Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Mathijs_promix

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 199 bijdrage(n) van Mathijs_promix (Pagina: 15 van 20)

Topic: Geluid voor een hockeyfeest (6-4-2008 09:51:00)
Mooi dat het goed is gegaan!! Heb je ook foto's van de opstelling?
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (30-3-2008 21:28:00)
En wanneer je op locatie komt, ziet het er ook niet echt professioneel uit wink ;)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (30-3-2008 20:05:00)

renevanh schreef:

Maar je ziet rechts dus geen ene donder en dat maakt het erg makkelijk om fietsers aan te rijden...
Daarom heeft ie een kip aan de voorkant hangen die hem waarschuwt laugh :D (Laatste foto)
Topic: Post hier je logo! (28-3-2008 08:11:00)
Kijk ook even wat er op een visitekaartje moet.
Als een klant jou wilt bellen heeft ie geen idee wie hij moet hebben, er staat namelijk geen naam op etc.
De uitstraling vind ik persoonlijk zeer amateuristisch.
Topic: Post hier je logo! (10-3-2008 17:54:00)
Dit is de meest voorkomende maat. Er zijn miljoenen andere ja.
Topic: Post hier je logo! (10-3-2008 17:21:00)

Camilo schreef:

Hebben jullie nog een goeie tip of iets waarin ik dit kan maken?

Camilo
Photoshop (of iets vergelijksbaars), Microsoft 2007 Publisher.
En de maten zijn 8,5 x 5,5 cm .
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (4-3-2008 17:43:00)

abnpranger@home.nl schreef:

Rijd jij ook vectra matthijs? Is dat wat? Of weet je dit toevallig?
Wij Opel? Nee doe maar niet;) Maar k ben wel thuis op auto gebied;)
De specs heb ik even gezocht op internet.
Topic: DAP X-15B (4-3-2008 15:52:00)
Tsjs hoeveel is bij jou weinig? €400 per sub? of €1500 per sub?
Topic: Welk type box?? (3-3-2008 16:27:00)
Je hebt ze wel in het assortiment zitten, ben je 'verplicht' om de producten die Showtec aanbied te verkopen? Soort van contract met Higlite? Je mag als winkel toch zelf weten wat je verkoopt..
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (1-3-2008 19:30:00)
Dá's zeker veel!
Maar die Vectra is een ruime wagen. Kan 1850 liter in, als je de bank ingeklapt hebt. (tenminste, als je t over de nieuwe hebt)