Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van TNT
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van TNT (Pagina: 15 van 20)
Topic: submeeting 22 april (Emmen) (27-3-2007 20:31:00)
als de lamp meteen doorbrand, maar ook als hij NIET!! brand dan zit het fout.Is heel leuk, maar hoe los je het op? Gewoon draadjes wisselen en proberen tot het goed is
Nope. Boel afbreken en naar huis gaan OF een andere verdeler pakken OF het op laten lossen door iemand wiens vak het is. Klooien doen we in de zandbak ;-)idd, en in dit geval kontakt opnemen met verhuurder(van verdeler en aggregaat), en de boel laten omruilen.Topic: Versterkers opgeblazen? hoe? (22-2-2007 16:12:00)
Ik kom ook, samen met Mark (MDK) en waarschijnlijk m'n draaimaat.
Neem 4xpunisher mee 8Ohm en 2of 4 zelfbouwtoppen met de zelfde bezetting als de x-tro maar dan enkel 15inch.
En uiteraard amps en processors.
Topic: submeeting 22 april (Emmen) (23-3-2007 15:31:00)Neem 4xpunisher mee 8Ohm en 2of 4 zelfbouwtoppen met de zelfde bezetting als de x-tro maar dan enkel 15inch.
En uiteraard amps en processors.
Als het de nacht ervoor niet te laat (vroeg) wordt kom ik ook eens langs, met 4X Punisher (8Ohm)
BUX-5 + m'n AB rack en m'n nieuwe 3weg toppen.
Is wel een flink eind rijden
Topic: glas meubel met (led)licht (18-3-2007 13:21:00)Topic: krachtstroom voor eindversterkers (1-3-2007 07:56:00)BUX-5 + m'n AB rack en m'n nieuwe 3weg toppen.
Is wel een flink eind rijden
Hier ook op één groep geprobeerd.
1X Bux-5 en 3X AB International 1100 en 1X AB 1450 met 4x punisher 2X X-tro, B automaat trok hij er bij de eerste beat uit, maar een C automaat hield het wel vol.
Bij grotere feesten toch maar verdelen
Topic: Versterkers opgeblazen? hoe? (26-2-2007 21:32:00)1X Bux-5 en 3X AB International 1100 en 1X AB 1450 met 4x punisher 2X X-tro, B automaat trok hij er bij de eerste beat uit, maar een C automaat hield het wel vol.
Bij grotere feesten toch maar verdelen
Met de multimeter in de diodestand controleren of de N pin van de cee stekker verbinding heeft met N van alle 4 de schuko's
Eventueel de cee en het schukoblok openschroeven en de bedrading controleren,
ook de kabel op breuk controleren.
Die versterker is er niet best aan toe
Topic: Versterkers opgeblazen? hoe? (26-2-2007 21:13:00)Eventueel de cee en het schukoblok openschroeven en de bedrading controleren,
ook de kabel op breuk controleren.
Die versterker is er niet best aan toe
Heb je dat verdeelblok al gecontroleerd?
Topic: Aanhanger bedrukken (24-2-2007 19:20:00)Misschien kan je Hier wat inspiratie uithalen
Topic: draadloos geluid carnavalswagen (24-2-2007 18:49:00)
Misschien een te zwakke voeding (Agregaat) op de set?
Dat bij hoog volume de spanning te ver inzakt en de voedingspanning in de ontvanger instabiel wordt(omdat de interne spanningsregelaar in de ontvanger zijn werk dan niet meer doet)
Topic: Versterkers opgeblazen? hoe? (22-2-2007 22:27:00)Dat bij hoog volume de spanning te ver inzakt en de voedingspanning in de ontvanger instabiel wordt(omdat de interne spanningsregelaar in de ontvanger zijn werk dan niet meer doet)
Dré schreef:
calipso schreef:
TNT schreef:
Voor je je apperatuur aansluit kontroleer je eerst je verdeler met een gewone gloeilamp (verder nog niks aangesloten)als de lamp meteen doorbrand, maar ook als hij NIET!! brand dan zit het fout.
Voor je je apperatuur aansluit kontroleer je eerst je verdeler met een gewone gloeilamp (verder nog niks aangesloten)
als de lamp meteen doorbrand, maar ook als hij NIET!! brand dan zit het fout.
Je hebt dus helemaal geen multimeter nodig
Deze controle moet je voor iedere klus doen.
als de lamp meteen doorbrand, maar ook als hij NIET!! brand dan zit het fout.
Je hebt dus helemaal geen multimeter nodig
Deze controle moet je voor iedere klus doen.