Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Driveinteam
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Driveinteam (Pagina: 16 van 20)
Topic: Nieuwe lab gruppen versterkers (15-9-2006 10:57:00)
Ik vind het er in ieder geval allemaal veel belovend uitzien. Vooral de hogere vermogens spreken mij aan, Maar daar zal de prijs ook wel weer naar zijn.
Topic: Lem T5-A en T5-SA (13-9-2006 12:08:00)Ja in ieder geval kunnen de D400 en de T4/T5 niet zoveel in hoog verschillen aangezien er hetzelfde diafragma inzit zal komende week eens een T4 en een D400 openschroeven. Om te zien wat de innerlijke verschillen zijn want naar mijn vermoeden zijn die er niet is het alleen de kast die verschilt.
En over de wieletjes moet ik je gelijk geven die kleine k*t grijze wieletjes. En nog een nadeel van de lem set vind ik dat ze standaard niet uitgevoerd zijn met powercon.
Topic: Lem T5-A en T5-SA (11-9-2006 00:02:00)En over de wieletjes moet ik je gelijk geven die kleine k*t grijze wieletjes. En nog een nadeel van de lem set vind ik dat ze standaard niet uitgevoerd zijn met powercon.
Het verschil buiten het uiterlijk van de D400 en de T5-A is dat de T5-A een 15" Speaker heeft.
En naar mijn mening wat lekkerder in het mid klinkt dan de D400.
Topic: HK PR:O 15'' top en 18'' bass (4-9-2006 17:50:00)
En naar mijn mening wat lekkerder in het mid klinkt dan de D400.Zelf heb ik de door de OP voorgestelde combie nog nooit gehoord. Maar over de actor DX set ben ik zel minder te spreken. Vooral in vergelijk met een setje Lem T5A + 2 x Lem T5SA per kant. Dit setje kost ongeveer 2000 euro minder. En klinkt in het hoog veel mooier naar mijn mening dan de Actor DX set. En in het laag drukt het naar mijn idee veel meer door dan de Actor DX set. De enige nadelen in mijn ogen aan de Lem set zijn: 1. Dat hij standaard niet uitgerust is met powercon. En 2. Dat er geen standaard hoezen zijn bij mijn weten.
Al met al als je dit bedrag wilt gaan uitgeven ga zeker eens beide setje vergelijken. Of de lem sowieso een beluisteren want ik was ook direct verkocht toen ik dit setje hoorde.
Dan nog even over mackie dat is in mijn ogen en waarschijnlijk in de ogen van veel meer mensen niet meer wat het is geweest. Ik vind de oude series nog wel redelijk gaan. Op het vreselijk schele hoog na. Maar de nieuwe series ben ik helemaal niet over te spreken. Ik vind het echt gewoon ongeloofelijke schreeuwbakken. Leuk voor als het echt hard moet maar als het geluid ook nog ergens op moet lijken denk ik dat er voor dat geld genoeg andere in mijn ogen leukere alternatieven zijn.
Topic: Discotheken in Spanje (19-8-2006 00:43:00)Al met al als je dit bedrag wilt gaan uitgeven ga zeker eens beide setje vergelijken. Of de lem sowieso een beluisteren want ik was ook direct verkocht toen ik dit setje hoorde.
Dan nog even over mackie dat is in mijn ogen en waarschijnlijk in de ogen van veel meer mensen niet meer wat het is geweest. Ik vind de oude series nog wel redelijk gaan. Op het vreselijk schele hoog na. Maar de nieuwe series ben ik helemaal niet over te spreken. Ik vind het echt gewoon ongeloofelijke schreeuwbakken. Leuk voor als het echt hard moet maar als het geluid ook nog ergens op moet lijken denk ik dat er voor dat geld genoeg andere in mijn ogen leukere alternatieven zijn.
Op camping Las Dunas ben ik vorig jaar geweest. En dus ook in de Fata. Het geluid is er inderdaad wel goed en sowieso de muziek die er gedraaid wordt en de sfeer die er heerst ook. Alleen dat paarse kleurtje kan echt niet.....
