Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djblackdevil

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Djblackdevil (Pagina: 16 van 20)

Topic: Super OEM pitchbereik issue (24-5-2004 09:07:00)

Dré schreef:

Het heeft bij mij toch wel jaren geduurd voordat draaien met CD's net zo'n 2e natuur werd als draaien met vinyl. De keuze was toendertijd puur een praktische keuze (en reken maar dat de overstap van vinyl naar CD NIET een keuze uit "liefde" was). Maar ik zou nu niet meer terug willen.
Het hangt er ook van af wat je draait, ik kan geen 'underground' hardstyle vinden op cd. Anders was ik ook al lang overgestapt.
Topic: Reloop 4000 M3D Draaitafel uitverkocht ?! (29-4-2004 08:09:00)
Gewoon even Dre bellen, die kan je vast wel aan een 2de rp 4000 helpen.
Topic: Welke cd speler is voor mijn budget beter (17-4-2004 17:47:00)

Tom. V schreef:

Numark zou ik niet nemen

Dus numark vind ik veeeeeeeel te duur voor wat het te bieden heeft.
Ik dacht dat ik je 'geleerd' had om naar het type te kijken en niet naar het merk ;-)
ttx 1 is idd te duur, maar cdn 88 is wereld apperaatje voor die prijs,
snap je waar ik probeer heen te gaan?

Tom. V schreef:

Reloop daarentegen verkoopt ook heel goed materiaal! (aan een veel goedkopere prijs)
vb. Reloop RC-500 t.o.v Axis 2 (heeft wel BPM-counter , (maar wie gebruikt die?)
Dus dat is 239€ t.o.v 285€
Terwijl die reloop nog een OEM-merk is en je die veel goedkoper kan krijgen
Ja dat komt omdat het oem is, die hebben geen ontwikkelings kosten en dan betaal je dus minder.
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (15-4-2004 17:02:00)
dan word het denk ik deze

www.new-line.nl/v/11699

of als je dubbele wilt:

www.new-line.nl/v/12654
Topic: Xone Slipmats !? (15-4-2004 16:29:00)
Ik ben nog geen 18, zal wel is even aan vrienden vragen. Bedankt
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (14-4-2004 22:10:00)

Dj Noise schreef:

Djblackdevil schreef:

Je moet prestaties altijd per product bekijken en nooit met hele merk, de q30 is leuke draaitafel, maar misschien is deze cd-speler wel niks waard. Als ik jouw was zou ik hem gewoon even testen, dan heb je zekerheid.
Ook volledig met eens! Maar zoals ik al zei: JB-Systems spitst zich vooral toe op de beginnende dj's (kijk maar naar hun prijzen/producten/..) en kan je dus niet vergelijken met Pioneer/Rodec/Allen&Health/Dateq/... Ik wou hem zeggen dat ALS je de kans hebt (hangt natuurlijk af van het doel waarvoor hij ze gaat gebruiken) , je beter doorspaart voor betere producten die meestal duurzamer/etc. zijn (maar JB is UITSTEKEND geschikt voor beginnende dj's ...)
ze hebben leuke producten ja, maar ik heb ook mixers van jb geprobeerd die ik liever links laat, een vriend van mij heeft mengpaneel van JB met allemaal krakende faders,

was ook geen kritiek op jouw noise, maar meer tip voor de topic starter, jij zei namelijk dat jb over het algemeen leuke producten maakt, maar wat ik interpreteer van de topic starter is dat hij hierdoor denkt dat het wel een goeie cd-speler is. Het zou toch lullig zijn als je weinig geld hebt, en dan ook nog iets koopt wat niet bevalt, daar probeer ik iemand voor te behoeden, zelf ook gehad namelijk.

Kortom ik zou eerst even wachten tot hij in de winkel ligt/Dre hem getest heeft.
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (14-4-2004 20:55:00)
Als ik jouw ws zou ik hem even uittesten en wel met iemand gaan die er een beetje verstand van heeft.

Volgens mij heeft dj noise geen ervaring met de cd-speler hier in kwestie

Je moet prestaties altijd per product bekijken en nooit met hele merk, de q30 is leuke draaitafel, maar misschien is deze cd-speler wel niks waard. Als ik jouw was zou ik hem gewoon even testen, dan heb je zekerheid.
Topic: Xone Slipmats !? (11-4-2004 20:15:00)
ik heb hem even op mijn server gezet, bij deze ;-)
Topic: Xone Slipmats !? (11-4-2004 20:03:00)
Ik ben opzooek naar q-dance slipmatten, kan jij ze krijgen Dré ? Tis een label en geen merk, maar ik weet verder ook niet waar ik ze wel kan bestellen,

foto:
www10.brinkster.com/djblackdevil

Ik heb q-dance al gebeld, maar niks terug gehad.
Topic: Geluidsbegrenzer met afstandsbediening (29-3-2004 22:24:00)

Timyzermans schreef:

Het gaat hier wel over belgië, ik denk dat het mss anders is als in nl? De wetgeving hier in belgie is als volgt: binnen max 90,5db en buiten 30db maar we hebben al eens gemeten met volk in de zaak en zonder muziek en dit was al soms meer dan 80db.. 't is dan ook zeer moeilijk om als dj reglementair te draaien en dit dan ook nog eens conform de wetgeving sad :(
het valt beetje op denk ik, dat als de 'buren' klagen/ politie komt het meteen 20 db zachter gaat, de eerste paar keer lukt wel, maar dan word het beetje verdacht niet?

Tip, maak een alarm, dat als portier op knopje drukt, je in de booth een lamp ziet branden/knipperen, en als je dat ziet, gewoon gain omlaag.
Denk dat dat het simpelste is.

maar zit jullie discotheek in een woon wijk?

[edit] Tom was me net voor [/edit]