Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Viero

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Viero (Pagina: 15 van 20)

Topic: Polonaise (12-11-2007 18:24:00)

W0uter schreef:

Volgens mij wel de Polonaise knaller:
Arie Ribbens - Polonaise Hollandaise

Mvg,
Wouter
Er staat een paard in de gang doet het hier ook nog altijd goed, net zoals Het land van maas en waal
Topic: Polonaise (9-11-2007 15:22:00)

SoundExperience schreef:

Hangt van de avond af. Soms reageren de mensen er na 10min al niet meer op en soms kunnen ze er geen genoeg van krijgen. Let op je publiek, dat zou genoeg moeten zeggen.
Hangt idd van je publiek af... Je hebt er die graag fout gaan, andere dansen liever op andere muziek... En zoals Dré zegt, alleen de leukste stukken draaien, vind het publiek leukst.
Topic: Gloeilamp verbod; gevolgen voor de professionele wereld? (28-10-2007 15:37:00)

deWit schreef:

Polen moeten niet smelten maar inburgeren...

Afgezien van dat, ik denk niet dat de mens een echte oorzaak is van de opwarming van de aarde. Beetje egoïstisch om dat te denken ook. Het is gewoon een trend die al heel lang geleden is ingezet, en vanzelf weer opheft. Maar dat is een heel andere discussie. Desalniettemin kan het absoluut geen kwaad om energie te verspillen, omdat de fossiele brandstoffen niet het eeuwige leven hebben, en verders is onderzoek naar alternatieve schone bronnen ook nodig. Maar dan moet men kijken naar de hele cyclus, dus ook fabrikage en na gebruik. En dat is iets wat vaak niet meegenomen word, want dan ziet het er allemaal iets minder rooskleurig uit.

Zelfde verhaal met groene stroom, ook zo'n onzin. Het is gewoon godsonmogelijk om met z'n allen aan de groene stroom te gaan, want dat is gewoon niet haalbaar...
Als het mogelijk is om met 1 windmolen een gehele fabriek van elektriciteit te voorzien (mijn voorbeeld: grote new holland fabriek hier in de buurt) en die windmolen naast de fabriek nog 3 wijken van elektriciteit voorziet moet het mits een inzet van iedereen zeker mogelijk zijn om bv door windmolens elektriciteit op te wekken. En zonnepanelen van alle soorten zijn sowieso gesubsidieerd en zijn zeker voldoende om huizen van elektriciteit te voorzien.
Topic: Beste Nederlandse platen van dit moment (22-10-2007 23:41:00)

renevanh schreef:

Vergeet Marjolein niet (Hé lekker beest/Luister naar m'n hart/kamer) wink ;)

razz :p Heb ik een zomertoer mee gedaan aan onze Vlaamsche kust en ben ik ondertussen zò beu gehoord dat ik de moeite niet doe om ze op te leggen :p
Topic: Beste Nederlandse platen van dit moment (22-10-2007 23:15:00)
Hier in het verre west-vlaanderen ( razz :p ) zijn enkele die het goed doen:
Frans Bauer (algemeen)
André Hazes
Michael Lanzo (schlagerzanger met eigen nummers en covers)
Whoopz! (hebben oa Zomersproetjes van Rocco Granata gecovered)
Mega Mindy (op dit moment überpopulair)
Kabouter Plop
Samson en Gert

(en vooral bij de studenten, maar ook bij de al iets oudere > dit weekend op Mega Mindy nog 2 50-plussers zien swingen laugh :D )
Topic: Movinghead Futurelight PHS-250 of Movitec SL-250 (20-10-2007 11:51:00)
Bij het bedrijf waar ik werk zijn er nu ook Futurelight PHS-250 gekomen en al enkele keren on the road gebruikt en momenteel na een maand of 4 nog niets van problemen...
Topic: Gloeilamp verbod; gevolgen voor de professionele wereld? (18-10-2007 11:15:00)

Dré schreef:

viero schreef:

In theater is LED geen oplossing.
Maak daar maar van "NOG" geen oplossing. Het is puur een kwestie van tijd, geld en ontwikkeling. De eerste gloeilampen waren ook zo waardeloos dat men mooi nog een tijd lang kaarsen en olielampen bleef gebruiken. Toch doen we dat NU niet meer ;-)
Vandaar ook dat ik de reactie gaf op het einde van m'n bericht dat men gewoon de fabrikanten wil pushen om nieuwe soorten lampen uit te vinden, het was mss niet zo letterlijk maar kwam er wel op neer wink ;)
Topic: Gloeilamp verbod; gevolgen voor de professionele wereld? (18-10-2007 02:10:00)
Sowiezo is het niet mogelijk om gloeilampen te verbieden. Ze blijven goedkoper als spaarlampen, ook worden gloeilampen in veel huizen en theaters gebruikt. In theater is LED geen oplossing. Er zullen eerst goede alternatieven moeten komen. Het dreigende verbod is gewoon om druk op fabrikanten te zetten zodat ze asap met vernieuwingen zullen komen aanzetten.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (6-9-2007 20:57:00)

Bassie Rassie schreef:

viero schreef:

hopelijk nu duidelijker razz :p

viero schreef:

Wat soms ook helpt (beetje het voorbeeld van de baskasten van hierboven, de technieker die niet hoorde dat ze niet waren aangesloten), als iemand de muziek te luid vind, draai je gwn random aan een knopje (bv de bass van eender welk kanaal) en dan hoort die persoon toch plots dat het goed is wink ;) maw, soms zit het allemaal gewoon in het hoofd wink ;)
Je bedoelt waarschijnlijk dat je aan een kanaal draait waar niks op aangesloten zit.
De persoon die klaagt ziet je dat doen en denkt dan: 'He de bass is zachter.'
Komt het ongeveer op neer :)
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (6-9-2007 20:50:00)
hopelijk nu duidelijker razz :p

viero schreef:

Wat soms ook helpt (beetje het voorbeeld van de baskasten van hierboven, de technieker die niet hoorde dat ze niet waren aangesloten), als iemand de muziek te luid vind, draai je gwn random aan een knopje (bv de bass van eender welk kanaal) en dan hoort die persoon toch plots dat het goed is wink ;) maw, soms zit het allemaal gewoon in het hoofd wink ;)