Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Remczero

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Remczero (Pagina: 16 van 20)

Topic: Stanton DJ Pro 2000 (29-8-2004 19:20:00)

Dré schreef:

Iemke Roos is zeer duidelijk in haar garantie policy: Scheuren in de beugel zijn het resultaat van onkundig gebruik. Daar kun je het wel of niet mee eens zijn maar het is niet anders. Stanton kan (aan de andere kant van de wereld) natuurlijk de meest mooie dingen roepen MAAR laat ze dan maar de daad bij het woord voegen en de koptelefoon onder garantie omruilen voor een ander exemplaar!!!
Ik kan me hier voor een gedeelte in vinden ,ik heb alleen zelf ook een em300 (djgebruik) ,EN een Stanton dj pro 2000 (bij mijn pc ,dus alleen om te luisteren met 2 schelpen op mijn oren ,en geen gekke nek draai foefjes happy :) ) ,en beiden vertonen de scheurtjes. Mijn em300 (inmiddels bijna 2 jaar oud) ,had de scheuren al na 3 maanden. Met dat voorbeeld wil ik zeggen dat dat kleine stukje plastic (kapje met de schroef : tussen de schelp ,en het leren middenstuk) ,gewoon te stug is. Dit plaatje is inmiddels 2 jaar kapot bij mij maar de koptelefoon breekt niet. En wat over de constructie van de em300 gezegt mag worden mag naar mijn mening direct ook over de Stanton gezegt worden. Het breken van het klepje wil dus nog niet direct zeggen dat het niet kundig gebruik is naar mijn mening. Wel is het zo dat de constructie van de koptelefoon er niet onder te lijden heeft als het afdekplaatje scheurt (en daar heb ik recht van spreken omdat ik het inmiddels bij 2 koptelefoons heb gezien). Voor die *ssholes die het voor elkaar krijgen om een hele koptelefoon in 2en te breken ,en te zeggen dat ze er goed mee om gaan heb ik echter ook geen goed woord over. Voor de rest is het al vaak gezegt ,buig je koptelefoon niet helemaal door door hem in je nek te leggen ,want ik kan me voorstellen dat hij dan idd op een gegeven moment breekt.
Topic: Draadje dubbele CD-speler (29-8-2004 18:48:00)
Kun je ze niet terug proberen te buigen met een schroevendraaier?? Zul je al wel geprobeerd hebben waarschijnlijk ,maar ik weet wel dat die kabels prijzig zijn shocked 8O (heb ongeveer zelfde kabel van een autocdwisselaar wel eens besteld ,vind je niet leuk als je de prijs hoort shocked 8O Was waarschijnlijk niet hetzelfde van binnen maar wel zelfde connectors als op mijn dubbele cdspeler)
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (22-6-2004 23:04:00)
Voor zover ik kan vinden zijn er (iig van de reloop variant) nog geen manuals online. Wel staat in de omschrijving het volgende:

Instant playback from cue point

Ik ben dus bang dat deze speler dat niet heeft (wel instant maar niet true instant) sad :( ,correct me if i'm wrong (zoals altijd wink ;))
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (22-6-2004 22:11:00)
Je snapt het niet he Tom. V ? Dre gaat zo snel hij weet hoe de apparaten presteren het hier posten (letterlijk gezegt in dit topic) . Ondertussen hebben wij maar gewoon te wachten want het is al een extra service van newline (die ik zeer waardeer) dus heb een beetje geduld. Dre komt er heus zelf wel mee als hij even de kans heeft gezien om ze te testen.

Ik kan uit de omschrijving bij de 800 niet opmaken of deze true instant start heeft. Anders valt de speler in mijn ogen al af. Weet iemand dit?
Topic: Je Kamer Geluidsdicht maken ! (22-6-2004 17:40:00)
Een koptelefoon vind ik met mixen nog steeds niet werken ,word ook vaak tegen me gezegt door mijn ouders : "zet dan een koptelefoon op als je mixt" ,maar vind het voor geen meter werken: de master en pfl door 1 koptelefoon sad :( De oude koptelefoontruuk die ooit van dre/tom van dit forum is gekomen ,met koptelefoon over oordopjes vind ik ook niet fijn want ik kan die dingen maar niet inhouden (walkmandopjes) ,dus ik vind koptelefoon mixen helemaal niks.

Je kunt WEL met kleine dingen rekening houden. De beste tip die je kunt geven is om je speakers in ieder geval op hoorhoogte net voor je hoofd te zetten ,want dan hoeft het niet zo hard om een zuiver beeld van je mix te krijgen (anders ben je stokdoof wink ;)). Zoals eerder gezegt helpen gordijnen voor je deuren en ramen ook een hoop ,maar een compleet dichte geluidskamer zie ik toch nog niet gebeuren met eierdozen sorry laugh :D
Topic: Meubel met licht (22-6-2004 01:54:00)
Misschien ook een tip om voor tijdens vervoer voor de voorkant gewoon een flightcasedeksel met vlindersloten te maken. Kan er in de wagen tenminste niets gebeuren met de plexiplaten (ben er niet zo gek van ,geef mij maar gewoon een flightcase van multiplex).
Topic: aanschaf aparatuur voor Tent etc. (16-5-2004 17:59:00)
Als mixer zou ik een mx 4 nemen ,echter heeft deze te weinig mic ingangen ,een budget mixer die aan deze eisen voldoet (3 mics) en ook nog eens aansluiting voor cdspelers heeft ,en faderkanalen moet ik nog tegenkomen. Wellicht is dit wat: www.new-line.nl/v/9767 ,geen faders maar draaiknoppen ,maar als er niet echt op gemixt gaat worden is het ook niet echt heel noodzakelijk. Voor achtergrond muziek zal een dergelijke mixer goed voldoen.
Topic: JB-Systems T-3 (12-5-2004 17:26:00)
Jammer dat ze niet eerder komen ,d8 toch echt nog een datum in mei op de site gezien te hebben..Uitgesteld? of uitverkocht?
Topic: En dan nòg maar een keertje: BPM (9-5-2004 22:23:00)
Overigens heeft bij de DX1000 een tijd een losse counter gezeten ,dus ze bestaan zeker. Of ze los te krijgen zijn weet ik niet. Eigenlijk zie ik het nut niet zo van het weten van bpm. In het begin was ik er ook veel te veel mee bezig ,maar er is eigenlijk maar 1 basisregel die tijdens het mixen opgaat. Een nummer van ong 140 bpm is te mixen met een nummer van 70 bpm (logisch). En zo kun je door 2 blijven delen bij elk getal. Je kunt dus met een goede pitchrange alles mixen (enkel krijg je dan een hoop vervorming en daardoor klinkt het niet). Een goede dj zou het verschil horen tijdens het cuen als platen niet hetzelfde tempo hebben.(als je tenminste niet echt startstop mixt ,en anders zou je het nog wel horen als je ook maar 10 seconde voorafluisterd). Een goede tip daarbij is ook te letten op het genre. Zet plaatjes in het zelfde genre achter elkaar en bouw bijv langzaam af. Ga dus geen trance met pop ala britney spears mixen (is een voorbeeld ,maakte uit jou post al op dat jij dit soort muziek niet echt draait).
Topic: Lekkere mixer , iets waard?? (28-4-2004 08:22:00)
Dan hebben ze gewoon een standaart tekstje bij elke mixer staan ,want het staat er toch echt.