Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Chuckie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Chuckie (Pagina: 16 van 20)
Topic: Lichtbrug keuzes. (9-8-2004 12:53:00)
Dit is mijn basis verlichting.
Ik ben aan het sparen voor Par.
Ik zoek dus een truss systeem.dat is een derby met een stroboscoop.
ik zou als ik jou was eerst parren kopen daarna pas een truss. ennuh dat rechter statief kan zo niet he
Topic: ervaringen met B&C speakers? (6-8-2004 21:25:00)
??Met sound forge,
kan je van een kinder stem nog een echte zware mannenstem maken al la Adam Curry.welke opties en tools gebruik je dan?
ik zit alleen maar met wazige effectjes te kloten waar ik geen bal van weet wat het doet...
tips and tricks?Topic: Zomerhit 2004, Wat gaat het worden? (2-8-2004 13:51:00)Helemaal mee eens
Topic: Zomerhit 2004, Wat gaat het worden? (2-8-2004 13:10:00)ik wil niet.
vind et zo'n dom nummer.
voor mij geen echte zomer hit dit jaar.
ja oke wat live sets van goeie early hardcore DJ's is voor mij goed genoeg om de zomer mee door te komen
Topic: Partydimmer geschikt voor bouwlampen? (1-8-2004 18:16:00)
zou je er niet voor kunnen zorgen dat in het reply formulier de cursor al in het bericht vak staat? Nu moet je altijd nog ff het bericht veld selecteren voordat je kan tikken, erg veel werk voor ons allemaal natuurlijk
luiaard
Topic: CDJ-100 schoonmaken (20-7-2004 19:56:00)
een paar velletjes dus daar staat niks van in.omdat die uit een paar velletjes bestaat staat het er niet in??
Pulse schreef:
Dat is een strobo met een moonflower.Dit is mijn basis verlichting.
Ik ben aan het sparen voor Par.
Ik zoek dus een truss systeem.
ik zou als ik jou was eerst parren kopen daarna pas een truss. ennuh dat rechter statief kan zo niet he
ff een vraagje tussen door,
Wat houd gebrugd in?
dat elke amp 1 speaker op zich neemt?
Topic: Wie Zou Voor Mij.. Jingles willen inspreken (6-8-2004 19:04:00)Wat houd gebrugd in?
dat elke amp 1 speaker op zich neemt?
Tom schreef:
DJ Alexz schreef:
Btw, kent er iemand een goed programme voor je stem te vervormen
??kan je van een kinder stem nog een echte zware mannenstem maken al la Adam Curry.
ik zit alleen maar met wazige effectjes te kloten waar ik geen bal van weet wat het doet...
tips and tricks?
DJ.T schreef:
Elcee schreef:
En wat dat betreft ben ik het wel met Ruud de Wild eens, dit is echt een liedje van een mietje!
Elcee schreef:
Get serious: er is maar 1 zomerhit en dat is dragosta nin tei. Staat zowel nummer 1 als nummer 5 in die andere versie. Het is gewoon de Macarena en Ketchup Song van dit jaar. Of je wil of niet!
vind et zo'n dom nummer.
voor mij geen echte zomer hit dit jaar.
ja oke wat live sets van goeie early hardcore DJ's is voor mij goed genoeg om de zomer mee door te komen
99,9% kans dat ie het WEL weet.
Topic: Emoticons? (30-7-2004 19:28:00)ik vind die van sylvia persoonlijk wel mooier dan dat halft verlamde smiley geval.
Topic: Emoticons? (30-7-2004 18:13:00)hans schreef:
ff off-topic.zou je er niet voor kunnen zorgen dat in het reply formulier de cursor al in het bericht vak staat? Nu moet je altijd nog ff het bericht veld selecteren voordat je kan tikken, erg veel werk voor ons allemaal natuurlijk
luiaard
discountoffice.nl/shop/artdetail/prd/AFCDL000/
ff googelen... denk wel dat dat het beste oplossing is als ie vies is... anders kun je nog proberen om met een wattenstaafje, en pure alcohol, of van dat reinigingsspul dat je bij schoonmaak videobanden krijgt
de ene kant van het wattenstaafje vochtig maken en daarme met een ronddraaiende beweging de lens schoonmaken.
daarna eventuele strepen wegwrijven met de droge (schone) kant van het wattenstaafje.
niet te hard drukken, voorzichtig,
en dan komt alles goed denk ik.
(gevonden na 3 minuutjes googelen.)
Topic: showtec lightdesk pro 136 (20-7-2004 17:21:00)ff googelen... denk wel dat dat het beste oplossing is als ie vies is... anders kun je nog proberen om met een wattenstaafje, en pure alcohol, of van dat reinigingsspul dat je bij schoonmaak videobanden krijgt
de ene kant van het wattenstaafje vochtig maken en daarme met een ronddraaiende beweging de lens schoonmaken.
daarna eventuele strepen wegwrijven met de droge (schone) kant van het wattenstaafje.
niet te hard drukken, voorzichtig,
en dan komt alles goed denk ik.
(gevonden na 3 minuutjes googelen.)
dj frank schreef:
nou de handleiding bestaad dus maar uiteen paar velletjes dus daar staat niks van in.