Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van StijnS

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van StijnS (Pagina: 16 van 20)

Topic: toonregelingen bij het draaien (5-11-2008 19:32:00)

dj krissie schreef:

Het beste is om NOOIT +1 of hoger te gebruiken.

Het is altijd beter om eerder terug te draaien dan BIJ te draaien.

Dus, als je te weinig hoog hebt draai je LOW en MID terug. etc.
Ga dat eens op de gemiddelde fuif uitleggen... Nog nooit een DJ gezien die zen bass onder de 12h zet... (Behalve bij 't inmixen)
Zelf draai ik geregeld ook wel eens een fadertje lekker in de plus, bij voorbeeld om een leuk melodietje extra in de verf te zetten...
Topic: SMS-party software (2-11-2008 18:34:00)

Mathijs_promix schreef:

Maar ik snap niet.... wat heeft de opdrachtgever aan de nummers van de genen die naar zo'n scherm lopen te smsen?
Tenminste ik zie t zo voor me:
Ik ben directeur van een school en organiseer een brugklas feest. Komen 500 pubers op af en lopen met z'n allen te smsen naar dat scherm. Wat heb ik als directeur dan aan al die nummers?? Of gaat t dan over evt. smsjes met bedreigingen, racisme etc, zodat dat achterhaald kan worden?
Stel dat je een commerciëel feest geeft, dan kun je iedereen die ge-sms-et heeft een sms terug sturen om deze persoon te informeren over de volgende editie van je feest. Een beetje extra reclame...
Topic: Audacity signaal probleem (28-10-2008 19:50:00)
Een microfooningang verwacht een microfoonsignaal. Je mengpaneel geeft een lijnsignaal af.
Dat lijnsignaal heeft een veel hoger niveau (voltage) dan het microfoonsignaal, je geluidskaart raakt dus erg overstuurd.
Je kunt je probleem oplossen door een lijningang te gebruiken, bij voorbeeld die UCA-202. happy :)
Topic: Stel je even voor... (7-10-2008 18:05:00)

wolfke schreef:

Hallo, Ik ben wolfgang en afkomstig uit Hasselt in België. Ben werkzaam bij de nationale televisie en mijn job is daar het installeren en operating van conventioneel en intelligent licht.
Mijn hobby's zijn electronica, pc herstelling en uiteraard deejay. De interesse voor DJ komt van mijn vader die 25 jaar lang DJ geweest is. Ik ging al van mijn 13de jaar mee trouwfeesten draaien. in '98 is mijn vader ermee gestopt, en is bij mij ook de interesse voor mobiele DJ verloren gegaan.
Sinds 2005 ben ik toch terug heel sporadisch trouwfeesten, verjaardagen gaan draaien. Nu ben ik mijn apparatuur aan het opbouwen voor terug op regelmatige basis "drive-in shows"(zoals jullie dat zeggen)te gaan doen.
Mijn laatste project is een muziek-pc met het programma "Virtual DJ".

Voor de Mods: zeer interessant forum waar men echt iets te weten komt van de professionele forumleden... happy :)
Dat klinkt echt als een zeer interessante job! Maar daar moet je zeker wel bijna elke dag voor naar Brussel rijden?
Ik kom overigens elke dag in Hasselt razz :p
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (28-9-2008 15:29:00)

big bang schreef:

Gister bandje gedaan en feestje gedraaid. Prima gegaan, niets aan de hand en klant tevreden. Alleen dat afrekenen.. van het totaalbedrag 110 euro in kleingeld gekregen... sad :(
Beter klein geld dan geen geld...
Topic: We hebben een nieuw vip lid (18-9-2008 19:10:00)
Is Tom opeens VIP geworden? shut up :X Annyway: proficiat met je status enzo he :)
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (14-9-2008 03:41:00)
Daarnet ontdekt dat flikken het niet op prijs stellen dat je net een liedje van de smurfen draait als ze net binnen komen... shut up :X

Dit was overigens niet expres, maar puur toevallig... wink ;)
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (10-9-2008 21:55:00)
Ik vind het zelf interessant om bij een DJ te gaan kijken als ie rustig bezig is van "He, is dat het nieuwste model van x? Mag 'k die eens wat beter bekijken?" enz. Altijd tof om een praatje te slaan, en ik heb er ook geen probleem mee als er iemand een praatje komt slaan bij mij. Ik krijg vaak genoeg gasten die vertellen dat ze in hun jonge tijd DJ waren en hoe het allemaal veranderd is enz... Als ik tijd heb sta ik hier dus altijd voor open... happy :)
Tis alleen als ik druk bezig ben (dus een hoop plaatjes bij mekaar zoeken, druk opbouwen want je moet snel beginnen...) dan moeten ze niet afkomen. Maar de échte DJ's snappen dat zelf wel en laten je dan gerust... happy :)
Topic: Wat kosten jullie nou? (2-9-2008 22:13:00)

Marc Ebbers schreef:

Maar geloof mij de helft van de dj's die ik zie draaien als ik achter de bar sta.(bruiloften)
Heeft een perfecte muziekkeuze maar kunnen echt niet perfect mixen..


Bovenstaande is mijn mening


Zelf sta ik uiteraard veel thuis te oefenen om ook dat onder de knie te krijgen..
Noem eens 5 feestbezoekers die zich er druk om maken dat een DJ plaatjes niet perfect aan elkaar gemixt krijgt? (We laten dingen als techno, dance, trance enz even buiten beschouwing)
De meeste feestganger zijn al lang tevreden als ze de ene leuke plaat na elkaar horen. Een DJ voor trouwfeesten moet wat mij betreft niet kunnen mixen, hij moet enkel kunnen inspelen op het publiek door middel van een goede platenkeuze.
Voor dergelijke échte ambiance feesten mix ik ook geen dingen op rare manier aan mekaar. Ik lul het aan elkaar, of doe gewoon start-stop, en daar heb ik nog nooit reclamaties over gekregen.
Topic: Word Lid van de New-line Fan Hyve!!! (27-8-2008 16:51:00)

Dré schreef:

watje schreef:

en toen waren er al 8

@ dré zelf word je geen lid nee?
Als jij ervoor kunt zorgen dat bij mij de dagen 28 uur lang worden dan word ik direct lid.
Ik kan je wel een gemodificeert wekkertje schenken dat tot 28:00 gaat... laugh :D