Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ Jus
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van DJ Jus (Pagina: 16 van 20)
Topic: numark cdn-30 vs numark cdn-35 (22-10-2004 18:14:00)
www.isalatheater.nlAls dit het theater is wat ik voor 99% zeker denk te weten dat het is, is mijn oom bevriend met de directeur daar. Heb em weleens gesproken, hele aardige vent, met veel verstand van zaken, ook kwa apparatuur.
Ik weet zeker dat als je contact met het theater opneemt dat je dan genoeg informatie zult krijgen over alles wat je wilt weten (waarschijnlijk niet van hem, maar er loopt vast nog wel iemand rond die het theater op ze duimpie kent). Bel gewoon eens op zou ik zeggenTopic: Eerste optreden: praktische zaken (19-10-2004 21:46:00)
. Kan nooit op m'n fiets
.
Ik ga dus eerst sparen voor die speakers met versterker, ik heb al een superMINI mixertje dus die vervang ik daarna en vervolgens het licht.Je wilt niet weten wat ik al op me fiets heb vervoert
van par spots, tot speakers, tot statieven, tot partytenten, maja, beetje offtopic
Maar zoals je het nu zegt is natuurlijk prima, ik heb geen id hoe oud je bent, maar probeer anders een krantewijkie te lope, heb je in 2/3 maanden een prima geluidsset bij elkaar. (helaas vrees ik alleen dat dat je voor de kerst niet lukt
). Plus dat je dan een eigen budget hebt, zodat je spullen kan huren, en op die manier via je optredens kan verdienen
[edit] met een krantewijk heb je ook een mooie fietstas, dus kan er nog meer met je fiets vervoerd worden
Topic: Eerste optreden: praktische zaken (18-10-2004 19:53:00)
Voor zover ik weet zit er geen master tempo op.
Topic: theater productie (21-10-2004 14:02:00)Heb zoiets weleens gezien op een podium bij een voorstelling.. geluid wat er doorheen kwam was niet denderend. En erg iritant als er eentje tegenaan kwam met zijn/haar voet...
Topic: theater productie (20-10-2004 14:05:00)matglas schreef:
De opvoering van de musical zal in het Isala theater zijn in Cappelle aan den Ijsselwww.isalatheater.nl
Ik weet zeker dat als je contact met het theater opneemt dat je dan genoeg informatie zult krijgen over alles wat je wilt weten (waarschijnlijk niet van hem, maar er loopt vast nog wel iemand rond die het theater op ze duimpie kent). Bel gewoon eens op zou ik zeggen
Ehm.. ik heb natuurlijk geen idee hoe goed je bent enzo, maar het lijkt er zo op dat je een hele drive in show wilt kopen, maar dan de "booth"vervangen voor alleen een keyboard? Wil je dan hele feesten verzorgen? ik denk dat je eerder als achtergrond muziek gehuurd zal worden, of zie ik dat verkeerd?
Topic: numark cdn-30 vs numark cdn-35 (19-10-2004 13:16:00)www.new-line.nl/v/13350
Ligt het aan mij, of was hij laatst nog een tientje duurder? Is dit dan de definitieve prijs?
Topic: Eerste optreden: praktische zaken (18-10-2004 20:50:00)Ligt het aan mij, of was hij laatst nog een tientje duurder? Is dit dan de definitieve prijs?
ik kan je zegge dat tenzij je hele dage wilt ploegen in de supermarkt, je beter verdient met een krantewijk, maar daar hebbe we het al vaker over gehad op dit forum.
Een jaar sparen is soms erg lastig, je vergist je in hoelang een jaar is. mijn advies is dus echt werken voor je geld, en uiteraard zoveel mogelijk opzij zette, maar dan met geld watje verdient steeds huren en iets meer als de huurprijs vragen. zo kom je steeds verder.
Topic: Op maat gemaakte oordoppen (18-10-2004 20:28:00)Een jaar sparen is soms erg lastig, je vergist je in hoelang een jaar is. mijn advies is dus echt werken voor je geld, en uiteraard zoveel mogelijk opzij zette, maar dan met geld watje verdient steeds huren en iets meer als de huurprijs vragen. zo kom je steeds verder.
Nog iets over de vergoeding door het ziekenfonds ofzo gehoort?
Topic: Eerste optreden: praktische zaken (18-10-2004 20:11:00)Lukas schreef:
Ik koop het ook niet in 1 keer
. Kan nooit op m'n fiets
. Ik ga dus eerst sparen voor die speakers met versterker, ik heb al een superMINI mixertje dus die vervang ik daarna en vervolgens het licht.
van par spots, tot speakers, tot statieven, tot partytenten, maja, beetje offtopic
Maar zoals je het nu zegt is natuurlijk prima, ik heb geen id hoe oud je bent, maar probeer anders een krantewijkie te lope, heb je in 2/3 maanden een prima geluidsset bij elkaar. (helaas vrees ik alleen dat dat je voor de kerst niet lukt
). Plus dat je dan een eigen budget hebt, zodat je spullen kan huren, en op die manier via je optredens kan verdienen[edit] met een krantewijk heb je ook een mooie fietstas, dus kan er nog meer met je fiets vervoerd worden
Ehm, wat jij nu opnoemt moeten bepaalde mensen hier soms wel een aantal jaren voor sparen, en dan is het geld wat verdient wordt met draaien meegerekend... je moet langzaam opbouwen. gewoon eerst spare voor een leuk speakersetje, en zo kom je steeds verder
Topic: elektrisch geladen??? (18-10-2004 14:20:00)Misschien kan je het even in het nederlands overtype?
3x geleze, en snap geloof ik bijna je hele bericht
3x geleze, en snap geloof ik bijna je hele bericht