Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJefke
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van DJefke (Pagina: 16 van 20)
Topic: Wat kosten jullie nou? (6-10-2009 15:57:00)
maar ik kan je misschien wel nog iemand regelen...
en net dan! is je gsm leeg.Das dan dikke pech voor haar.
Ik ben ook altijd veel te goed dat ik op het laatste moment nog inspring voor een fuif waarbij de DJ niet komt opdagen, maar waarvoor ik te duur/te slecht/... was. Maar als ik die avond dan al iets anders gepland heb, is het toch dikke pech. Ik ga echt niet mijn planning omgooien, of liggen rondbellen voor zo iemand.Topic: Meisje half blind door laserstraal op Tomorrowland (22-9-2009 23:19:00)Enkele jaren geleden is er toch iemand in geslaagd een krat jupiler binnen te smokkelen op Rock Werchter, dus een laserpointer moet nog wel lukken lijkt me
Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (19-9-2009 17:47:00)
Het is natuurlijk wel in België en niet in Nederland. Blijkbaar verschillen de prijzen tussen beide landen een beetje. Voor een feestje van 150 man is 500 euro toch al aan de hoge kant. Voor een bruiloft is dit een normale prijs indien het geheel klopt (verzorgde opstelling, goede muziekkeuze, een beetje mixtalent en goed met de mic).
6u draaien is België ook een redelijk normale tijdsduur. Op veel feesten blijven de meeste mensen tot tot een uur of 3.
Ik ga niet zeggen dat 500 euro te duur is voor een feestje in België, maar goedkoop is het zeker ook niet. Bijkomend probleem is dat de kans groot is dat de jarige via-via bij marijn terecht is gekomen. Dan is de kans groot dat deze wel een idee van de prijs heeft.
175-200 euro vind ik dan weer aan de lage kant. Ik denk dat je makkelijk tot 300e moet kunnen gaan, want uiteindelijk neem je 4 fourbarren mee, en moet je geluid gaan bijhuren. Maar maak eerst even je rekening zodat je na alle kosten (bijhuren materiaal, transport, ...) zelf nog een mooie cent overhoudt.
Nuja, dat is mijn idee natuurlijk. En uiteindelijk ben ik ook maar iemand dat af en toe voor het plezier een feestje draait. En bij mij varieert de prijs ook telkens weer naargelang plaats, persoon, grootte, ... Het is ook een beetje regio-gebonden.
Topic: Avolites Pearl TIGER (5-10-2009 16:54:00)6u draaien is België ook een redelijk normale tijdsduur. Op veel feesten blijven de meeste mensen tot tot een uur of 3.
Ik ga niet zeggen dat 500 euro te duur is voor een feestje in België, maar goedkoop is het zeker ook niet. Bijkomend probleem is dat de kans groot is dat de jarige via-via bij marijn terecht is gekomen. Dan is de kans groot dat deze wel een idee van de prijs heeft.
175-200 euro vind ik dan weer aan de lage kant. Ik denk dat je makkelijk tot 300e moet kunnen gaan, want uiteindelijk neem je 4 fourbarren mee, en moet je geluid gaan bijhuren. Maar maak eerst even je rekening zodat je na alle kosten (bijhuren materiaal, transport, ...) zelf nog een mooie cent overhoudt.
Nuja, dat is mijn idee natuurlijk. En uiteindelijk ben ik ook maar iemand dat af en toe voor het plezier een feestje draait. En bij mij varieert de prijs ook telkens weer naargelang plaats, persoon, grootte, ... Het is ook een beetje regio-gebonden.
Tja, je kan ook perfect shows draaien op enkel een aantal showmasters, en het resultaat hoeft niet slecht te zijn. Alleen grappig dat iemand een hoop shows kan draaien zonder enige basiskennis. Nuja, ieder zijn manier van werken zeker?
Topic: Avolites Pearl TIGER (5-10-2009 13:50:00)Wel leuk dat iemand lekker veel shows kan draaien zonder het besef van LTP
Topic: PA-markt in België (28-9-2009 10:32:00)
Of je die 7 euro er in de de eerste de beste deal uithebt valt nog af te wachten. Het blijft nu eenmaal België, en er is een reden waarom ik voor bijna al mijn 2e hands spulletjes naar NL rijd ;)
Verder vind ik 7 euro niet zo duur. Volgens mij betaal je meer op een computerbeurs in België. En om daar die toegangsprijs er uit te halen, mag je toch al heel goed zoeken.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (25-9-2009 12:46:00)Verder vind ik 7 euro niet zo duur. Volgens mij betaal je meer op een computerbeurs in België. En om daar die toegangsprijs er uit te halen, mag je toch al heel goed zoeken.
