijn gewoon uit de tijd kwa vermogen (SA800 en SA1600), en als je de ES20 serie hebt is dat gewoon een iets anders opgebouwde SA1600 met een veel dikkere voeding erachter dus worden de grenzen nog meer opgezocht.

Maar toch ze klinken zeker goed en clean en dreunen zeer goed dus weinig slechte woorden over de SA en ES serie.
Topic: Vervangspeaker JBL2226H (23-11-2010 17:21:00)
Dus alleen de H versie past het beste in glijbanen, hoe zit het dan met de 2226 G en J (4, 16 Ohm) wink ;)
Je bedoelt waarschijnlijk alle JBL 2226 speakers doen het prima in deze kasten.
Topic: Vervangspeaker JBL2226H (22-11-2010 15:57:00)
Lowcut op 40 a 45 Hz is normaal voor deze kasten. Eventueel als je je low cut niet kunt instellen trek je dit weg op je eq.
Topic: Vervangspeaker JBL2226H (19-11-2010 18:09:00)
De RCFjes zullen waarschijnlijk kapot draaien in een glijbaan kun je gewoonweg niet elke speaker stoppen.
Toch doen? niet zeuren als ze stuk zijn!
Heb nog wel een set glijbanen voor je met JBL 2226 speakers.
500 euro zijn ze van jou.
Heb je goede nette kasten met een serieuse klank en druk. (en origineel SA)