Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj_mvandis
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dj_mvandis (Pagina: 16 van 20)
Topic: omnitronic BX-1850 (30-6-2010 22:14:00)
En je trekt je wanden niet naar elkaar toe.Stang is handig voor dingen die allemaal even lang zijn, en de stang dus op alles grip heeft, voor een keertje iets dat niet overal even dik / breed / hoog is is zo'n band nog wel aardig.Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (13-6-2010 22:42:00)
Action is nou niet bepaald toonbeeld van hoogwaardige kwaliteit.
Een eenvoudige led lichtslang tegen het plafond en een omvormer naar de auto werkt ook prima. Kan ook gewoon op vaste spanning.De gamma dan wel?
Best kans dat het (bijna) geheel dezelfde zijn...Topic: Welke leds zitten er in een Showtec LedPar 56? (11-6-2010 13:27:00)
Da was me nog niet eens opgevallen
Topic: omnitronic BX-1850 (30-6-2010 21:38:00)
Alle waren naar z'n geld 
Ooit op festivals of in grote discotheken Omnitronic zien staan?.. ..lijkt me duidelijk he!
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (14-6-2010 12:58:00)
Ooit op festivals of in grote discotheken Omnitronic zien staan?.. ..lijkt me duidelijk he!
Tom schreef:
persoonlijk vind ik de stang veiliger. Die veert niet als je optrekt en de boel duwt er tegenaan.En je trekt je wanden niet naar elkaar toe.
Aah, misschien nog wel een keer handig, moet je wel onthouden die adapters mee te nemen (of even tyrippeken aan de spanband zelf)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (13-6-2010 22:33:00)
Hee!
Die spanrails zitten er bij ons ook in, wist niet dat je er ook spanbanden voor had! (wij hebben alleen paaltjes die je er in klikt).
Waar heb je ze vandaan?
Topic: Alles op powercon: goed idee? (13-6-2010 21:55:00)Die spanrails zitten er bij ons ook in, wist niet dat je er ook spanbanden voor had! (wij hebben alleen paaltjes die je er in klikt).
Waar heb je ze vandaan?
Was inderdaad met een knipoog bedoelt, Niek / Daan snappen 'm wel.. ..denk dat het voor veel apparaten een beetje overdone is om te doen.
(denk aan losse lichteffectjes etc, je gaat je Multidims / Lighbricks toch ook niet per channel uitvoeren met powercon?
) (hoofdsnoer is dan wel weer te begrijpen)
Voor de rest sluit ik me aan bij Cyber, gewoon een vast snoertje!, kabelbreuk kan voorkomen, maar een Powercon Chassis heeft ook niet het eeuwige leven, dus lijkt me dat je dat niet mag redeneren
Topic: Alles op powercon: goed idee? (11-6-2010 22:20:00)(denk aan losse lichteffectjes etc, je gaat je Multidims / Lighbricks toch ook niet per channel uitvoeren met powercon?
) (hoofdsnoer is dan wel weer te begrijpen)Voor de rest sluit ik me aan bij Cyber, gewoon een vast snoertje!, kabelbreuk kan voorkomen, maar een Powercon Chassis heeft ook niet het eeuwige leven, dus lijkt me dat je dat niet mag redeneren

Daarnaast wordt je (ik in ieder geval) niet vrolijk van een lichteffectje met een stekker die duurder is dan het ding zelf!
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (11-6-2010 18:29:00)
Frank76 schreef:
Hoe schokbestendig zijn die?Action is nou niet bepaald toonbeeld van hoogwaardige kwaliteit.
Een eenvoudige led lichtslang tegen het plafond en een omvormer naar de auto werkt ook prima. Kan ook gewoon op vaste spanning.
Best kans dat het (bijna) geheel dezelfde zijn...
10E zijn ze nu, gewoon even op "elektronica online" goochelen, zo kwam ik er ook
Topic: Wil beginnen met een dj-set (3-6-2010 10:41:00)
TS is niet meer op 't forum geweest sinds z'n ene vraag, denk niet dat ie 't meer leest