Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djdimi

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Djdimi (Pagina: 16 van 20)

Topic: Boxen opgeblazen door opdrachtgever (7-4-2005 20:36:00)

Sylvia schreef:

De OP is vandaag ineens weer opgedoken op het Tweedehands-forum. Misschien dat-ie ooit zijn eigen oudere topic nog gaat lezen?
Hmm spijtig, zou het graag willen weten.
Topic: Boxen opgeblazen door opdrachtgever (7-4-2005 13:45:00)
Wil ik ook wel eens weten... Ik wacht er al zolang op razz :p.
Topic: USB-RS232 Interface Bpm Studio (29-3-2005 09:46:00)

total tommy schreef:

We hebben een Usb to Rs232 kabel gekocht en werkte gelijk met de BPM controller! (usb to rs232 Adapter kabel kost ongeveer 15 tot 30 euro).
Leuk om te horen...En zeker van de prijs (tegenover 80€ shocked 8O razz :p.)
Topic: USB-RS232 Interface Bpm Studio (24-3-2005 22:01:00)
Ik denk dat het op hetzelfde slaagt als dat kabeltje dus ik denk dat het wel moet gaan hoor.
Topic: jonge beginner (1-3-2005 20:16:00)

pietje schreef:

kost wel 430 euro maar dan heb je ook een goede speler

www.new-line.nl/v/13350

Numark CDN-35
Topic: laten we het eens hebben over... (19-1-2005 20:02:00)

Victor Junior schreef:

Goed voor je stoelgang joh.
Nou dat misschien wel shocked 8O. Maar is ckers niet gezellie als je net aan het drinken bent razz :p.
Topic: laten we het eens hebben over... (19-1-2005 20:00:00)

fredje schreef:

Die pist geheid in dr broek. laugh :D
Ik ben net aan het drinken, wil je sneaky :V?
Topic: laten we het eens hebben over... (19-1-2005 19:51:00)
Hmm...Die ken ik niet shut up :X...
Topic: laten we het eens hebben over... (19-1-2005 19:46:00)
Ik weet niet of jullie hem kennen, maar hebben jullie ooit al eens Geert Hoste op t.v. gezien? Dat is ook echt een super grappige kerel laugh :D.
Topic: noob (19-1-2005 19:34:00)

DJJD schreef:

djdimi schreef:

Hij heeft gekozen voor pcdj FX + controller (dac-2) + SB Audigy 4 Pro

[Pcdj FX schreef:

[Dac-2 controller schreef:

[Geluidskaart schreef:

Mengpaneel, versterker, boxen moet hij nog kiezen happy :) .
hoe weet jij dit trouwens? wink ;)
MSN wink ;).