En die jaar ben ik in Chersonisos geweest. En daar zie je dan weer veel kleinere dingen waar geen mens opaantrekt omdat iedereen naar de starbeach village beachparty's gaat. Maar dat daargelaten. Want er was een club die wel mijn aandacht trok. Genaamd The Matrix, Beetje afgezaagde naam maar daar hing wel een leuk geluidssetje een nexo line arraytje met camco eindtrappen. En dan nog de nodige martin verlichting. Dat zeg er bruut uit en klonk goed. Alleen het was er stervens duur. En de reclame op de flyer was echt afgezaagd: 40 Kw Nexo Soundsystem!!!!!!!!!!!!!!. Zoiets was het, Hier heb ik overigens wel foto's van gemaakt en die post ik ook wel in de loop van de week als ik mijn koffers helemaal heb uitgepakt en mijn digicam heb opgedoken.
Topic: probleem cue button cdj-800 (4-6-2006 03:24:00)En die jaar ben ik in Chersonisos geweest. En daar zie je dan weer veel kleinere dingen waar geen mens opaantrekt omdat iedereen naar de starbeach village beachparty's gaat. Maar dat daargelaten. Want er was een club die wel mijn aandacht trok. Genaamd The Matrix, Beetje afgezaagde naam maar daar hing wel een leuk geluidssetje een nexo line arraytje met camco eindtrappen. En dan nog de nodige martin verlichting. Dat zeg er bruut uit en klonk goed. Alleen het was er stervens duur. En de reclame op de flyer was echt afgezaagd: 40 Kw Nexo Soundsystem!!!!!!!!!!!!!!. Zoiets was het, Hier heb ik overigens wel foto's van gemaakt en die post ik ook wel in de loop van de week als ik mijn koffers helemaal heb uitgepakt en mijn digicam heb opgedoken.
Nou ik heb het zelf al redelijk vaak meegemaakt en ken ook een dj die eigenlijk ieder weekend wel een cue button van z'n cdj's kapot maakt. Maar het is indd wel makkelijk op te lossen gewoon bij pioneer een niuewe botton bestellen en dan de bovenkant lossxhroeven alle knoppenhangen zeg maar in losse frampjes. En dan hoef je alleen maar de niet goed werkende en waarschijnlijk dus uit zijn frampje gebroken knop te vervangen.
Topic: 1000 watt op DMX barren! (29-5-2006 22:39:00)Ja een paar lampjes en hoeveel wat trokken die paar lampjes. En een flink notebook zo maar te noemen mijn acer trekt ook al weer 90 Watt. Dus in feite heb je wel wat meer dan 4000 Watt getrokken.
Topic: Scann-Wall, Welke Scanners? (22-5-2006 23:34:00)ik weet het niet. Daarom vroeg ik het want het lijkt mij namelijk wel vet maarja van die irocks hebben we er maar 2 hangen. Maar als ik weer moet werken ga ik eens even kijken hoeveel van die The rover. Er nog liggen en dan hoop ik dat ik daar een walletje mee kan maken en dan eens kijken of het ergens op lijkt want volgens mij zijn er best brute effecten mee te bereiken. En dan doe ik niet op matrixjes met bundels maar gewoon een vette chase ofzo. Maarja we gaan het wel zien even kijken of ik de baas zo gek kan krijgen dat ik dat kan doen.
Topic: Scann-Wall, Welke Scanners? (22-5-2006 19:37:00)Ik heb een vraagje na vanmiddag wat gespeeld te hebben met 2 Irock 7B op de zaak. Heeft al eens iemand een wall gebouwd met barrelscans want volgens mij zijn hiermee best heftige effecten te verkrijgen. Dus graag had ik geweten of al eens iemand dit heeft gedaan en/of foto's/filmpjes heeft.
Topic: examenstunt (13-4-2006 00:22:00)Ik kan uit ervaring vertellen dat het niet zo'n goed idee is. Wij hebben vorig jaar de ingang naar een schoolplein helemaal onder rook gezet. En daar zijn toen ook de nodige ongelukjes mee gebeurd. En ik denk niet dat dit helemaal de bedoeling is.