Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Chuckie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Chuckie (Pagina: 16 van 20)

Topic: Lichtbrug keuzes. (9-8-2004 12:53:00)

Pulse schreef:

Dat is een strobo met een moonflower.
Dit is mijn basis verlichting. razz :p ashamed :$
Ik ben aan het sparen voor Par.

Ik zoek dus een truss systeem.
dat is een derby met een stroboscoop.

ik zou als ik jou was eerst parren kopen daarna pas een truss. ennuh dat rechter statief kan zo niet he wink ;)
Topic: ervaringen met B&C speakers? (6-8-2004 21:25:00)
ff een vraagje tussen door,

Wat houd gebrugd in?
dat elke amp 1 speaker op zich neemt?
Topic: Wie Zou Voor Mij.. Jingles willen inspreken (6-8-2004 19:04:00)

Tom schreef:

DJ Alexz schreef:

Btw, kent er iemand een goed programme voor je stem te vervormen happy :) ??
Met sound forge,
kan je van een kinder stem nog een echte zware mannenstem maken al la Adam Curry.
welke opties en tools gebruik je dan?
ik zit alleen maar met wazige effectjes te kloten waar ik geen bal van weet wat het doet...
tips and tricks?
Topic: Zomerhit 2004, Wat gaat het worden? (2-8-2004 13:51:00)

DJ.T schreef:

Elcee schreef:

En wat dat betreft ben ik het wel met Ruud de Wild eens, dit is echt een liedje van een mietje!
Helemaal mee eens laugh :D
Topic: Zomerhit 2004, Wat gaat het worden? (2-8-2004 13:10:00)

Elcee schreef:

Get serious: er is maar 1 zomerhit en dat is dragosta nin tei. Staat zowel nummer 1 als nummer 5 in die andere versie. Het is gewoon de Macarena en Ketchup Song van dit jaar. Of je wil of niet!
ik wil niet. sad :(
vind et zo'n dom nummer.
voor mij geen echte zomer hit dit jaar.
ja oke wat live sets van goeie early hardcore DJ's is voor mij goed genoeg om de zomer mee door te komen sneaky :V
Topic: Partydimmer geschikt voor bouwlampen? (1-8-2004 18:16:00)
99,9% kans dat ie het WEL weet.
Topic: Emoticons? (30-7-2004 19:28:00)
ik vind die van sylvia persoonlijk wel mooier dan dat halft verlamde smiley geval.
Topic: Emoticons? (30-7-2004 18:13:00)

hans schreef:

ff off-topic.

zou je er niet voor kunnen zorgen dat in het reply formulier de cursor al in het bericht vak staat? Nu moet je altijd nog ff het bericht veld selecteren voordat je kan tikken, erg veel werk voor ons allemaal natuurlijk laugh :D
shut up :X luiaard shut up :X
Topic: CDJ-100 schoonmaken (20-7-2004 19:56:00)
discountoffice.nl/shop/artdetail/prd/AFCDL000/
ff googelen... denk wel dat dat het beste oplossing is als ie vies is... anders kun je nog proberen om met een wattenstaafje, en pure alcohol, of van dat reinigingsspul dat je bij schoonmaak videobanden krijgt

de ene kant van het wattenstaafje vochtig maken en daarme met een ronddraaiende beweging de lens schoonmaken.
daarna eventuele strepen wegwrijven met de droge (schone) kant van het wattenstaafje.
niet te hard drukken, voorzichtig,
en dan komt alles goed denk ik.

(gevonden na 3 minuutjes googelen.)
Topic: showtec lightdesk pro 136 (20-7-2004 17:21:00)

dj frank schreef:

nou de handleiding bestaad dus maar uit
een paar velletjes dus daar staat niks van in.
omdat die uit een paar velletjes bestaat staat het er niet in??