Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van MG
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van MG (Pagina: 15 van 20)
Topic: Laptop meenemen tijdens het draaien (12-8-2009 03:15:00)
Totdat je Windows systeem zijn eigen zin gaat doordrijven en je een vastloper hebt.Is inderdaad een mogelijkheid in geval van een waardeloos ingerichte PC. Opties:
1. Inrichting zo waardeloos laten als hij is en hard tegen Microsoft schoppen.
2. Verdiepen in de materie en zorgen voor een goede inrichting van de PC.
Mijn logica zegt dat de enige correcte keuze optie 2 is maar keer op keer zie ik reacties van mensen die schijnbaar optie 1 meer kunnen waarderen.
Really weeiiirrrrddd.....
Daar heb je helemaal gelijk in inderdaad, maar ik ben een van de vele mensen op deze aardbol die niet al te veel verstand hebben (van computers), en nog altijd er vanuit uit gaan dat een computer doet wat ik wil, in plaats van zijn eigen leven te gaan leiden. Aangezien een MacBook meer aan deze wens van mij tegemoet komt dan een Windows machine, ben ik daarom overgestapt. Maar er zijn inderdaad ook vele miljoenen mensen die weinig tot geen problemen hebben met werken onder Windows.
De logica van Windows: op start drukken als je wilt afsluiten
Topic: Passief beter dan actief? (11-8-2009 09:36:00)Geef wel de buren even een seintje, dit gaat niet fris ruiken in de straat
Topic: antari z1200 probleem (25-7-2009 00:46:00)
Totdat je Windows systeem zijn eigen zin gaat doordrijven en je een vastloper hebt. Dan ben je blij met 2 cdj's in de buurt
Topic: Laptop meenemen tijdens het draaien (23-7-2009 22:47:00)
Dré schreef:
MG schreef:
YourLiVe schreef:
Als je eenmaal gewend bent aan het draaien met een laptop en midi controller wil je niet meer anders. Dan hoef je nog maar 1 cdj neer te zetten (als backup) en heb je aan de andere kant plaats voor je laptop.
1. Inrichting zo waardeloos laten als hij is en hard tegen Microsoft schoppen.
2. Verdiepen in de materie en zorgen voor een goede inrichting van de PC.
Mijn logica zegt dat de enige correcte keuze optie 2 is maar keer op keer zie ik reacties van mensen die schijnbaar optie 1 meer kunnen waarderen.
Really weeiiirrrrddd.....
De logica van Windows: op start drukken als je wilt afsluiten
De reden dat ik alles actief heb is het gebruikersgemak voor drive-inn shows. Snel opgebouwd en afgebroken, compact, en -bij mijn sets dan- makkelijk te hanteren qua gewicht. Nadelen zijn er ook: een speakerkast trilt, en ingebouwde electronica kan daardoor wel eens problemen of uitval veroorzaken.
Wat je wel vaak ziet is dat band vaak passief spelen, en DJ's vaker actief. Dus per eindgebruiken zullen de voor- en nadelen anders afgewogen worden.
Topic: antari z1200 probleem (11-8-2009 09:25:00)Wat je wel vaak ziet is dat band vaak passief spelen, en DJ's vaker actief. Dus per eindgebruiken zullen de voor- en nadelen anders afgewogen worden.
Update: gisteren even gekeken, en ik kan inderdaad wel een stukje slang missen. Als je hem nog nodig hebt hoor ik het wel, dan zet ik een postduif aan het werk.
Topic: Rook machine reinigen (25-7-2009 00:46:00)
ljmark schreef:
koop een fles demi water. Giet de helft in je tank met een schuit schoonmaakazijn. Daarna door laten blazen. Tankje schoonspoelen en het overige demi water erin en weer door laten blazen.
Ik heb misschien nog wel een stuk slang over uit een Z800, die slang wat ik daar in heb zitten is te lang....
Topic: Laptop meenemen tijdens het draaien (24-7-2009 14:21:00)YourLiVe schreef:
Als je eenmaal gewend bent aan het draaien met een laptop en midi controller wil je niet meer anders. Dan hoef je nog maar 1 cdj neer te zetten (als backup) en heb je aan de andere kant plaats voor je laptop.
Uiteraard zegt een foto meer dan duizend woorden, alleen linkte ik vanochtend naar een afgeschermd bestand. Dat is nu opgelost:
1 en 2.
Sommige DJ's draaien met een meubel met maar 1 speler erop, dan is er naast de mixer genoeg plek voor een laptop: 3.
Topic: Laptop meenemen tijdens het draaien (23-7-2009 12:50:00)1 en 2.
Sommige DJ's draaien met een meubel met maar 1 speler erop, dan is er naast de mixer genoeg plek voor een laptop: 3.
Shit, werkt dus niet om een foto halverwege het fotoboek te linken
Topic: Laptop meenemen tijdens het draaien (23-7-2009 12:44:00)
Boven het mengpaneel is geen plek, net als 2 spelers naast de mixer. Daarvoor zijn de nieuwe meubels.
Topic: Laptop meenemen tijdens het draaien (22-7-2009 15:48:00)k heb een aantal discomeubel met 2 cdj's en in het midden een 19inch mixer. Het zijn fornuismodellen, dat wil zeggen dat de publiekszijde hoger is dan de dj-zijde.
Nu draaien steeds meer dj's ook met een laptop erbij, deze moeten ze boven op het meubel zetten en dat is niet altijd even handig. Het ziet niet alleen storend uit, zo'n laptop bovenop het meubel, maar het risico van omstoten en drank speelt ook mee.
Zijn er mensen hier die een goede, handige maar vooral ook nette oplossing hebben? Ik zag op new-line al deze en deze. Ook zat ik te denken aan een TV wand steun, die de DJ buiten het meubel kan draaien, rechts van de cd speler bijvoorbeeld.
Nu draaien steeds meer dj's ook met een laptop erbij, deze moeten ze boven op het meubel zetten en dat is niet altijd even handig. Het ziet niet alleen storend uit, zo'n laptop bovenop het meubel, maar het risico van omstoten en drank speelt ook mee.
Zijn er mensen hier die een goede, handige maar vooral ook nette oplossing hebben? Ik zag op new-line al deze en deze. Ook zat ik te denken aan een TV wand steun, die de DJ buiten het meubel kan draaien, rechts van de cd speler bijvoorbeeld.