Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Stieno

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Stieno (Pagina: 16 van 20)

Topic: Keuze Subkasten Bouwen (25-2-2010 13:50:00)
ik heb de x 2000 2x en de x 700 2x deze kwamen geleverd met een blad waarop gewaarschuwd stond dat er ten ontechte in de gebuiksaanwijzing waardes bij 2 ohm stonden aangegeven. De x700 heb ik een keer met een berg toppen full range laten draaien (3 per kant dus 2.6 ohm) niet in de clip, en klik.. overheat.

je kunt t best proberen, maar gebrugd, met 2 subs....das toch echt werken voor deze versterkers denk ik.

Gebrugd op 8 ohm, ziet de versterker een waarde van 4 ohm.gebrugd op 4 ohm - > versterker wordt 2 ohm belast Gebrugd op 2 ohm, dat kan geen enkele versterker volgens mij.
Topic: Keuze Subkasten Bouwen (25-2-2010 11:43:00)
ik wil je niet teleurstellen, ik heb de x 700's ook, deze zijn niet 2 ohm stabiel. gebrugd moet er dus een 8 ohm last aan hangen! op 4 ohm gaan ze in protect.
Topic: Bedrijfsnaam gezocht! (10-2-2010 19:38:00)
Ach.. ik niet hoor. Mijn bedrijfje heet gewoon sl-sl (stijn lockefeer - Sound & light) Je kunt je helemaal gek denken over een naam, maar een geinteresseerde kijkt even op je site, heb je de apparatuur die gezocht wordt voor een nette prijs dan is dat belangrijker dan je naam.
Zolang je geen schokkend onprofessionele eerste indruk maakt zit het meestal wel goed.

Naast funda.nl is jaap.nl de grootste site voor vastgoed! Ik bedoel maar.

Persoonlijk vind ik lj-martin - Licht- en geluidverhuur prima hoor.
Topic: Xenpow NSD150 <--> Osram HTI150 (10-1-2010 19:34:00)
Inmiddels wel ontdekt dat xenpow lampjes een zwakkere cement in de voet hebben zitten dan de osrams. Deze kan verkruimelen als je het lampje moet wisselen.
Topic: Xenpow NSD150 <--> Osram HTI150 (10-12-2009 18:11:00)
Lampen slaan wit uit, starten soms moeilijker,knipperen dan even en gaan weer uit,geven gewoonweg een stuk minder licht. Ik heb een keer een ontplofte gasontladingslamp gehad, maar dat was een msd. Daar zit een glazen behuizing omheen. Geen losse scherven trouwens.
Topic: Xenpow NSD150 <--> Osram HTI150 (7-12-2009 02:56:00)
Heads " studio due Giant's " 150 w hti
Topic: Xenpow NSD150 <--> Osram HTI150 (6-12-2009 23:59:00)
Ik heb momenteel 3 xenpow lampen in mijn Moving heads zitten (en 3 met osrams) je ziet geen verschil . Mooi wit, exact zelfde formaat, hebben nu c.a. 25 uur gedraaid, kan niet meer zeggen over de levensduur.
Topic: Trussberekening (4-12-2009 16:51:00)
Je ziet wel dat je discussie krijgt achteraf als je "citaten" gaat " citeren " met andere cijfers. Je had het volgens mij steeds over poten van 3 meter met een hoek er op. Er was toch ook een discussie of dat hoog genoeg was omdat het podium 1 meter hoog zou worden? Ik vind dat raar. Citeer alleen als je citeert en geef je wijzigingen na aanleiding van de discussie aan, dan blijft het voor iedereen helder.

Is je nieuwe constructie nu 4 meter hoog + hoek trouwens? of 3,50 poot + hoek. Ook zonder uitkraging blijf ik het niets vinden. MAar ik hecht veel waarde aan de mening van Douwe, die zal t wel weten. Ben alleen benieuwd naar de krachten die op de hoek komen bij het opbouwen. Zelfs als je alles op 4 statieven zet. (je hebt vmb te-03's die kunnen 380 hoog, hoe ga je dat doen?) Je moet wel netjes recht bouwen. Lijkt me tricky.
Topic: Defecte printplaat Showtec PIXIE of MEX-150 ( moving head ) (29-10-2009 00:41:00)
Ik heb even goed de foto's bekeken. Ik heb zelf een 6 tal studio due headjes, en het binnenwerk (en de rest wink ;) ) is volgens mij 100% het zelfde, Het enige verschil lijkt me dat de studio due's voorzien zijn van een Display, waarop het ingestelde kanaal wordt weergegeven.

Onderdelen van deze heads zijn verkrijgbaar via hightlite en via engine, utrecht. Ook hele stuurprints. (3 weken terug nog lenzen en gobowielen besteld, levertijd 3 weken)

De onderdelenlijst / tekening is te downloaden op https://www.studiodue.com/service/SP/SPgiant.pdf

Overigens was bij mij 1 head ook volledig dood, uiteindelijk bleek het te gaan om een condensator, die onder op de stappenmotorprint zat, deze kun je makkelijk omdrukken bij (de) monteren en dit was dan ook gebeurd, Je trekt dan een pootje uit de condensator, die, ook na terugdrukken, geen contact meer maakt.

Je bent zo'n eind met opsporen, en je hebt een werkend voorbeeld. Dit gaat gaat je wel lukken. En anders is dus alles te bestellen. Volgens mij is ook de kanaalindeling volledig het zelfde.

Succes,

Stijn.
Topic: In Memoriam: Martin (KVM) (19-10-2009 00:04:00)
Wat ontzettend erg. shocked 8O

Een maand geleden zat ik nog bij Martin aan de cola, ik kwam langs om zijn zelfgebouwde dj meubel op te halen. Het Meubel heeft al goede dienst gedaan op de school waar ik les geef. Ik had nog beloofd een foto te sturen..
In dat uurtje kletsen stond ik versteld van zijn kennis en kunde. Dat zijn gezondheid toen zwak was zag ik wel.... maar ik had dit nooit gedacht.

Mijn oprechte medeleven voor zijn vrouw en familie. Een groot gemis voor het Forum.

Stijn