Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Rutger

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 196 bijdrage(n) van Rutger (Pagina: 16 van 20)

Topic: geluidset 1600 euro (22-4-2005 17:59:00)
als je kan zelfbouwen of het laten bouwen, voor de prijs van een lem set, zou ik zeker lekker gaan knutselen
! succes
Topic: geluidset 1600 euro (18-4-2005 20:53:00)
ja en je kan altijd de subjes nog wat terug schroeven.. wink ;)

je kunt ook kijken naar de ax-12 topjes.
Topic: geluidset 1600 euro (18-4-2005 19:13:00)
denk ook dat de HK top het moeilijk krijgt..
Topic: geluidset 1600 euro (18-4-2005 10:26:00)
Nee, dat denk hij helemaal niet als je het goed leest.

SM-115`s:

2 130 man
4 225 man

18G

2 150 man

Dus hij denk dat je met de 18g 20 mensen meer aan kan!
Topic: Prijs /prestatie vergelijking Subs + amps (13-4-2005 18:30:00)
zou toch echt voor de peavy gaan, staat ook nog beter sub top van het zelfde merk.
Topic: Geluids set voor ongeveer 2000 man (7-4-2005 23:39:00)

Dj Noiz schreef:

rutvanelk schreef:

Grote eaw\EV set mischien dynacord cobra..

Kopen voor 12000 kan maar lijkt me niet handig, kan je beter ff doorsparen.

Als je intresse hebt, wij verhuren sinds kort ook dynacord cobra sets.

Groeten,

Rutger
Ik weet niet hoor, maar een dynacord cobra-4 (ok, is nu misschien wel extreem maar toch), is al een 50.000€.
Dus ik denk dat je voor een cobra 2 ook al snel 25.000€ kwijt bent (dubbele van z'n budget).
Als je zelf zulke sets verhuurt zou je zo'n zaken toch moeten weten ... shut up :X
Ik bedoelde ook te zeggen dat hij beter kan doorsparen en eerst grote sets bv EAW DYNACORD enz kan huren.

succes met de aankoop,

Rutger
Topic: Geluids set voor ongeveer 2000 man (7-4-2005 16:52:00)
Grote eaw\EV set mischien dynacord cobra..

Kopen voor 12000 kan maar lijkt me niet handig, kan je beter ff doorsparen.

Als je intresse hebt, wij verhuren sinds kort ook dynacord cobra sets.

Groeten,

Rutger
Topic: geluidset 1600 euro (5-4-2005 14:05:00)
mischien kan je eens kijken naar de set die max aanbiedt op het tweedehand forum.
Topic: Bell VPS-400 of een ander A merk. (2-4-2005 00:13:00)
mischien kan je eens kijken naar een dynacord cobra set. Heb er een keer mee gestaan klonk erg goed... maar ja daar betaal je ook wel voor.

https://www.dynacord.de/presseartikel.php?id=356

succes rutger
Topic: geluidsdag (31-3-2005 16:11:00)
Ik zou die peavy setjes wel een willen horen denk dat ik ook wel langs kom heb zelf dynacord powermax 5 set staan met f150 f8 en F17PWH en een PM2600 systeemversterker.

groeten,

Rutger