Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van John_voof
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 198 bijdrage(n) van John_voof (Pagina: 16 van 20)
Topic: Doormeten speakers (7-9-2004 16:13:00)Kunnen we hier van uit gaan dat je later niet je geluidsset wilt uitbreiden??Topic: 12" subjes (3-9-2004 16:24:00)Ligt een deel aan de gevoeligheid en het andere deel is het volume van de twee. Je kunt (als de sub een apparte amp gebruikt) die amp zachter zetten zodat de topjes er ook bovenuit komen. Even uitproberen dus, maar hiervoor heb je dus wel 2 versterkers nodig!Topic: Waar let je op bij het maken van een goede demo-mix?? (3-9-2004 10:27:00)Sjezus, waar letten jullie wel niet op
Topic: bijzonder interessante (legale) downloadsite (27-8-2004 00:46:00)
Met een multimeter kun je verschillende dingen meten zoals het spanning, stroomsterkte en weerstand. Nou moet je de weerstand over de speaker meten, als er contacten los zijn, zal de multimeter een oneindige weerstand weergeven (of iig een grote weerstand), als er geen losse contacten zijn zal hij een veel lagere weerstand geven (ongeveer de door de fabrikant opgegeven weerstand). Wat ik ook vaak heb gelezen is dat je met een batterij kan kijken of er nog leven zit in de speaker.
Topic: 12" subjes (3-9-2004 18:32:00)shabby schreef:
maar ik kan geen goedkopere brugbare amp vindenJe kan dan een lichtere sub + amp kopen, maar je kan ook een zwaardere sub + amp kopen, zodat je misschien een mooie mogelijkheid hebt om later betere toppen + amp voor de toppen te kopen. Als je zeker weet dat je qua toppen niet meer vermogen nodig zult hebben op de feesten die je verzorgt, dan kun je gerust een kleinere sub + amp kopen, omdat het zonde zou zijn van het ongebruikte vermogen en teveel betaalde geld.
Topic: 12" subjes (3-9-2004 15:26:00)shabby schreef:
maar zou het een beetje samengaan twee 10/1 met 2x50w rms amp tegenover een 15" sub met 400w rms ampInfo over jezelf hebben we een ander topic voor, maar een tracklisting is heel handig, want als je hem niet plaatst krijg je erna reacties of je toch ff die tracklist kan plaatsen. Misschien kun je er nog bij zetten wat je er zelf van vind; kun je beter, wat vond je zelf dat er mis ging, wat doe je de volgende keer anders, zo'n soort vragen. Bedankt iig dat je ff laat weten wanneer je mix komt, ik zal zeker proberen hem te beluisteren.
Groet
Topic: Nieuwe meubels van Tom (2-9-2004 21:53:00)Groet
dj large schreef:
sinds wanneer werk jij met skytronic tom? zie t aan de plakband op de witte doos op de eerste foto
Jammer genoeg nog steeds niets interesants voor de h/h/h dj's
Topic: Waar let je op bij het maken van een goede demo-mix?? (20-8-2004 16:01:00)
Misschien neem je op met een kleine bitrate of in 22.1 KHz, dat verschil hoor je ook heel snel.
Topic: JBL mpro serie (16-8-2004 04:08:00)Misschien probeert JBL zich nu ook aan te bieden bij de beginnende drive-in's: schroef de speaker open en hang er een veel te veel vermogen leverende versterker achter en de lichtshow is gratis. Vind ik wel dat JBL er op zijn minst van die leuke kleuren lampjes in mocht zetten.
EDIT: zo zie je maar weer, alle goede ideeën komen op een goed tijdstip
Topic: hoe te beginnen met een cd/vinyl collectie (15-8-2004 03:36:00)EDIT: zo zie je maar weer, alle goede ideeën komen op een goed tijdstip
Tjah, als ze het goed vinden.... Maar de muziek is nu gewoon duur, dus ik vind ook wel dat ze iets moeten over hebben voor hun beste klant(en).
P.s. Hoe weet je eigenlijk zeker dat ze het goed vinden, heb je een schriftelijke overeenkomst o.i.d., dat ze je nooit kunnen naaien?
P.s. Hoe weet je eigenlijk zeker dat ze het goed vinden, heb je een schriftelijke overeenkomst o.i.d., dat ze je nooit kunnen naaien?