Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Hemske

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Hemske (Pagina: 16 van 20)

Topic: Showtec Showdesigner (7-2-2012 18:16:00)
Maar zijn er voor het geld betere tafeltjes te vinden?
Topic: Showtec Showdesigner (6-2-2012 20:33:00)
Ik heb ook nog een vraagje.
Hoe houdt dit apparaat zich op de langere termijn.
Ben aan het twijfelen om er een aan te schaffen, of zijn er voor het geld van 512 beter oplossingen..
Topic: Traktor controller (5-2-2012 11:53:00)
Als je nog met een externe mengtafel gebruikt zou ik altijd voor een controller zonder mix gedeelte gaan..
Naar mijn mening veel fijner werken.
Ik gebruik zelf een kontrol x1 voor traktor met een losse geluidskaart en dat werkt heerlijk..
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (2-2-2012 07:12:00)
Dat is toch behoorlijk vervelend zn prius..
Of mogen ze tegenwoordig wel wat trekken?
Topic: Hoezen voor DAP X-serie (30-1-2012 18:50:00)
Plak er anders gewoon een stuk tape over, zie je het ook niet.
Krijg je vragen, zeg je gewoon dat er een scheurtje in kwam..
Ik denk niet dat iemand daar op gaat letten wel..
Topic: Review: Showtec Phantom 250 vergeleken met Martin Mac 250 Krypton (26-1-2012 11:11:00)
Ik heb zelf Showtec Phantom 250's in gebruik en moet zeggen dat ik het hele fijne movingheads vindt.
Heb ze destijds voor een heel mooi bedrag kunnen kopen, bij de heropening van een duitse firma.
Daar gingen ze destijds weg voor 479 per stuk.

Vraag me nog steeds af waar dit grote prijsverschil door komt..
Topic: BUMA (24-1-2012 10:17:00)
Iets soortgelijks stond ook al 2 posts boven je..
Topic: Wat kosten jullie nou? (22-1-2012 19:14:00)
Hij kan ze toch ook zelf op cd branden. Ik snap wel een beetje wat je bedoelt, maar het is een eindeloze discussie.
drie kwart van de mensen die komen, horen het toch niet of zijn er niet mee bezig, alleen dat deel dat er op let neemt die DJ dan maar voor lief.
Ik heb er wel eens vaker discussies over gehad, maar ja, het blijft toch zo.
De mensen die komen, die moeten het naar hun zin hebben..
Topic: Wat kosten jullie nou? (22-1-2012 18:59:00)
Wat is het verschil met als ie een stel cdtjes meeneemt?
Ik vind dit een beetje vergaan..
Topic: Involight Movinghead (22-1-2012 13:38:00)
Bedankt;)..
Ik zoek eigenlijk zn tabel met waardes voor de kleuren..
Maar komen zo al eind in de richting.. wink ;)