Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj pyro

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 199 bijdrage(n) van Dj pyro (Pagina: 15 van 20)

Topic: vraagje Reloop RMX-40 Bpm (14-9-2006 23:01:00)
Handleiding?
Ik heb het daar in ieder geval gevonden, dus ik denk dat jij dat ook wel kan.
Mischien nog een kleine hint: pagina 7 paragraaf 12
Topic: rookmachine in movinghead ??? (23-8-2006 10:43:00)
Ik heb er al 2 maal mee gewerkt.
Zijn wel fijne beestjes, maar de output vond ik een beetje tegenvallen.
De vloeistoftank was in ons geval gewoon een externe can die naast de bulfog in de truss hing.
Maar als ik echt zou moeten kiezen tussen mijn ouwe getrouwe Martin Pro 2000 kies ik toch voor mijn Martin.
Het is wel mooi dat je rookmachine ligt rond te draaien, maar op de meeste locaties kan je de head toch niet
gebruiken, omdat je hem niet in het midden van de zaal kan hangen.
Ook is de output van de Martin redelijk wat groter dan de output van de Bulfog, en is de bulfog qua prijs ook
redelijk wat duurder dan een Martin.
Topic: 4 Speakers op een versterker (14-8-2006 22:25:00)
Dit is zeker te doen, maar hou er dan wel rekening mee dat je eeen versterker koopt die ongeveer een 600W per kant op 4 ohm levert.
Op deze manier heb je nog een beetje over, en kan je je speakers optimaal gebruiken.
Topic: Xenon vs. Halogeen (26-5-2006 10:00:00)
Euhm, een 12V 100Watt FCR is hetzelfde als een 12V 100Watt Xenon.
Heb hier thuis ook een thunderbird liggen, en dat zijn gewoon FCR lampjes die erin geen.
FCR is het type lamp, en xenon is het gas dat gebruikt wordt.
Kwestie van het kind een naam te geven wink ;)
Topic: Numark CDN22 MK3 & Promix 3000 (16-5-2006 21:47:00)
De promix 3000 is te krijgen voor 74,5€.
De Numark CDN-22 is te krijgen voor 269€.
Samen komt dit op 343,5€.

Zoals Sjoerd ook al zei, ik zou toch ook proberen om nog 50€ van de prijs af te krijgen.
Prijs hangt natuurlijk ook heel erg af van de staat van het materiaal.
Werkt het mangpaneel nog goed? Kraken de faders niet? Werkt de toonregeling nog? Schiet de toonregeling soms niet door? enz...
Indien je op één van deze vragen een negatief antwoord krijgt, kan je al beter beginnen kijken om het materiaal nieuw te kopen.
Een CDN-22 kost je nieuw 269€.
Koop je daar nog een ADJ QD-6 bij, dan komt dit in totaal op een 400€ en heb je een aardig setje om mee van start te gaan.
Topic: Numark CDN22 MK3 & Promix 3000 (16-5-2006 20:06:00)
De CDN-22 is een heel basic cd-speler.
Het enige grote nadeel dat ik in de CDN-22 wel zie, is dat er geen anti shock op zit.
Ik weet niet of dit voor jou heel belangrijk is.
Topic: Daslight doet vaag (3-5-2006 09:14:00)
Welke daslight interface heb je juist?
Sommige interfaces onthouden stappen. Dus het zou kunnen zijn dat er nog een scene in staat van het programma in het jeugdhuis die automatisch geladen wordt wanneer je de interface aan je T-bars aansluitn.
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (2-5-2006 11:51:00)
Ja, hij staat hier nu bij new line ook in de webshop, de MKII.
Is er iemand die weet wat er aan veranderd is, en of er iets aan veranderd is?
Topic: Velleman Promix 300 (24-4-2006 00:22:00)
Bij mij werkt die punch toch net iets anders.
Als ik bv mijn cross fader rechts heb staan, en ik wil het linkse kanaal er ook even bij, dan duw je gewoon op de linkse punch knop.
Ook kan ik de punch knop instellen als kill knop, om het kanaal even uit te schakelen.
Topic: Showtec LED Bar (13-3-2006 20:24:00)
Heel erg bedankt.
Het was inderdaad die led bar die ik bedoelde.