Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Patrick van Vugt

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Patrick van Vugt (Pagina: 16 van 20)

Topic: Vestax CDX-05 (28-11-2004 18:51:00)

Dré schreef:

Koop dan maar een setje nieuwe ogen (het staat er zelfs een paar KEER in ;-).
Ooh, oeps ik zie het nu ja ashamed :$ (neem me niet kwalijk, heb maar 3 uur geslapen...)

Ik zag trouwens vandaag in dat f**db*ck krantje dat die nieuwe verstax 500 kost, de richtprijs lag dus goed.
Dat tascam TT m1 ding dat je nodig hebt om te scratchen gaat ongeveer 75 euro kosten.
Dré, ga jij deze ook testen en in je assortiment nemen?
Topic: Vestax CDX-05 (28-11-2004 10:21:00)
Die Analogue (vinyl emulation) filter trekt mijn aandacht eigelijk wel, ik ben al helemaal weg van vinyl geluid, als deze functie goed werkt ga ik deze speler ook in overweging nemen (ik heb al een hele lijst laugh :D ).
Maar heeft de speler nou echt kanten waar hij opuitblinkt tegenover andere spelers (axis, cdi-500, dennon s1000)?
En valt er nou mee te scratchen, ik zie die funktie helemaal niet staan shut up :X ?
Topic: rare dingen met synq smx-1 (23-11-2004 21:51:00)

Reind schreef:

Het zal ongetwijveld een heel lullig iets zijn wat af en toe sluiting maakt of iets dergelijks.

Is altijd zo met die vage problemen, je ziet het eerst 10 keer over het hoofd om vervolgens heel hard te gaan schelden dat je dat ooit over het hoofd hebt kunnen zien wink ;)
Gelukkig dat ik nu dan eindelijk van dat gekl**t af ben wink ;) , ik heb net de mixer ingepakt (word er toch wel triest van, zow'n laatste blik sad :( ).

Ik ondekte laatst iets, het is eigelijk meer een vraag:
Is het mogelijk om een effect dat je op de mic toevoegt eerst voor te beluisteren, zonder dat je hem gelijk hoorbaar maakt (dus door de koptelefoon)?
Topic: rare dingen met synq smx-1 (23-11-2004 18:06:00)
Ben nu net gebeld door m'n leverancier, de mixer staat bij hem. Als ik de oude mixer op stuur, en hij heeft hem binnen, dan krijg ik de nieuwe mixer razz :p .
Dit is pas echte service! Heb trouwens het idee dat die SynQ helemaal ontregeld is bij mij, hij begint nu al weer rare dingen te vertonen, net deed de koptelefoon uitgang het helemaal niet, uitgezet en hij was weer ok.shocked 8O
[edit] en nu net 5 min geleden springt de linkerkant met het signaal weer helemaal bij shocked 8O , dit is echt te vaag voor woorden...
Ze zullen bij SynQ ook wel opkijken, nu doet de rechterkant het ineens weer wel:S.
Het dus maar wel goed, je zou toch ineens tijdens een live show hebben dat bijna je gehele linkerkant uit valt:S wink ;)
Topic: rare dingen met synq smx-1 (23-11-2004 17:22:00)

Reind schreef:

petertyuh schreef:

(alleen jammer van dat element).
Hoezo hadden ze er nightclubs op moeten zetten en ze voor dezelfde prijs weg moeten doen?

De 505 is inderdaad geen wereld element als je hem vergelijkt met de elementen zoals de Nightclub, DJ, M44-7 e.d

Maar vergeet niet dat het een budget element is, staat ook op de site van Stanton en de 505 is niets anders als een 500 met een stuggere ophanging.
En je krijgt ze er notabene zo'n beetje gratis bij......... wat je erbij krijgt daar zeur je niet over ;)
idd, dat element verdwijnt zo snel mogelijk van de tafel als ik geld heb.
Het is wel 1 van de dedene dat ik voor de synQ's heb gekozen, ik heb hier namelijk nog een erg oude tafel staan.
Ik heb gisteren geprobeerd het element er af te halen en dat lukte, en de tafel heeft warempel ook nog eens de zelfde element ingang (of hoe je dat ook zegt).
En ik heb er ook naalddruk afstelling op gevonden razz :p , het is wel een ouderwetse manier, maar het zal wel lukken hoop ik wink ;) .
Ik schroef dus gewoon een dj E op die nieuwe synQ en zet die stanton op de oude tafel.
Topic: Overslaan van een cd-speler (22-11-2004 21:54:00)

teknoknights schreef:

zie "post hier een foto van je drive-in" voor kleur van truien bespreking razz :p

=> Wat ik me eigelik afvroeg;. bestaat er niets als freefloats voor een cd speler? Zou dit geen gat in de markt kunnen zijn? Nu ja... gaatje...
Haha kun je niet gewoon een freefloat pakken en daar je speler op kwakken, of is de freefloat dan te groot?
Anders maak je iets over je freefloat heen, zo dat de speler blijft staan razz :p
Wat ook goed helpt is gewoon een grindtegel op je tafel leggen en daar je cdspeler op zetten.

p.s. zit net ook te denken, als je nou de vorm van een flightcase pakt zonder deksel, zodat de cd speler er alsware in ligt.
En dat dan van een plastic vorm laat maken met lucht er tussen razz :p ?
Topic: rare dingen met synq smx-1 (22-11-2004 15:52:00)

Reind schreef:

Hoe heb je het allemaal geregeld qua garantie? Via de winkel of via de importeur zelf?

