Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Xplod

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 199 bijdrage(n) van Xplod (Pagina: 15 van 20)

Topic: DAP AX15B + AX12 een goed set ? (9-3-2006 21:15:00)

Tenkater schreef:

De tekst die er bij staat, is gewoon de tekst van prodjuser.
Ah, daar twijfelde ik dus nog over... wink ;)
GRTZ

Bert
Topic: DAP AX15B + AX12 een goed set ? (9-3-2006 20:52:00)
Misschien is dit ook nog een mogelijkheid: Klik
Er is niet zoveel te vinden over deze versterkers maar de review is toch behoorlijk goed en de tekst in de beschrijving klinkt ook goed(ben nu niet zeker of Dré die daar heeft geplaatst of als dat zo van de fabrikant komt....)
Dré kan misschien meer vertellen over de prestaties...?
GRTZ

Bert
Topic: Taaltips van Ome Vic (25-1-2006 21:54:00)
Waar ik mij ook nog aan 'erger' is dat bij opsommingen van mensen waarin 'ik' voorkomt, men de 'ik' niet als laatste plaatst wat zo wel zou moeten...

Bv Ik, Tom en Victor ---> Fout!
Bv Tom, Victor en ik ---> Juist!

GRTZ

Bert
Topic: Nieuwe v-reeks van american audio? (21-12-2005 21:28:00)
Ja!
Grove fout die ze zelfs tweemaal maken als ik juist ben... shocked 8O laugh :D
GRTZ

Bert
Topic: Nieuwe v-reeks van american audio? (21-12-2005 21:19:00)
Ik zie ook nog dat er een reeks is bijgekomen: VLP-reeks
Ziet er netjes uit! razz :p
Prijs zal wel minstent even 'netjes' zijn....
GRTZ

Bert

PS: wie ziet de fout bij de gelinkte pagina? wink ;)
Topic: Stel je even voor... (20-12-2005 17:20:00)
Ik ben dus Bert Roosen, volgend jaar 15 (28/02/1991).
Zit op mijn derde middelbaar industriële wetenschappen.( (te)veel wiskunde,technische vakken enzenz....)
Woon in Bree,België, dus vrij kort aan de maas nog.
Ik ben altijd al geobsedeerd geweest door muziek en vooral ook muziekinstallaties.Heb 5 jaar notenleer gedaan en 3 jaar accordion laugh :D .Ik heb mij een paar jaar terug een Philips stereosetje gekocht en daar zat een subwooferuitgang op....Dus dan vorig jaar een sub gekregen maar dan had ik nog geen versterker. razz :p Dan op zoek op het internet en toen kwam ik erachter dat zo'n professionelere spullen veel haalbaarder dan ik altijd had gedacht.
Ondertussen heb ik een soundmate 1, HP700 en een UMX SE als eerste spulletjes.Had ik dit forum nooit ontdekt dan was dat waarschijnlijk anders geweest en ook waarschijnlijk lang niet zo goed...(voor zover dat kan;voor een beginnerssetje)
Spijtig genoeg ga ik door de studies( sad :( )het dj-gebeuren nooit zo heel ver kunnen uitbouwen.Maar ga toch men best doen! happy :)
Nu weten jullie zowat tege wie jullie 'spreken'..... razz :p wink ;)
GRTZ

Bert
Topic: Lichtdoorlatend materiaal (16-12-2005 17:51:00)
Misschien is het een mogelijkheid om behoorlijk dik plexi te nemen en dat zandstralen op de plaatsen waar het mat moet zijn?
GRTZ

Bert
Topic: ruis op mijn boxen (vibe 30) (19-11-2005 19:00:00)
Ik zit ook op TISM en woon zo'n 1.5 km verderop.
Maar dit is toch iets TE off-topic...
GRTZ

Bert

(Als je nog iets moet weten;... kan je altijd mailen)
Topic: Ongebalanceerd naar (quasi) gebalanceerd signaal (16-11-2005 15:22:00)

Dré schreef:

Ook kun je de "boerenfluitjesmethode" proberen (soms erg succesvol). Verloopje maken van tulp naar XLR. Signal naar Pin-2, ground naar Pin-1 EN naar Pin-3. Uiteraard mix je dan signal ground en chassisground (maar soms gaat dat goed zoals je ziet bij erg veel commerciële producten).
Ik heb dit ook gedaan.Ik had gewoon geen geld meer voor een degelijke oplossing.
Bij mij is het wel gelukt, BIJNA geen problemen gehad met brom ofzo.
ALS het geld er niet is voor iet beters, dan is dit toch wel het proberen waard.
GRTZ

Bert
Topic: ruis op mijn boxen (vibe 30) (1-11-2005 11:39:00)
Nog even offtopic: ik ben van Bree! razz :p
Van waar ergens in bocholt ben je dan?
GRTZ

Bert

EDIT: Waarom staat er in je profiel dat je in Nederland woont? shocked 8O