Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Sjoerdiej
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 176 bijdrage(n) van Sjoerdiej (Pagina: 16 van 18)
Topic: Filmpje lichtset (26-12-2008 11:16:00)
.. ik hou het lekker bij mij eigen setje. En dan 1 subje erbij rijden, die zat toch niet in het meubel
Topic: Dynacord in the Sting (25-12-2008 11:24:00)
zeker geen low budget statiefen.
Meestal Manfrotto, Power ref, of VMK en dergelijke merken.
Wat prijzen betreft, kan je dan rekenen op ongeveer de helft van de nieuwprijs, en als ze er aan het einde van de dag nog staan, word dat meestal nog wat lager.
american audio statieven zal je er niet snel aantreffen, omdat je deze meestal niet vind bij proffesionele bedrijven.
Elektronica, en zeker licht spullen, daar is de prijs veel onderhandelbaarder
Prijzen worden flexibeler naarmate de spullen slechter , ouder, gebrekkiger zijn.
Dus als je handig bent met een soldeerbout, of gewone mechanica, dan kan je zeker koopjes opdoen.Ik hoop iets te vinden richting van www.new-line.nl/v/14527wat Kevinos al zij.
En ja, veel koopjes zoeken en beetje babelen en zo de prijs omlaag zien te krijgen.Topic: PA markt 2009 (13-11-2008 07:29:00)
Mifex schreef:
en 2 bose speakertjes? kun je toch nooit grote zaaltjes mee doen
.. ik hou het lekker bij mij eigen setje.
Zou wel graag er een foto van zien
Topic: Filmpje lichtset (25-12-2008 09:42:00)
En dan zal je maar een trap op moeten
Topic: Hulp gezocht voor verjaardagsfeestje (17-12-2008 19:31:00)
Idd, zet eerst je woonplaats etc. in je profiel.
Plaats een foto van het zaaltje.
Als je ook even aangeeft waar het zaaltje is dat er misschien iemand van het forum daar in de buurt zit en je verder kan helpen.
Topic: Algemeen Hyves Topic (18-11-2008 14:29:00)Topic: PA markt 2009 (13-11-2008 13:31:00)Plaats een foto van het zaaltje.
Als je ook even aangeeft waar het zaaltje is dat er misschien iemand van het forum daar in de buurt zit en je verder kan helpen.
Tom schreef:
Over het algemeen worden er niet veel wind up statieven aangeboden op de pa beurs,zeker geen low budget statiefen.
Meestal Manfrotto, Power ref, of VMK en dergelijke merken.
Wat prijzen betreft, kan je dan rekenen op ongeveer de helft van de nieuwprijs, en als ze er aan het einde van de dag nog staan, word dat meestal nog wat lager.
american audio statieven zal je er niet snel aantreffen, omdat je deze meestal niet vind bij proffesionele bedrijven.
Elektronica, en zeker licht spullen, daar is de prijs veel onderhandelbaarder
Prijzen worden flexibeler naarmate de spullen slechter , ouder, gebrekkiger zijn.
Dus als je handig bent met een soldeerbout, of gewone mechanica, dan kan je zeker koopjes opdoen.
En ja, veel koopjes zoeken en beetje babelen en zo de prijs omlaag zien te krijgen.
Ik ga dit jaar ook weer er vroeg heen, kwam vorig jaar rond half 4 toen waren de leukste dingen al weg
Ik heb wel een lijstje gemaakt waar ik ong. naar opzoek ben:
2x wind-up statieven (draaggewicht 80KG?)trussadapters
3x 2 meter truss
12x par 56
zooitje xlr kabels en schuko
en een kabelkist.
Rookmachine 1500watt?
En de zooi die je tegen komt
Mijn budget ligt ongeveer rond de 300 euro
Topic: beginners set moving heads (20-10-2008 09:51:00)
Ik heb wel een lijstje gemaakt waar ik ong. naar opzoek ben:
2x wind-up statieven (draaggewicht 80KG?)trussadapters
3x 2 meter truss
12x par 56
zooitje xlr kabels en schuko
en een kabelkist.
Rookmachine 1500watt?
En de zooi die je tegen komt
Mijn budget ligt ongeveer rond de 300 euro
Een gewone computer werkt natuurlijk ook maar, de laptop ziet er toch even wat netter uit. Tenzij je de computer netjes inbouwd in een flightcase en er een 19" touchscreen opzet.
Topic: beginners set moving heads (20-10-2008 09:35:00)Als je echt goedkoop wilt, dan neem je een laptop en zet je daar Freestyler op (gratis) en koop je USB-->DMX deze
Topic: Welke spigot aan Botex t4? (30-6-2008 07:27:00)Ik ga ze van iemand over nemen dus ik ben voorzien van de informatie
Bedankt
Bedankt