Naar mijn ervaring zijn dat geen toekomstige klanten. Dat soort mensen is de moeite die je op dat moment belangeloos doet toch weer vergeten bij het volgende feest. Nu, als ik niks te doen heb, zal ik die persoon wel uit de brand helpen, maar ik ga er geen andere plannen voor laten of zelf mijn contacten gaan opbellen. Als dat betekent dat ik die eventuele klant kwijt ben, geen probleem.
Dat is voor mij het verschil tussen werk en hobby: de hobby moet in de eerste plaats leuk zijn voor mij. Tevreden klanten passen idd in dat plaatje, irritante klanten niet. Ik kan begrijpen dat dit voor andere mensen anders ligt. Als je er van moet leven, of je investering er van moet terugbetalen, ligt het natuurlijk enigszins anders.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (25-9-2009 10:52:00)Dat is voor mij het verschil tussen werk en hobby: de hobby moet in de eerste plaats leuk zijn voor mij. Tevreden klanten passen idd in dat plaatje, irritante klanten niet. Ik kan begrijpen dat dit voor andere mensen anders ligt. Als je er van moet leven, of je investering er van moet terugbetalen, ligt het natuurlijk enigszins anders.
s schreef:
ehh.. NEE!maar ik kan je misschien wel nog iemand regelen...
en net dan! is je gsm leeg.
Ik ben ook altijd veel te goed dat ik op het laatste moment nog inspring voor een fuif waarbij de DJ niet komt opdagen, maar waarvoor ik te duur/te slecht/... was. Maar als ik die avond dan al iets anders gepland heb, is het toch dikke pech. Ik ga echt niet mijn planning omgooien, of liggen rondbellen voor zo iemand.
Dré schreef:
Drugs stop je met het grootste gemak in je achterwerk. Alleen een stoere vent doet datzelfde met een 300mW laserpointer!
Een dikke schijf is hier hetzelfde als "een bom van een plaat", en die laadde even snel in als op mijn denon
De mp3-functie heb ik uiteraard niet gebruikt. Ik heb alles op plaat en CD, en ik heb geen behoefte aan mp3's.
Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (19-9-2009 12:02:00)
De mp3-functie heb ik uiteraard niet gebruikt. Ik heb alles op plaat en CD, en ik heb geen behoefte aan mp3's.Klopt dat de 900 een pak duurder is dan de 800, maar je krijgt er wel iets voor in de plaats natuurlijk. En er blijft natuurlijk ook nog altijd de CDJ400 die iets goedkoper is dan de 800, maar toch ook een behoorlijke speler is. Misschien wat plastiek-achtig voor de "grote" DJ's en clubs, maar voor veel toepassingen goed genoeg. Ik heb enkele weken geleden eentje uitgeprobeerd, en was anagenaam verrast.
Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (19-9-2009 02:31:00)Heb enkele uren geleden op de radio een kort interviewtje gehoord met een DnB DJ over de CDJ2000. Hij was naar de presentatie geweest donderdag en leek er wel erg over te spreken. Dat veel van die functies al lang op Denon dn3700 en CDJ400 bestaan, boeit voor dit soort mensen niet. Ze zijn nu eenmaal gewoon dat er overal CDJ1000mk3 staan, en hoogstwaarschijnlijk binnenkort CDJ2000's.
En nu mogen de Denon-liefhebbers nog zo hard op fora lopen roepen dat Pioneer overprijsde rommel is en Denon in alle opzichten superieur, het gaat niets veranderen. Denon heeft heel lang de alleenheerser geweest in DJ-CDspeler-land, maar Pioneer heeft die plaats nu ingenomen, ook al is het misschien onterecht. Ben overigens zelf nog altijd een tevreden Denon-dubbelaar gebruiker ;)
En wat de prijs betreft, die valt eigenlijk nog mee denk ik. De 2000 is weliswaar een paar 100 duurder dan de 1000, maar dat zal een club of een verhuurder ook niet boeien. Voor amateurs/drive-ins/whatever is de 900 toch ook een mooi alternatief?
En nu mogen de Denon-liefhebbers nog zo hard op fora lopen roepen dat Pioneer overprijsde rommel is en Denon in alle opzichten superieur, het gaat niets veranderen. Denon heeft heel lang de alleenheerser geweest in DJ-CDspeler-land, maar Pioneer heeft die plaats nu ingenomen, ook al is het misschien onterecht. Ben overigens zelf nog altijd een tevreden Denon-dubbelaar gebruiker ;)
En wat de prijs betreft, die valt eigenlijk nog mee denk ik. De 2000 is weliswaar een paar 100 duurder dan de 1000, maar dat zal een club of een verhuurder ook niet boeien. Voor amateurs/drive-ins/whatever is de 900 toch ook een mooi alternatief?