Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Stinos

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Stinos (Pagina: 16 van 20)

Topic: Musicasions 23 en 24 Oktober (31-8-2010 07:13:00)
Er zal vast nogwel iemand anders zijn met een 10he case :)(hoop ik)
verder ga ik gewoon een beetje rondsnuffelen naar leuk spul.
Topic: Musicasions 23 en 24 Oktober (30-8-2010 23:06:00)
Equalizer Blindplaten en 10he case :) dat zijn eigenlijk de dingen die ik hoop te vinden en wat kleine meuk die leuk is
Topic: Musicasions 23 en 24 Oktober (30-8-2010 18:34:00)

SpaceyDeeJ schreef:

Ik zal als standhouder in ieder geval aanwezig zyn met een zeer gevulde en gevarieerde stand. Alleen in welke hoedanigheid en met welke aanbiedingen kan en mag ik nog niet zeggen....

Dit zal in de aanloop bekend gemaakt gaan worden door de organisator Rena Productions...
Je maakt me nieuwsgierig laugh :D !!! sad :(
Topic: Musicasions 23 en 24 Oktober (29-8-2010 16:55:00)
Wie zegt dat er definitief 8 kramen zijn. het is pas over 2 maanden dus ga er maar vanuit dat er nog wel wat bij komt! laugh :D
Ik ben de afgelopen 2keren meer dan geslaagd, Je kan deze beurs eigenlijk niet vergelijken qua bedrijven en stands als de PA-Markt in houten maar iets meer kramen op deze beurs met leuk spul zal idd wel leuk zijn happy :)
Topic: Musicasions 23 en 24 Oktober (29-8-2010 13:27:00)
De 3e editie van Musicasions is weer bekend. happy :)
Wie hebben er allemaal een standje of komen dit weekend weer gezellig langs?? laugh :D
Verder hoop ik dat het weer een leuk weekend wordt met dit keer hopelijk meer standjes en meer andere spullen dus niet de afgedankte spullen van afgelopen 2 keren laugh :D
Ik ben iig van de partij!
Tot dan.
Stijn,
Topic: Hoe krijg ik stabiliteit/stevigheid tussen mijn top speaker en sub dmv tussenpaaltjes (22-8-2010 22:07:00)
Vandaag de oude plastic flenzen eruit gegooid.
Waren echt goed verrot kwam ik achter laugh :D
In de koker(flens) zaten verdikkingen dmv dikkere plastic stroken.
deze waren allemaal afgesleten en toen was het dus helemaal hol. shocked 8O (5mm speling!! sneaky :V shocked 8O
Heb de ijzeren speaker flenzen die ik ooit had gekregen mooi opgespoten en erin gezet deze zitten gelukkig als gegoten om de statieven en zit amper speling op! echt top dus.
Hoogstens een rondje gaffa eromheen doen om ze helemaal potvast te krijgen.
Maar ik vind het wel prima zo. happy :)
Bedankt voor alle tips!
Greetz Stijn
Topic: Hoe krijg ik stabiliteit/stevigheid tussen mijn top speaker en sub dmv tussenpaaltjes (21-8-2010 14:49:00)
Deed eerst altijd een wasknijper ertussen met een stukje gaffa erom.
maar denk toch dat de flens is uitgesleten
Topic: Hoe krijg ik stabiliteit/stevigheid tussen mijn top speaker en sub dmv tussenpaaltjes (21-8-2010 14:30:00)
Beste mensen.
Vandaag 2 subs gehaald met tussenpaaltjes
Vroeger op een gewoon speaker statief had ik ook altijd al het probleem dat de speaker er boven op wankel opzit (met speling dus)
De tussenpaaltjes die ik bij mijn subs heb gekocht leverde een speciale ring mee die je in de statiefflens deed bij de subs.
dit werkt prima bij de subs. maar bij de top speakers echter niet.
Waar kan dit aanliggen??
Misschien omdat de flenzen van plastic zijn en dat deze zijn uitgelubberd? (ik heb ook nog 2 stalen liggen die kan ik er ook proberen in te bouwen)
Of weet iemand waar je nog 2 van die ringen kan krijgen?
Groeten Stijn
Topic: Idee voor verbetering (7-8-2010 03:56:00)
Oke bedankt voor jullie reacties
Ik snap nu hoe het zit.
Topic: Idee voor verbetering (6-8-2010 23:50:00)
Om een beetje een idee te krijgen hoe alle forumleden eruit zien leek het mij leuk om een avatar/profielfoto aan te laten maken zodat iedereen een eiegn profielfoto heeft en elkaar goed kan herkennen(op de pa markt bv).
Lijkt mij een stuk makkelijker.
Misschien is het wel eens vaker voorgesteld en niet aangemaakt?? Maar wat zou hier de reden dan voor zijn?
Ik hoop dat iedereen binnekort een profiel foto heeft :)