Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van H.
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van H. (Pagina: 16 van 20)
Topic: Contract (3-2-2005 10:00:00)en wie zegt of een bepaling onredelijk is dan? (ik bedoel, hoe kun je dat vooraf al weten?)
of moet je dat gewoon op je gevoel doen...Topic: Contract (3-2-2005 09:43:00)
Of je moet dan de de CUBASE VST pakken, heb ik gevonden op google.Waarom denk je dat je dan Cubase VST moet pakken? Omdat die Vst's ondersteunt? Sx ondersteunt uiteraard ook Vst's
Cubase VST is gewoon de eerste versie met VST ondersteuning, vandaar die naam...Topic: minimum producing studio (1-2-2005 09:24:00)Ik kan er eentje opnoemen: SX kost 750 Euro, FL kost 160.beetje rare vergelijking vind ik 
een cd-speler van skytec kost 100 euro en een cdj 1000 mkII kost 1300 euro... dat is toch ook geen vergelijking?Topic: minimum producing studio (31-1-2005 11:38:00)fruityloops is een compleet productie pakket... cubase is een sequencer... alhoewel cubase ook in de buurt van een compleet productie pakket begint te komen.
Het komt hier op neer: met fruityloops zou je in principe zonder andere software te gebruiken een complete productie kunnen maken, bij cubase heb je ook nog andere software/hardware nodig om een complete productie te maken.
Als je gewoon een beetje wilt expirimenteren met muziek zou ik je aanraden om met fruityloops te beginnen.Topic: Het bouwen van een case (30-1-2005 13:29:00)
dj mouseok, bedankt
Topic: Het bouwen van een case (29-1-2005 12:10:00)
Misschien meubel Tom?
Meubel
Moeten we het ook nog voor je bestellen en erop plakken?
Martin.\
ik wil best zelf zoeken, maar als iemand toch weet waar het staat
toch bedankt voor het helpenTopic: Het bouwen van een case (29-1-2005 11:30:00)
Martin.staat dat ergens uitgelegt van dat vinyl erop plakken? (ik heb geen zin om 70 pagina's topic door te spitten hier
)
nieuw meubel is zonde van dit meubel en van het geld
Victor schreef:
maar kunnen onredelijke bepalingen door de rechter onverbindend worden verklaard.of moet je dat gewoon op je gevoel doen...
even dit topic een schop geven...
als beide partijen een handtekening onder het contract hebben gezet, is het dan wettelijk helemaal geldig of kan een advocaat dan toch nog ooit zeggen "dit contract is niet geldig" ... dus zijn handtekeningen genoeg of is er meer nodig?
Topic: minimum producing studio (2-2-2005 14:12:00)als beide partijen een handtekening onder het contract hebben gezet, is het dan wettelijk helemaal geldig of kan een advocaat dan toch nog ooit zeggen "dit contract is niet geldig" ... dus zijn handtekeningen genoeg of is er meer nodig?
wes2819 schreef:
En zoals jullie al aangeven heb je nog niet alles als je de CUBASE SX aanschaft,dus de kosten zullen dan nog meer worden, voor het aanschaffen van hardware, enz.Of je moet dan de de CUBASE VST pakken, heb ik gevonden op google.
Cubase VST is gewoon de eerste versie met VST ondersteuning, vandaar die naam...dat klopt helemaal...
Topic: minimum producing studio (31-1-2005 18:25:00)Snake schreef:
wes2819 schreef:
Wat is het verschil tussen CUBASE SX en FRUITYLOOPS?
een cd-speler van skytec kost 100 euro en een cdj 1000 mkII kost 1300 euro... dat is toch ook geen vergelijking?
wes2819 schreef:
Wat is het verschil tussen CUBASE SX en FRUITYLOOPS?Het komt hier op neer: met fruityloops zou je in principe zonder andere software te gebruiken een complete productie kunnen maken, bij cubase heb je ook nog andere software/hardware nodig om een complete productie te maken.
Als je gewoon een beetje wilt expirimenteren met muziek zou ik je aanraden om met fruityloops te beginnen.
Bedankt alvast voor alle tips... waar krijg je dat HPL, gewoon bij iedere flightcase boer?
Topic: Het bouwen van een case (29-1-2005 17:25:00)djmouse schreef:
hpl kun je WEL los kopen en plakken, mail martijn (van dit forum) even... die doet dit ook zelfdj mouse

kvm schreef:
Zelf zoeken is moeilijk he ?
Misschien meubel Tom?
Meubel
Moeten we het ook nog voor je bestellen en erop plakken?
Martin.
ik wil best zelf zoeken, maar als iemand toch weet waar het staat

toch bedankt voor het helpen
kvm schreef:
Dat wordt dus of een nieuw meubel bouwen, of verven, of net zoals Tom vinyl erop plakken.Martin.
)nieuw meubel is zonde van dit meubel en van het geld
