Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj Jasper
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dj Jasper (Pagina: 16 van 20)
Topic: Wat kosten jullie nou? (30-5-2004 21:16:00)Even dit topic omhoog kicken,
ik op de open dag van dj-products een filmpje gemaakt van beweegbare parren, 2 op een bar die je dmx aan kan sluiten:
home.wanadoo.nl/kids.hofman/filmparren.wmvTopic: enquete: wie is hier nog modemer (21-5-2004 10:24:00)
ik ben zelf ook van plan de djx 700 te kopen, nadat ik hem in de winkel heb getest...
En ik vond (ondanks de slechte recensies) het best een goed ding
Ik koop hem in combinatie met 2 denon dn s3000's en een sony mdr V700. Dan heb ik altijd nog ruimte over voor 1 of 2 draaitafels. Ik denk dat het voor een beginner vooral met een niet al te hoog budget een goed ding is.
mvg DJ D'JEVVKoop dan een behringer DX1000, voor dat geld stukken beter!, en kanalen zat.Topic: klantenkring (12-5-2004 20:19:00)
Als ik je apparatuur zie, denk ik dat je beter eerst kan sparen voor een goede mixer en cd speler. Daarna een stel betere boxen (sirius, of behringer) met betere versterker. Dan kom je pas bij het licht. Tot die tijd, gewoon bijhuren en doorberekenen aan de klant.
Topic: enquete: wie is hier nog modemer (27-5-2004 17:22:00)Iemand die inbelt via de telefoonlijn, en per minuut betaalt.
Topic: Het Numark CDX-1 Cd-speler-topic (23-5-2004 20:26:00)Een minpunt vond ik de display, ik weet niet of andere mensen daar last van hadden.
Ook vond ik dat alle knopjes bovenaan zaten, dus dat je erover heen moest hangen.
Topic: Het Numark CDX-1 Cd-speler-topic (23-5-2004 19:01:00)Ook vond ik dat alle knopjes bovenaan zaten, dus dat je erover heen moest hangen.
Juist, dat bedoel ik dus
. Dank je dré!
Topic: Het Numark CDX-1 Cd-speler-topic (23-5-2004 18:51:00)
. Dank je dré!Vanmiddag even met deze cd-speler lopen pielen, en hij werkt echt perfect!
De plaat is even groot als vinyl, alleen de plaat was heel glad, het voelde niet als echt vinyl.
Hij is precies even groot als een draaitafel, er stond een TTX naast (ook van numark) en die leek precies!
Voor scratchers zit er een functie op, dat je niet de crossfader hoeft te gebruiken, de zogenaamde scratch-mode. alleen als je de plaat vooruit beweegt geeft ie geluid. Achteruit niet.
De effecten vind ik neit goed toepassen. Je hebt een soort van jogwheel (waarmee je ook door het liedje heen kan zoeken) en daarmee bepaal je de intensiteit van het effect (beetje raar uit te leggen).
Dan heb je de loop, de numark knopjes, net als de CDN-90. Niks bijzonders, maar er zit een knopje rechtsboven in, en daarmee laat je de loop op de beat gelijk lopen. (dus als je fout hebt gelooped.
Dan heb je ook links in het midden een schakelaartje, daarmee kan je ,als je het schakelaartje naar onder haalt, de plaat achteruit laten lopen. Als je hem naar boven haalt gaat de plaat achteruit lopen, maar de tijd loopt dus door. Heel raar(weet niet of dit ook op de denons of pioneers zit).
VOorbeeld: de tijd stat op 2.04, je haalt die schakelaar 4 seconden over, dan loopt ie 4 seconden achteruit. Als je de schakelaar loslaat begint ie te vooruit te spelen op 2.00, dus de plaat loopt achteruit, maar de playtime gaat gewoon door.
Verder een heel klein schermpje, waar je vanaf de zijkant niet goed op kan kijken, om het goed te zien moet je er dus boven hangen.
Ik moest (met mijn lengte) ook best ver vooroverbuigen om bij de knopjes te komen, een heel groot nadeel!
