Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van M|A Audiotechniek
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van M|A Audiotechniek (Pagina: 15 van 20)
Topic: Welke DMX sturing? (22-7-2006 12:27:00)
Ik ben nog steeds op zoek naar deze versie van Light Jockey,
Heeft niemand hem toevallig in het uiterste Bitje van zijn hardeschijf staan?
Topic: Reclame op de Bus / Auto / aanhanger (20-7-2006 16:25:00)Dat zijn dus gewoon waardeloze mp3-bestanden dan. Ik hoop voor je dat je hier niet voor publiek mee draait, want als ik (en met mij velen anderen) ergens een hekel aan heb is het wel een nummer waar glitches e.d. in voor komen, zeker als je net uit je dak staat te gaan op een nummer.. Ik mag aannemen dat Legaal gedownloade bestanden vrijwel zeker van acceptabele kwaliteit zijn? Als het in dit geval geen legale (en dus van slechte kwaliteit) mp3's zijn mag ik hopen dat hij ze helemaal niet voor publiek draait (zie vedere uitleg in forum (veel discussies over illigale muziek e.d.))Topic: Fout lezen CD (pioneer cdj 100s) (18-7-2006 17:46:00)En dat voor €250, i.p.v. een nieuwe voor 450 (volgens de shop)Topic: Fout lezen CD (pioneer cdj 100s) (18-7-2006 16:51:00)twee wharfedale evp s-12 Topic: 3x Geluidsoverlast = 3x installatie weg :S (18-7-2006 09:19:00)
Geit schreef:
dat weet ik, maar ik wil ook 2.5
Heeft niemand hem toevallig in het uiterste Bitje van zijn hardeschijf staan?
Het ligt er natuurlijk ook aan wat voor D*biel jou auto tegen komt. De een kijkt naar binnen of er telefoontjes e.d. in ligt, de andere breekt je auto open omdat er toevallig een licht en geluid sticker op je auto zit.
Ik had mijn fiets even bij de supermarkt neergezet, sleutels er (per ongeluk) in laten zitten en me KM teller erop laten zitten. Kom ik terug, KM teller weg, fiets staat er nog Met sleutels. Zelfde gebeurt met wuppies in een auto.
Als je heel erg opvallend op je auto hebt staan Licht en Geluid, dan lok je het voor Sommige mensen natuurlijk uit. Andere zal het wel niet uitmaken wat er op je auto staat. Het ligt er maar aan wat voor D*biel er langs je auto loopt.
Topic: CD Branden blijft mislukken (20-7-2006 16:13:00)Ik had mijn fiets even bij de supermarkt neergezet, sleutels er (per ongeluk) in laten zitten en me KM teller erop laten zitten. Kom ik terug, KM teller weg, fiets staat er nog Met sleutels. Zelfde gebeurt met wuppies in een auto.
Als je heel erg opvallend op je auto hebt staan Licht en Geluid, dan lok je het voor Sommige mensen natuurlijk uit. Andere zal het wel niet uitmaken wat er op je auto staat. Het ligt er maar aan wat voor D*biel er langs je auto loopt.
RobbieB schreef:
alleznet schreef:
De foutjes die er nu nog inzitten zijn waarschijnlijk te wijten aan het liedje zelf (de computer zelf speelt de mp3 namelijk ook met de fout af van de hardeschijf).Victor schreef:
Pluspunt is dat je na het vervangen van het loopwerk weer een "verse" speler hebt die het weer lang prima kan doen.In de handleiding staan mischien foutcodes. Kan je opzoeken wat het probleem is, en mischien staat er ook een oplossing, of een paar tips bij.
Topic: palladium 900. (18-7-2006 09:30:00)nijhuisr schreef:
welke boxen gebruik je? wisselfilters defect van de boxen? oscilatie? gaan steeds beide kanalen eruit? bridge stand op 4 ohm? ik kan nog wel ff doorgaan.Er was toch juist een speciaal nummer in het leven geroepen voor geluidsoverlast o.i.d. van de politie?
Linkje naar Wikipedia; Geluidshinder
Topic: Welke DMX sturing? (14-7-2006 00:44:00)Linkje naar Wikipedia; Geluidshinder
Inmiddels is LJ 2.71 uit. Iemand al een idee of het hierbij ook werkt?
Topic: Andere webshop gebruikt letterlijk tekst new-line! (13-7-2006 13:16:00)Het is wel kunst
Mischien word hij nu wel ineens super populair. Onder de kindere van 5 jaar en jonger wel te verstaan.
Topic: Andere webshop gebruikt letterlijk tekst new-line! (13-7-2006 12:56:00)
Mischien word hij nu wel ineens super populair. Onder de kindere van 5 jaar en jonger wel te verstaan.Ik blijf continu op F5 drukken, dit wil ik niet missen