Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Bestek
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Bestek (Pagina: 15 van 20)
Topic: Yamaha mixer (9-4-2018 20:38:00)
Ding al eens terug gezet naar de fabrieksinstellingen? Zou ik mee beginnen.
Topic: Aanschaf speakerset hulp (24-3-2018 09:19:00)Ik heb nog een dap X set staan die in de buurt komt van jouw prijs.
Een prima klinkend setje waar je best mee vooruit kunt.
Bestaande uit 4x X15hl subs , 4 X12t toppen, vision 3500 versterker voor sub en synq 3k6 voor top.
Mocht je interesse hebben stuur me maar een bericht.
Topic: Bouw van 2x CUBO 218 (1-3-2018 15:03:00)Een prima klinkend setje waar je best mee vooruit kunt.
Bestaande uit 4x X15hl subs , 4 X12t toppen, vision 3500 versterker voor sub en synq 3k6 voor top.
Mocht je interesse hebben stuur me maar een bericht.
Dat klopt
Topic: Bouw van 2x CUBO 218 (1-3-2018 12:48:00)Leuk projectje, waar ga je ze voor inzetten?
Zijn de cubo's in te zetten voor bandjes?
Zoek nog een ontwerpje voor compacte subjes voor kroeg setjes.
Topic: Gaffa tape test (26-1-2018 21:29:00)Zijn de cubo's in te zetten voor bandjes?
Zoek nog een ontwerpje voor compacte subjes voor kroeg setjes.
Dunne rubber matten? Gebruik al een tijdje die van een Duitse webshop, erg tevreden mee, valt soepel over de kabel en nooit geen opstaande randjes
Topic: kabels labelen (26-1-2018 08:24:00)Been there, done that, na een tijdje gaat het label los zitten waarbij de lijmlaag aan de kabel blijft zitten waar vervolgens weer zand, stof, confetti en andere zooi aan blijft zitten, kortom....
Zowel geprobeerd met brother labels als met een brady machine.
Uiteindelijk heb ik er een label op geplakt en verolgens een doorzichtige krimpkous, nadeel is dat dit achteraf niet toepasbaar is zonder te moeten solderen
Topic: Goede middenklasse headset (21-1-2018 20:56:00)Zowel geprobeerd met brother labels als met een brady machine.
Uiteindelijk heb ik er een label op geplakt en verolgens een doorzichtige krimpkous, nadeel is dat dit achteraf niet toepasbaar is zonder te moeten solderen
Hoi Tom,
Is wellicht het proberen waard, was deze nog niet tegen gekomen.
Zelf ervaring mee?
Gr Joris
Topic: Goede middenklasse headset (21-1-2018 18:55:00)Is wellicht het proberen waard, was deze nog niet tegen gekomen.
Zelf ervaring mee?
Gr Joris
Goedenavond,
Ik weet dat er al een topic over is, gezien de leeftijd was ik echter benieuwd of er nieuwe inzichten zijn.
Ik gebruik een aantal keren per jaar een headsetje voor presentatie werk, tonpraters en bonte avonden. Hierbij gebruik ik Line6 beltpacks op een XD-V75 ontvanger. Op het moment gebruik ik de proel HCM headsetjes uit de webshop hier, deze klinken voor het geld zeker redelijk ik zou echter graag een stapje verder willen omdat ik toch zo nu en dan tegen wat problemen aanloop met feedback, te kleine beugel, etc. Hier begint echter de ellende, er zijn weinig bruikbare reviews van middenklasse headsets en uittesten in de winkel geeft vaak geen reëel beeld of dit ook in een zaal werkt. Wat zijn mijn eisen;
- Geluid moet goed zijn (maar ik verwacht geen DPA)
- EQ gebruik / Feedback moet gering zijn
- Headsetbeugel moet stevig zijn, niet wegzakken o.i.d en geschikt voor grotere hoofden
- Het zijn voornamelijk amateur gebruikers die niet begrijpen dat als het microfoontje wegzakt ze deze wat bij moeten buigen, een breed opvang patroon dus.
- Budget 200 a 300 euro per stuk (minder mag ook
, meer niet)
- Tweede hands vind ik gevaarlijk bij dit soort dingen
- Het ding moet toonbaar zijn, geen rare brede nekbeugels en voorkeur voor huidskleur
- TA4F plug (4p mini xlr) of soldeerbaar
Nou weet ik dat dit nogal wat eisen zijn en dat een DPA of aanverwante de beste keuze is, hiervoor heb ik echter gezien het aantal klussen gewoon geen budget. Huren is ook een optie alleen is dat vaak erg veel gedoe voor een paar headsetjes, dus liever in eigen bezit.
Ik heb ook de DAP EH-3 in mijn bezit, ben ik alleen niet tevreden over, veel ruis, veel eq nodig en erg gevoelig voor feedback.
Mocht iemand mij kunnen voorzien van de gouden tip, graag
alvast bedankt
Topic: Eurolite TS-7b (8-1-2018 07:11:00)Ik weet dat er al een topic over is, gezien de leeftijd was ik echter benieuwd of er nieuwe inzichten zijn.
Ik gebruik een aantal keren per jaar een headsetje voor presentatie werk, tonpraters en bonte avonden. Hierbij gebruik ik Line6 beltpacks op een XD-V75 ontvanger. Op het moment gebruik ik de proel HCM headsetjes uit de webshop hier, deze klinken voor het geld zeker redelijk ik zou echter graag een stapje verder willen omdat ik toch zo nu en dan tegen wat problemen aanloop met feedback, te kleine beugel, etc. Hier begint echter de ellende, er zijn weinig bruikbare reviews van middenklasse headsets en uittesten in de winkel geeft vaak geen reëel beeld of dit ook in een zaal werkt. Wat zijn mijn eisen;
- Geluid moet goed zijn (maar ik verwacht geen DPA)
- EQ gebruik / Feedback moet gering zijn
- Headsetbeugel moet stevig zijn, niet wegzakken o.i.d en geschikt voor grotere hoofden
- Het zijn voornamelijk amateur gebruikers die niet begrijpen dat als het microfoontje wegzakt ze deze wat bij moeten buigen, een breed opvang patroon dus.
- Budget 200 a 300 euro per stuk (minder mag ook
, meer niet)- Tweede hands vind ik gevaarlijk bij dit soort dingen
- Het ding moet toonbaar zijn, geen rare brede nekbeugels en voorkeur voor huidskleur
- TA4F plug (4p mini xlr) of soldeerbaar
Nou weet ik dat dit nogal wat eisen zijn en dat een DPA of aanverwante de beste keuze is, hiervoor heb ik echter gezien het aantal klussen gewoon geen budget. Huren is ook een optie alleen is dat vaak erg veel gedoe voor een paar headsetjes, dus liever in eigen bezit.
Ik heb ook de DAP EH-3 in mijn bezit, ben ik alleen niet tevreden over, veel ruis, veel eq nodig en erg gevoelig voor feedback.
Mocht iemand mij kunnen voorzien van de gouden tip, graag
alvast bedanktInderdaad, gewoon led driver intypen op de chinese shop sites, bovenste bestellen en je bent er
Topic: audio via bluetooth ontvanger (15-12-2017 06:33:00)
Kun je niks met een chromecast? Het verbinden daarmee gaat doorgaans veel gebruikersvriendelijker en sneller dan via bluetooth.