Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Rdreiers
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Rdreiers (Pagina: 16 van 20)
Topic: grote toppen keuze maken, welke en waarom? (20-6-2012 13:29:00)
Volgens mij had de 1e generatie roadstack fliegstrips en meer van die rommel.
Had maar een nadeel, niet goed wel hard.
Richard
Topic: Electriciteit op podium (2-5-2012 12:57:00)Had maar een nadeel, niet goed wel hard.
Richard
Stroom op het podium doe ik met 4 voudige slagvaste blokken met powercon in/uit erop.
Als er actieve monitoren liggen worden deze apart gevoed met een combikabel vanuit de prikblok.
Uiteraard heb ik tussen de blokken voldoende kabellengte zitten en er ook genoeg op het podium liggen.
Blokje stekertje combinatie om door te lussen is vragen om problemen.
Uiteraard gaat er geen kabel over het podium heen die van belang is voor de pa.
Nog nooit problemen gehad zowel op groot als klein podium.
Is even wat geld uitgeven aan het juiste materiaal maar het levert je wel minder problemen op.
Blokjes van de gammel in zwart met 1.5 meter heb ik bij me voor als er weer een muzikant komt die 25 losse netvoedingen heeft en te groen is om zelf een fatsoenlijke stekkerdoos te kopen.
Als ik dan klaar ben met slaan kan die deze dan even hebben.
Richard
Topic: Robot stem bij harde bassen (18-4-2012 09:10:00)Als er actieve monitoren liggen worden deze apart gevoed met een combikabel vanuit de prikblok.
Uiteraard heb ik tussen de blokken voldoende kabellengte zitten en er ook genoeg op het podium liggen.
Blokje stekertje combinatie om door te lussen is vragen om problemen.
Uiteraard gaat er geen kabel over het podium heen die van belang is voor de pa.
Nog nooit problemen gehad zowel op groot als klein podium.
Is even wat geld uitgeven aan het juiste materiaal maar het levert je wel minder problemen op.
Blokjes van de gammel in zwart met 1.5 meter heb ik bij me voor als er weer een muzikant komt die 25 losse netvoedingen heeft en te groen is om zelf een fatsoenlijke stekkerdoos te kopen.
Als ik dan klaar ben met slaan kan die deze dan even hebben.
Richard
Volgens mij bedoelt tie de vervorming dat het geluid begint te feedbacken.
Richard
Topic: Gezocht: combinatiekabel 6x signaal + voeding (6-4-2012 00:11:00)Richard
Heb wel 12 voudig met stroom gevonden.
Maar 20 ex brutto de meter.
Bent dus 50 meter op haspel maar 1200 euro kompleet armer.
Gaat hem ff niet worden
Topic: Actieve subwoofer (15-3-2012 13:04:00)Maar 20 ex brutto de meter.
Bent dus 50 meter op haspel maar 1200 euro kompleet armer.
Gaat hem ff niet worden
Daar je toch al bij dap zit zou ik daar blijven.
Maar waarom twee dagen achter elkaar dezelfde vraag stellen.
Richard
Topic: Welke versterker voor deze Boxen? (14-2-2012 13:17:00)Maar waarom twee dagen achter elkaar dezelfde vraag stellen.
Richard
Ik ging er even van uit dat je het over de drummonitor had en niet over het foh geluid.
Richard
Topic: Welke versterker voor deze Boxen? (14-2-2012 08:49:00)Richard
Als je toch al drumt met gehoorbescherming.
Pak een setje in-ears.
Hoeft die monitor naast je ook niet op oorlogssterkte.
Uiteindelijk nog de goedkoopste oplossing.
Topic: jbl srx set carnavalswagen (3-2-2012 08:44:00)Pak een setje in-ears.
Hoeft die monitor naast je ook niet op oorlogssterkte.
Uiteindelijk nog de goedkoopste oplossing.
Nou moet ik zeggen kijk ik liever naar de dance parade
als met deze temperatuur hier in Maastricht naar de carnaval.
Maar ik ben het met je eens de volumes op de carnavals wagens gaan de laatste paar jaar nergens meer over.
Waar we normaal gesproken een feest voor 2000 maar dik mee doen moet nu op de carnavals wagen en op staandje oorlog.
Richard
Topic: Nieuwe toppen dap x-10 of ...? (13-1-2012 09:04:00)
als met deze temperatuur hier in Maastricht naar de carnaval.Maar ik ben het met je eens de volumes op de carnavals wagens gaan de laatste paar jaar nergens meer over.
Waar we normaal gesproken een feest voor 2000 maar dik mee doen moet nu op de carnavals wagen en op staandje oorlog.
Richard
Lem klinkt leuk alleen onderdelen is ook een probleem.
DSP gaat graag kapot is is niet meer leverbaar of tegen goud te koop.
Het aansturen van een set via proc dus aktief zul je alleen maar voordeel bij hebben omdat je de verhoudingen veel beter kunt controleren en je meteen pijnpunten in je set kunt eq'en
Topic: 4 polige speakon aansluiten (23-12-2011 08:42:00)DSP gaat graag kapot is is niet meer leverbaar of tegen goud te koop.
Het aansturen van een set via proc dus aktief zul je alleen maar voordeel bij hebben omdat je de verhoudingen veel beter kunt controleren en je meteen pijnpunten in je set kunt eq'en
Of sub op +/- 2 heb je alleen 1:1 bekabeling nodig