Een paar fotos:
home.wanadoo.nl/kids.hofman/new-line/Nikon%20E2100%20150.jpg
home.wanadoo.nl/kids.hofman/new-line/Nikon%20E2100%20151.jpg
home.wanadoo.nl/kids.hofman/new-line/Nikon%20E2100%20152.jpg
home.wanadoo.nl/kids.hofman/new-line/Nikon%20E2100%20153.jpg
Topic: Ervaringen Prolight & Sound Frankfurt (23-5-2004 18:17:00)De plaat is even groot als vinyl, alleen de plaat was heel glad, het voelde niet als echt vinyl.
Hij is precies even groot als een draaitafel, er stond een TTX naast (ook van numark) en die leek precies!
Voor scratchers zit er een functie op, dat je niet de crossfader hoeft te gebruiken, de zogenaamde scratch-mode. alleen als je de plaat vooruit beweegt geeft ie geluid. Achteruit niet.
De effecten vind ik neit goed toepassen. Je hebt een soort van jogwheel (waarmee je ook door het liedje heen kan zoeken) en daarmee bepaal je de intensiteit van het effect (beetje raar uit te leggen).
Dan heb je de loop, de numark knopjes, net als de CDN-90. Niks bijzonders, maar er zit een knopje rechtsboven in, en daarmee laat je de loop op de beat gelijk lopen. (dus als je fout hebt gelooped.
Dan heb je ook links in het midden een schakelaartje, daarmee kan je ,als je het schakelaartje naar onder haalt, de plaat achteruit laten lopen. Als je hem naar boven haalt gaat de plaat achteruit lopen, maar de tijd loopt dus door. Heel raar(weet niet of dit ook op de denons of pioneers zit).
VOorbeeld: de tijd stat op 2.04, je haalt die schakelaar 4 seconden over, dan loopt ie 4 seconden achteruit. Als je de schakelaar loslaat begint ie te vooruit te spelen op 2.00, dus de plaat loopt achteruit, maar de playtime gaat gewoon door.
Verder een heel klein schermpje, waar je vanaf de zijkant niet goed op kan kijken, om het goed te zien moet je er dus boven hangen.
Ik moest (met mijn lengte) ook best ver vooroverbuigen om bij de knopjes te komen, een heel groot nadeel!
Een paar fotos:
home.wanadoo.nl/kids.hofman/new-line/Nikon%20E2100%20150.jpg
home.wanadoo.nl/kids.hofman/new-line/Nikon%20E2100%20151.jpg
home.wanadoo.nl/kids.hofman/new-line/Nikon%20E2100%20152.jpg
home.wanadoo.nl/kids.hofman/new-line/Nikon%20E2100%20153.jpg
Nee, ik had de link zelf al aangepast 
die in mijn post staat is de goede.
De parren kunnen 360 graden draaien in elke richting. en ze zijn nog eens snel ook!
Topic: Ervaringen Prolight & Sound Frankfurt (23-5-2004 18:13:00)
die in mijn post staat is de goede.
De parren kunnen 360 graden draaien in elke richting. en ze zijn nog eens snel ook!
fl@x schreef:
1: Beweegbare 4-bars par64. DMX bestuurbaar ( had ik nog nooit gezien)ik op de open dag van dj-products een filmpje gemaakt van beweegbare parren, 2 op een bar die je dmx aan kan sluiten:
home.wanadoo.nl/kids.hofman/filmparren.wmv
Kabel, dat met 120 kb/ps nog de meeste ADSL voorbijdstoomt.
Topic: Behringer djx700 (16-5-2004 14:08:00)Jeffrey schreef:
Hoi,ik ben zelf ook van plan de djx 700 te kopen, nadat ik hem in de winkel heb getest...
En ik vond (ondanks de slechte recensies) het best een goed ding
Ik koop hem in combinatie met 2 denon dn s3000's en een sony mdr V700. Dan heb ik altijd nog ruimte over voor 1 of 2 draaitafels. Ik denk dat het voor een beginner vooral met een niet al te hoog budget een goed ding is.
mvg DJ D'JEVV
Denken jullie dat een paar affiches op basisscholen ophangen helpt?