Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj krissie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dj krissie (Pagina: 15 van 20)
Topic: Grootste blunder tijdens draaien? (28-9-2008 18:18:00)En dat zijn professionele DJ's met een legale CD-collectie? 
Graag wat contactgegevens van die jongens, heb ik ook wel 50 klussen per jaar voor..Sorry, Die gasten zijn elke weekend al geboekt! Het is stom verbaast maar voor elke gerne hebben ze een apparte koffer legale cd's.
Dus ongeveer 250 - 300 euro peravond verdienen ze.Topic: allround freelance dj's gezocht in de regio Eindhoven (22-9-2008 22:09:00)
M'n lijstje word-doc
Opmerking veld heb ik dus voor spullen die erbij komen of andere opmerking bijvoorbeeld andere geluidsset.
Topic: Grootste blunder tijdens draaien? (28-9-2008 16:49:00)Opmerking veld heb ik dus voor spullen die erbij komen of andere opmerking bijvoorbeeld andere geluidsset.
Dat ga ik zeker doen!
Topic: Grootste blunder tijdens draaien? (28-9-2008 13:35:00)Ik was gisteren echt HEEL raar bezig.
Ik had Electro voice Gladiator set meegenomen. (2 subs en 2 tops) en had ik maar 3 speakers kabels mee genomen! met één sub ging ook beste lekker.
Ik was ook de hout plaaten vergeten mee te nemen voor meubel. Dus daar even een oude plaat uit de sloot gevist op locatie.
Volgende keer een lijstje maken!
Topic: speaker grill (26-9-2008 16:25:00)Ik had Electro voice Gladiator set meegenomen. (2 subs en 2 tops) en had ik maar 3 speakers kabels mee genomen! met één sub ging ook beste lekker.

Ik was ook de hout plaaten vergeten mee te nemen voor meubel. Dus daar even een oude plaat uit de sloot gevist op locatie.
Volgende keer een lijstje maken!
*Kuch* Kamer zelf opgeruimd houden, dan kan je moeder niks zoek maken *kuch*
Topic: Kids Disco (24-9-2008 22:15:00)Ik zal maar even praten. Aangezien ik wekelijks voor kids draai.
Tegen woordig denken mensen nog steeds voor kinderen van 12 jaar, K3, Djumbo, en meer kids artiesten. Helaas is de jongeren helemaal over rommpelt van de nieuwste hits. Yes-r, Partysquad en zelfs nick & simon is niet weg te slaan op elk feest.
High school musical, uhmm.. Nog nooit geprobeert.
Vragen?
Topic: Pearl 2008 handleiding gezocht (NL) (24-9-2008 19:15:00)Tegen woordig denken mensen nog steeds voor kinderen van 12 jaar, K3, Djumbo, en meer kids artiesten. Helaas is de jongeren helemaal over rommpelt van de nieuwste hits. Yes-r, Partysquad en zelfs nick & simon is niet weg te slaan op elk feest.
High school musical, uhmm.. Nog nooit geprobeert.
Vragen?
Een ander topic titel mag wel. Anders heb je dadelijk 100 titels met "Handleiding" over 100 verschillende apparaten. Niet overzichtelijk dus.
Topic: Personeel gezocht voor Drive-In Show (23-9-2008 11:01:00)Ik ben van het weekend weer in den haag voor een klusje. Kom vaak in de genoemde omgeving dus mocht je iemand nog eens nodig hebben 
Topic: allround freelance dj's gezocht in de regio Eindhoven (23-9-2008 10:59:00)
IK bedoelde 50,00 euro ex btw PER UUR!
sorry
Topic: allround freelance dj's gezocht in de regio Eindhoven (23-9-2008 10:13:00)sorry
JeroenVDV schreef:
dj krissie schreef:
Deejays die wij inhuren voor onze drive-in shows zijn meestal 50,00 euro ex btw en ex eventuele reiskosten vergoeding.
Graag wat contactgegevens van die jongens, heb ik ook wel 50 klussen per jaar voor..
Dus ongeveer 250 - 300 euro peravond verdienen ze.
Deejays die wij inhuren voor onze drive-in shows zijn meestal 50,00 euro ex btw en ex eventuele reiskosten vergoeding.