Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dexter
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dexter (Pagina: 15 van 20)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (12-5-2011 01:02:00)
Als je niet anders gewent bent dan een VW LT, Iveco Daily of Opel Movano te laden en je stapt dan over op een Fiat Ducato dan is dit echt een verademing in alles.
In laden en laadruimte, rijcomfort (uitzondering movano), comfort van de stoelen, brandstofverbruik
en laadhoogte scoort de Duc echt subliem.
Kortom aarzel niet en koop je een Fiat als je de kans krijgt!
Topic: Dap pro x 18 (31-3-2011 14:27:00)In laden en laadruimte, rijcomfort (uitzondering movano), comfort van de stoelen, brandstofverbruik
en laadhoogte scoort de Duc echt subliem.
Kortom aarzel niet en koop je een Fiat als je de kans krijgt!
Ik zou er een paladium P-2000 opzetten met een actieve crossover
Topic: PA-markt 2011 (29-3-2011 09:32:00)Misschien en kleine tip voor de volgende keer.
Misschien is het een idee om ook koffie te verkopen voor mensen zonder
voorverkoop kaart.
Ik was dus 3 kwartier te vroeg, er was haast geen mens toen al te bekennen
en doordat ik geen voorverkoop kaart kon bestellen omdat onzeker was dat ik
heen kon dit jaar, was een bak koffie wel lekker geweest zo vroeg op de ochtend:p
Topic: Passieve cross-over subs? (23-3-2011 21:44:00)Misschien is het een idee om ook koffie te verkopen voor mensen zonder
voorverkoop kaart.
Ik was dus 3 kwartier te vroeg, er was haast geen mens toen al te bekennen
en doordat ik geen voorverkoop kaart kon bestellen omdat onzeker was dat ik
heen kon dit jaar, was een bak koffie wel lekker geweest zo vroeg op de ochtend:p
JBL had subs met enkel 15 inch erin uit mn hoofd oa Soundpower, MR, latere Soundfactor, en M series.
Topic: Nieuwe (lichtgewicht) versterkers behringer INUKE (22-3-2011 15:31:00)Zou je misschien op deze testdag ook de deksel van de Inuke willen lichten en een foto vanhet binnenwerk willen maken zodat we ook kunnen zien of hij een beetje goed gebouwd is.
Topic: Foto's van zelfbouwspeakers (21-3-2011 18:58:00)Je kunt ons toch wel vertellen op welk systeem dit gebaseerd is?
Bijvoorbeeld bandpass 4e of 6e orde, Bandpashoorn, frontloaded basreflex, Rearloaded horn of whatever.
Misschien ook een idee de drivers welke gebruikt worden door te geven, aan deze gegevens heeft toch geen mens iets als ze de kastmaten niet hebben.
Topic: PA-markt 2011 (19-3-2011 18:21:00)Bijvoorbeeld bandpass 4e of 6e orde, Bandpashoorn, frontloaded basreflex, Rearloaded horn of whatever.
Misschien ook een idee de drivers welke gebruikt worden door te geven, aan deze gegevens heeft toch geen mens iets als ze de kastmaten niet hebben.
Ik ben ook even heen geweest, 5e keer voor mij.
Opzoek naar wat snakejes, kabels xlr en schuko en mogelijk een leuke processor of eq en een kabel kist.
Helaas alleen met wat kabel terug gekomen.
In het laatste gangpad was het flink dringen zo nu en dan, de prijzen waren varierend van zeer goedkoop tot vrij hoog, dus voor elk wat wils.
Helaas viel het aanbod mij wat tegen kwa mic's, kabels.
Al met al een nette goed verzorgde markt en op naar volgend jaar.
PS trefpunt was naar mijn menign niet heel druk bezocht, en de kroketten waren weer prima te noemen!
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (10-3-2011 15:32:00)Opzoek naar wat snakejes, kabels xlr en schuko en mogelijk een leuke processor of eq en een kabel kist.
Helaas alleen met wat kabel terug gekomen.
In het laatste gangpad was het flink dringen zo nu en dan, de prijzen waren varierend van zeer goedkoop tot vrij hoog, dus voor elk wat wils.
Helaas viel het aanbod mij wat tegen kwa mic's, kabels.
Al met al een nette goed verzorgde markt en op naar volgend jaar.
PS trefpunt was naar mijn menign niet heel druk bezocht, en de kroketten waren weer prima te noemen!
Oftewel de brandstof toevoer naar de motor zit aan 1 kant, ipv een pomp in het midden van de tank of 2 uitgangen beneden in de tank.
Topic: 3-weg processing SA set voor band (advies gevraagd) (8-3-2011 12:01:00)Ik denk dat het probleem moet worden gezocht in de kickmic zelf.
Probeer eens een AKG D112, Shure B52 of zoiets.
Probelem die jij aangaf had ik altijd met een Sennheiser E602, deze wordt lager in frequentie een omni ipv een nier met als gevolg rondzingen...
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (3-3-2011 22:54:00)Probeer eens een AKG D112, Shure B52 of zoiets.
Probelem die jij aangaf had ik altijd met een Sennheiser E602, deze wordt lager in frequentie een omni ipv een nier met als gevolg rondzingen...
En hoe zit het met de betrouwbaarheid, en eventuele klank verschillen met andere processor?