Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Hendrik

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Hendrik (Pagina: 15 van 20)

Topic: Winner 1 scan (27-6-2004 18:37:00)
Ik heb hier een MX-1 liggen. Ook met shutter over het gobowiel dus. En het ziet er niet uit. Kan misschien wel snel wezen maar de projectie is een zootje. In plaats van een mooie cirkel die aan en uit gaat krijg je nu een gehavende zooi van 2/3 gobo oppervlak te zien.
Topic: hol geluid......HELP ME!!!!!! (26-6-2004 16:27:00)
En op left & right dan? je hebt een 5.1 kaart erin. Waarom zet je het op front en rear?
Topic: Vraagje over kleur & verf HK-Audio boxen (26-6-2004 16:25:00)

Next schreef:

QuincMan schreef:

Je kan ook een stukje afschrapen en dat laten "inscannen" door zo'n apparaat bij de DHZ winkel, dan heb je automatisch de goede kleur ;)
Heel handig..
PC houdt alleen geen rekening met onderkleur/ dekking/ drogen. Verder moet je een stukje van minimaal 2x2cm hebben om ECHT duidelijk de kleur te scannen, en dan hebben we het nog niet eens over afwijking die de machine heeft.
Vandaar dat wij bij de Gamma het apparaat weg hebben gedaan om verdere problemen/klachten te voorkomen.

Staaltjes bij de Gamma (of andere Doe Hetzelf Zaak) zijn echter wél nauwkeurig en daarbij is ook rekening gehouden met het indrogen van de verf. In de pot ziet de verf er dus ALTIJD anders uit.
En de kleur op het deksel klopt dikwijls geen nuts van.
Topic: Wat doen met je ouders? (26-6-2004 16:22:00)

overkill schreef:

[klein idee] laat ze dit forum lezen? [/klein idee schreef:

succes bij jouw ouders.
Ehhh, wacht, dan zal ik effe wat anders in mijn profiel zetten. Misschien dat er (na het lezen van mijn vorige reactie) zo shocked 8O shocked 8O shocked 8O gedacht wordt.
Topic: Winner 1 scan (26-6-2004 12:41:00)
Ja ok maar je blijft shutteren over het gobowiel. Geven ze dat stukje van open position naar close position dan een apart kanaal mee? Wist niet dat dat kon.
Bij de meuk was het zo dacht ik:
1-10 = open
11-21 = close
22-32 = gobo 1
33-43 = gobo 2
etc.
Om te strobo-un ga je steeds heen en weer tussen de open en close dus. Maar nu geven ze die cyclus een apart kaanaal, nummer 5 mee?
Topic: Winner 1 scan (26-6-2004 12:29:00)
Hmmm, dat komt op mij over als: ik doe alsof ik 400pk heb maar ik heb maar 80. Bedoel je nou dat ze een range van het gobowiel bijvoorbeeld 1 t/m 15 een apart kanaal geven, nummer 5? Dat kan toch niet?
Topic: hol geluid......HELP ME!!!!!! (26-6-2004 12:19:00)
Er staan dus geen roomsettings verkeerd?
Topic: Winner 1 scan (26-6-2004 12:14:00)

Reemski schreef:

Geen apart shutterKANAAL. De winner 2 heeft ook geen aparte shutter, maar een apart kanaal om het gobowiel als shutter te gebruiken.
Dat snap ik niet, hoe kan je de stepper van het gobo wiel nou een apart DMX kanaal meegeven om te shutteren? Met een aprt shutter kanaal zit er toch een mes voor de wielen?

Voordeel is dat het veel mooier is dan over het gobowiel, en je kan ook goed shutteren met ELKE gobo.
Topic: Het verbruik (24-6-2004 23:47:00)
Ik ging het op een gegeven moment WEL merken toen ik mijn amp-rack in de kamer gebruikte voor muziek. Die liet ik ook lekker aanstaan als ik eens een middag weg moest, dom is dat. Heb nu mijn oude hifi beestjes dus maar weer van zolder gehaald. (ja, ik stuur hoog en laag apart aan in de kamer)
Topic: examenstress (24-6-2004 23:18:00)
Hmm wat is er aan de hand vandaag de dag? Zit er soms iets door het drinkwater? Ik weet nog wel dat bij ons in 4 havo 20% niet overging, en examens was niet veel beter. En op vervolgopleiding haalde 75% het 3e jaar niet eens.
Men zei wel dat ik een slechte invloed had............