Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van BSS

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van BSS (Pagina: 16 van 20)

Topic: Aanschaf speakers (14-4-2014 16:38:00)
2dehands kom je dan wat in de buurt van 2x mackie SRM450 (v1 of v2 naar eigen smaak).

Fijne dingen, prijs kwaliteit aanvaardbaarheid vind je niet beter heb ik de indruk
Topic: Zingen over DJM800 (7-4-2014 09:16:00)
Zowel klant, dj en zangeres waren zeer tevreden :)
Topic: Zingen over DJM800 (4-4-2014 15:53:00)
Goh ja tis naar het budget gericht hé. Ik had doorgegeven dat ze in mijn offerte droog zou inprikken op het mengpaneel en dat ze moesten afstemmen bij de zangeres of dit volstond.
Ze vroegen zelfs niet eens naar een type microfoon (beetje vreemd dat een zangeres dit niet doorgeeft) maar met de shure sm58 zou ze toch haar plan moeten kunnen trekken.
Beetje reverb er op gezet en dat moet wel gaan voor een bedrijfsreceptie/opening.
Topic: Crown Belchfire 6000 SUX (1-4-2014 09:03:00)
incl startkabels : p
Topic: Versterkermodules (27-3-2014 10:21:00)

davasch schreef:

Omdat dat speakertje van 400,- prima klinkt laugh :D . Ok, serieus: ik heb redelijk wat (actief) dB Technologies staan maar zou deze ook graag af en toe actief gebruiken. Als wat ik wil mogelijk is zou me dat ongeveer 550,- kosten. Daarvoor koop je natuurlijk niet 4 actieve speakers (al dan niet tweedehands).
Niet als je je huidige speakers verkoopt en gewoon de actieve versie aanschaft (als die al bestaat, de x-12T was ook actief te verkrijgen dacht ik, of zijn opvolger al bestaat weet ik niet)
Lijkt me de beste oplossing, zelfde kastje, zelfde sound, actief.
Topic: Zingen over DJM800 (26-3-2014 08:43:00)

Rhandor schreef:

Kun je niet de standaard effecten van de mixer gebruiken als het toch maar voor een simpel setje is? Ik heb het zelf noodgedwongen ook wel eens gedaan en gaat op zich wel hoor.
Ik wist niet of ik de effecten ook (of enkel) over het microfoonkanaal kan laten gaan. Als ik er zo een galmpje op kan zetten lijkt het mij prima.
Topic: Zingen over DJM800 (25-3-2014 14:26:00)
Ik heb wel een behringer effectenbakje (19") maar nooit gebruikt en dat moet volgens mij op een send/return wat niet gaat op een DJM?
Maar het "kan" dus wel gewoon rechtstreeks voor kleine toepassingen?
Topic: Zingen over DJM800 (25-3-2014 11:32:00)
Hallo

Is het een beetje doenbaar om met een shure SM58 ingeprikt op een DJM800 te zingen?
Is het mogelijk om een kleine galm op de micro te zetten eigenlijk?

Ik heb de klant gezegd dat ze even moeten afchecken met de zangeres of dit volstaat en hun gezegd dat dit enkel droog inprikken is in deze offerte en dat bleek allemaal prima te zijn.

Het is "slechts" voor een receptie dus geen grote PA en geen band, maar de zangeres moet er toch een beetje deftig door komen.
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (7-3-2014 08:55:00)
Heb je een PM gestuurd.
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (6-3-2014 08:53:00)

joepurlings schreef:

Ik heb nog een filter voor de AX-15B liggen geloof ik, zou daar een probleem mee zijn...
kwanta kosta?
Ik heb ze nog niet open gedaan, 't is dat ik (op dit moment) niet weet of de driver nog goed is.