Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Bassie Rassie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 185 bijdrage(n) van Bassie Rassie (Pagina: 15 van 19)

Topic: hoe zijn jullie bekend geworden? (3-8-2007 15:14:00)

Radiaz schreef:

ik heb hier al goed over nagedacht. hieronder een mini-studie:

---

- talent. sorry, maar als het niet in je zit wordt het nooit wat. niet alleen horen/weten wat het publiek wil, ook op muzikaal en ritmisch gebied moet je weten wat er aan de hand is.
Als je goed kan entertaimen gaat het vaak ook wel wat worden. Aangezien je op een feest niet allemaal mensen hebt lopen van: he de beat had 3 seconden later moeten gestart.
- produceren. het is de bedoeling dat je bekend wordt 'in het wereldje', dus zorg dat je dikke platen maakt die andere dj's kopen. ook hier is talent vereist, en veel doorzettingsvermogen. andere dj's vinden het vaak erg leuk als je creatief bent maar toch niet te ver gaat met je muziek.
Ik zie nouw niet echt een drive-in show een plaat maken en die wordt verkocht.
- goede voorbereiding. kijk ook wie er nog meer draait, zodat je kan verwachten wat er nog meer van muziek komt en daar met je eigen platenkeuze op kunt inschieten.
Als je ziet dat de platen van de DJ voor jouw niet in de smaak vallen lijkt het me niet echt gepast om zulke op te zetten.

Zelf vindt ik dat er ook best wat afwisseling mag zijn.
- goede website. laat op de achtergrond je vetste nummers horen die laten zien waar jij als dj voor staat en wat ze van je kunnen verwachten.
8 van de 10 mensen haken af als er opeens muziek gestart word.
Vaak omdat dit dan door de mensen hun eigen muziek heen gaat of omdat ze niet makenlijk kunnen vinden waar je het kunt uitzetten.
Topic: Andere webshop gebruikt letterlijk tekst new-line! (1-8-2007 09:15:00)

Eric schreef:

Die lichtgele achtergrondkleur blijft verraderlijk wink ;)
zitten ook knalroze tussen. laugh :D
Topic: Wat kosten jullie nou? (28-7-2007 17:04:00)

JeroenVDV schreef:

.. Het lijkt wel of elke 4 pagina's zich hetzelfde herhaalt.
Komt omdat veel mensen eerst hun bericht dan posten en dan misschien naar de reactie's boven hun kijken en op de vorige pagina maar meer ook niet.
Een simpel woord hiervoor is: luiheid.
Topic: Lichtplan... (22-7-2007 15:30:00)

DJ Hugo1007 schreef:

parren neem ik wel als ik een truss brug heb.
moet jij even dit filmpje bekijken.

[EDIT]En dan bedenken dat je meestal meer dan 1 uurtje draait.

Ik zelf zou er dan gek van worden.[/EDIT]
Topic: Voor iedereen die net begint en vragen heeft over de aanschaf van een lichtset. (11-7-2007 11:38:00)

Sylvia schreef:

Vergeet de zoekmachine niet..
Denk ook aan je opslag plaats. Misschien heb je wel minder ruimte voor long.
Topic: Welke laser (budget 200-600 euro) (28-6-2007 16:45:00)

sjampiejo schreef:

JeroenVDV schreef:

Van wie moet je 5 meter afstand tussen de laser en het publiek houden?

Volgens mij is dit STERK afhankelijk van wat voor laser je hebt.
Ik weet niet bij welke sterkte van de laser dit geldt.. maar heb vaak gehoord: hou altijd 5 meter afstand tussen publiek en laser. Overigens zijn mijn lasers 140mw (rood/groen) en 30mw (groen).
Dan heb je meer kans dat het publiek je laser beter ziet. Meer kan ik zo dan ook niet bedenken.
Topic: Welke laser (budget 200-600 euro) (27-6-2007 08:27:00)

sjampiejo schreef:

*knip* Als mensen in de laser kijken is het al te laat..
Als het 1 rechte straal is wel.
/webshop/cat/venus50_eff.jpg
Zoiets kan het mensenlijk oog wel aan.
Nou moet je natuurlijk niet een kwartier lang recht in dat ding gaan staren want dat kan je niet aan.
Topic: Lichtset rond de 300 euro (22-6-2007 18:29:00)

driezerino schreef:

maar hij wilt eerst een sturing waar hij gewoon zijn parre in kan steken en later uitbreiden met dmx dus waarom begin je dan opeens terug over een dmx controller?
In dat geval kan hij deze nemen
Topic: Lichtset rond de 300 euro (20-6-2007 18:56:00)

dj krissie schreef:

wagterboer schreef:

geduld is ook een schone zaak ,

Maar ik ben erg ongeduldig wink ;)
Geduld wordt beloond laugh :D
Straks heeft hij zijn lichtset en kan hij er niks mee omdat niemand hem inhuurt. wink ;)
Topic: Lichtset rond de 300 euro (20-6-2007 18:52:00)

wagterboer schreef:

how oeps ik bedoel ik bestel alles hier maar ik heb gezien in een andere webshop dat daar de statieven wel op voorraad waren , de rest wordt netjes hier besteld.!! laat daar geen duidelijkheid over zijn

maar ja voor de statief 2 a 4 weken levertijd dan kijk ik toch wel verder wink ;)
Geduld is een schone zaak.
Je kan ook die 2 a 4 weken wachten en als dat voorbij is heb je waarschijnlijk meer geld en kan je bijvoorbeeld een T4 erbij nemen.

[edit] haal teminste nog dan die naam uit je post[/edit]