Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Decibel Drive-in

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 175 bijdrage(n) van Decibel Drive-in (Pagina: 16 van 18)

Topic: Drive in show meubel (22-8-2007 21:08:00)
Hier ook bezig met een projectje...
helaas jammer dat er zeker 20 verschillende topics over meubels zijn, daarom plaats ik het hier maar. Mocht dit niet gewenst zijn, verplaats maar.

Back ontopic, ik heb een oude beursstellage op de kop weten te tikken (die was gratis en voor niets!), komt bij het werk van m'n pa vandaan. Heeft daar 3 jaar lang stof liggen eten in een nog stoffiger magazijn (bouwmaterialen), mocht hem daarom ook meenemen.
Wat werd er ingeladen?
- 7 stellagepalen, waarvan 2 van 2.20m en 5 van ca. 1,20 m
- 4 stukken vierkante traanplaat
- 1 stuk driehoekige traanplaat
- X aantal lange en korte tussenstukken om het geheel te kunnen fabriceren.

Originele opstelling was ongeveer dit;
Klik
Even een flightcase er op gezet om te kijken of het iets is, was er niet 100% tevreden over... heb liever een recht meubel.
Dus toen eens met een kennis gepraat, die kon op z'n werk wel even wat paaltjes laten zagen. laugh :D
Nu hebben we dus 9 stuks, eentje op reserve.
Afgelopen weekend het geheel nogmaals in elkaar gezet, nu met de kortere palen.
Klik

Wat moet er nog aan gebeuren?
- blauwe lichtslang in de kokers steken
- meubeldoppen op de kokers rammen
- doek op maat maken per sectie (voor+zijkant, per 2 palen wordt er stuk doek voor gespannen)

Wat komt hier op te staan?
Denk er links en rechts op het meubel een 6/12 HE combicase bij
Klik en Klak en denk er in het midden een laptop op.
Ja, aan de cases moet nog wat gebeuren, blindplaatwerk en DMX-lijntjes leggen. Labels heb ik inmiddels al boven de chassisdelen geplakt.

"Hoe ga je dit in godsnaam vervoeren?"
Gelukkig staat er hier een MPV (Peugeot 806) voor de deur. Hier gingen voorheen ook al 4 stoelen uit om alle apparatuur er in gepropt te krijgen. laugh :D
Het idee is om de stellage in z'n geheel te vervoeren, d.w.z. het linker en rechter deel. Het middenstuk wordt er dan ter plekke tussengevoegd.
Mocht dit niet lukken, dan wordt alles los vervoerd. Meubel is in ca. 10 minuutjes opgebouwd.

Ik probeer me met dit meubel te onderscheiden van andere drive-in-shows, en dat is zo te zien aardig aan het lukken. razz :p
Het is weer eens iets anders. laugh :D
Any comments?
Topic: remixen van apresski nummers en nederlands/engels talige nummers (20-8-2007 14:40:00)
Zoek ook eens op Boogie Pimps (I've got the music in me, Somebody to love, Sunny).
Leuke remixen, maar wel in 'disco' sfeer happy :)
Topic: Wat vind jij de MOOISTE mixer, tt, cd speler etc... (18-8-2007 21:51:00)
Da's wel een hele vette silver edition ja shocked 8O
Topic: DJ-nickname (18-8-2007 21:47:00)
DJ Bassie? razz :p
Okee, nu zonder dollen...
Wil je echt commerciëel gaan werken of is het meer een naam om bij je mixen te zetten bijvoorbeeld?
Topic: Tv programma vanavond 21.25 (17-8-2007 13:37:00)

renevanh schreef:

Het is trouwens wel geniaal gevonden om je site in het Nederlands te maken als je een Spaanse doelgroep hebt...
Als je het programma hebt gezien heb je hem iets horen zeggen in de trand van;
"Ik moet het hier meer van Nederlanders en Engelsen hebben."
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (12-8-2007 22:37:00)
Gespot op Marktplaats;
Klikje

[edit] Zie net dat die van Rinus van 2 posts terug komt.. shut up :X [/edit]
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (9-8-2007 17:19:00)
ODJ Team - Dominator

Jammer dat ie niet zo bekend is, anders had ik 'm wel een goeie kans gegeven..
Topic: Obscure DJ apparatuur (6-8-2007 14:26:00)
Lijkt me niet bepaald roadproof, maar is wel vet shocked 8O
Topic: Kids Disco (1-8-2007 21:40:00)

decibel drive-in schreef:

Met de sneltrein naar Zandvoort?
Wat dan weer door de Belgen ver****** is tot "Met de trein naar Oostende". razz :p

René
Of andersom, kan natuurlijk ook. razz :p
Topic: Kids Disco (1-8-2007 21:19:00)
Met de sneltrein naar Zandvoort? razz :p