Tot nu toe ben je trouwens de enige die ik hoor met klachten over de SMX1...... je bent dus schijnbaar echt een pechvogel shut up :X
Ik krijg nu net 2 mailtjes, 1 van de importeur en 1 van het reparatie center (beglec dus).
Ze hebben mijn hele verhaal hier op het forum gelezen, en hebben besloten dat ik een nieuwe mixer krijg happy :) .
Nou in 1 woord: GEWELDIG!!
Deze mensen doen er teminste alles aan om de naam SynQ zo goed mogelijk te houden, en dat gaat ze zo zeker lukken!
Ik kan mijn mixer opsturen naar mijn leverancier met handlijding kabel orginele doos (die na dat aantal keer verzenden nogal gehaverd is wink ;) ), dan stuurt hij het nieuwe exemplaar dat hij gekekregen heeft van SynQ, voor niets happy :) !
Ik wil alle mensen die mij geholpen hebben heel erg bedanken!
En dré kan binnenkort een bestelling van mijn eerste synQ xtrm-1 verwachten wink ;) razz :p
Topic: rare dingen met synq smx-1 (21-11-2004 22:12:00)
En nu is hij weer stuk.. en ben ik het helemaal zat!
Vrijdag morgen de mixer binnengekregen, ik zat toen op school maar mijn broer had vrij omdat hij met een aantal andere mensen een Pop avond had georganizeerd.
Ik ben na school gelijk naar de aula gegaan om te helpen, Truss moest nog opgehangen worden, bands wegzeten, speakers steaks maken enz.
Ik heb de mixer toen dus niet in m'n handen gehad (die hadden we daar niet nodig, stond zow'n mooie grote A&h mixer van 32 kanalen shocked 8O mijn mixer stond dus thuis in de gang).
Vrijdag nacht om 4 uur met de spullen thuis gekomen, en ze moesten zaterdag middag weer weg omdat we weer een showtje hadden.
Ik had dus geen zin om die loodzware amp en dynacord naar boven te souwen voor die paar uur, dus ik heb de mixer toen alleen ff aan de tt gehangen die nog boven stond en daar even via de koptelefoon m'n nieuwe plaatjes door heb beluisterd (om 4 uur s'nachts wink ;) razz :p )
Ik kon zaterdag niet mee met die show die we hadden omdat ik nog super veel van dat *** huiswerk had.
De volgende morgen heb ik die versterker en dynacords met m'n duffe kop naar boven gesjoud (geen goed idee, er zit nu een afdruk van de bolhoek van de versterkerflightcase in de trap razz :p laugh :D )Maargoed, alles aangsloten en ff flink gas gegeven, toen had ik gelijk problemen met de uitgangen, rechts kreeg veel meer signaal dan links.
Ik dacht eerst dat het een xlr was, op het moment dat ik die aan het omwisselen was om zo te kijken of het aan de xlr lag kwam m'n broer binnen.
Ik vroeg hoe het gegaan was, en hij zij goed enz.
En hij vroeg dus waar ik mee bezig was, ik legde het dus uit, en hij zij gelijk dat hij daar die vorige avond ook last van had tijdens het optreden.
Hij heeft daar schijnbaar ook hetzelfde gehad, de rechterkant kreeg bijna geen signaal.
Hij heeft dat daar opgelost op de crossover ofzoiets.

Het ligt dus niet aan de xlr, ook niet aan de speakons, want we hebben de behringer EQ er tussen gezet en die gaf aan dat hij aan de ene kant veel minder binnenkreeg dan aan de andere kant.
Ik dus weer gelijk vloeken, ik heb alles gekontroleerd, maar kan niks vinden, balance stond goed, verschillende cdspelers, cd's , en vinyl geprobeerd.
Maar telkens hetzelfde, ook met andere xlr is het niet verholpen.
Iemand enig iedee wat ik nu ******* weer aan m'n mixer heb?
Als het er weer aan ligt wil ik nu toch eindelijk wel eens een nieuw exemplaar, dit slaat toch nergens op!
Hij was voledig gekontroleerd volgens hun, ik heb inmiddels al flink wat verzendkosten betaald, en ik ben de mixer bij elkaar minsens een maand kwijt geweest shocked 8O
Dit is nu al de 3e keer, wat zouden jullie nu doen, om een nieuw exemplaar vragen/eisen?
Topic: Sinterklaas muziek (Dance) (20-11-2004 15:11:00)
Ik heb hier thuis ook nog een cdtje van "sinterklaas" liggen, de naam weet ik niet omdat ik alleen de cd nog maar heb, en daar staat alleen het label op...
Daar staan van die slappe sinterklaas nummers op, met een heel licht beatlinetje, het is dan errig leuk om er katana -faincy fair b.v. onder te leggen laugh :D razz :p
Topic: Toekomst voor de cd-dj? (18-11-2004 22:16:00)

Jaspervaniperen schreef:

Voor de duidelijkheid: ik heb het hier niet over, key, pitch lock, master tempo of hoe je het wilt noemen.

Ik weet niet meer waar ik de informatie vandaan gehaald heb, dus geloof het of niet.

Het is voor de hand liggend dat het nog wel even duurt voordat dit toegepast wordt, aangezien het assortiment van deze 'speciale' cd-spelers erg beperkt is.
Ach, al zou het waar zijn, dat maakt het djen alleen nog maar interesanter wink ;) ...
Wel vind ik het errig raar dat dat nu pas bekend is geworden (of niet)...