Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Driveinteam
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Driveinteam (Pagina: 15 van 20)
Topic: DAP concert series (1-3-2007 09:49:00)
@ Juul Krapuul: Zoals ik al zij de bassen die ik in mijn post aanhaalde klinken erg goed. Ik denk dat je voor dat geld geen betere actieve kasten kunt krijgen. De bassen klinken gewoon netjes strak en produceren een goed voelbare bas. Overigens ik weet niet of je dicht bij limburg in de buurt woont. Als dit zo is wil ik je wel een adres geven van een bedrijf dat ze heeft staan en dan kun je misschien wat regelen dat je ze kunt gaan beluisteren. Maar met de toppen heb ik geen ervaring, maar de mensen die ik ken die de bassen hebben die zijn allemaal niet echt te spreken over de toppen. En gebruiken daarom ook Lem Poseidon 212 toppen.
Topic: DAP concert series (28-2-2007 14:25:00)Ik moet zeggen over de concert series basjes ben ik heel erg te spreken. Knallen echt wel heel goed door voor dat geld. En worden hier in limburg ook redelijk veel gebruikt. Maar dan niet in combinatie met de Concert series toppen maar met Lem Poseidon dubbel 12. En dat klinkt echt strak heb op de zaterdag voor carnaval gelachen omdat iemand met 2 concert series basjes aan kwam zetten in een zaal waar een man of 300/350 waren. Maar ik zal je zeggen dat dit toch nog vreselijk goed klonk.En achter in de zaal ook nog goed geluid en voelbare bas. Ik vind het al met al voor het geld zeer leuke kasten. Aleen de toppen heb ik nog nooit gehoord. Maar volgens andere eigenaars van Concert series bassen mis ik daar niks aan dus dat zal ik dan maar geloven want anders hadden ze waarschijnlijk geen Lem toppen gekocht.En dit zijn ook zeker geen amateur bedrijfjes maar mensen die er hun brood mee verdienen, dus als het rotzooi was hadden ze het in eerste instantie al wel niet gekocht.
En ik weet ook wel vrij zeker dat deze set zijn prijs redelijk zal vasthouden mits je hem een beetje netjes behandeld. Want tis gewoon een slappe vergelijking sound projects met dap. Die sound projects kosten meer in aanschaf en als je die helemaal afragd krijg je er ook niet meer veel voor dus eigenlijk komt het gewoon op hetzelfde neer. Daar komt ook nog eens bij dat het geen drol kost als er wat kapot gaat aan je dap's. En met je sound projects kun je mooi gaan rennen om onderdelen te krijgen en het zal ook niet bepaald goedkoop zijn.
En bovendien je koopt een set omdat hij goed klinkt, niet voor de restwaarde die hij nog zal hebben over 5 jaar. En waarschijnlijk verhuur je die dap set veel makkelijker omdat je hem goedkoper kunt aanbieden. En zul je dus meer klussen hebben dan met een redelijk dure set. En heb je hem dus ook veel sneller terug verdient. En zo verdien je er uiteindelijk dus waarschijnlijk nog steeds makkelijker mee.
Dan nog over die speakers in Sound Projects ik laatst gesproken met iemand die meerdere SP4 Sets's in bezit heeft. En die zij inderdaad ook dat er Beyma inzit.
Edit: Heb het overigens over de volgende concert series bassen: DAP SPS-1B
2e Edit: En de volgende toppen: POSEIDON 212 Had me even vergist met dubbel 12 blijkt een enkel 12 te zijn.
Topic: D&B B2 of speakerplans C-sub (25-10-2006 08:45:00)En ik weet ook wel vrij zeker dat deze set zijn prijs redelijk zal vasthouden mits je hem een beetje netjes behandeld. Want tis gewoon een slappe vergelijking sound projects met dap. Die sound projects kosten meer in aanschaf en als je die helemaal afragd krijg je er ook niet meer veel voor dus eigenlijk komt het gewoon op hetzelfde neer. Daar komt ook nog eens bij dat het geen drol kost als er wat kapot gaat aan je dap's. En met je sound projects kun je mooi gaan rennen om onderdelen te krijgen en het zal ook niet bepaald goedkoop zijn.
En bovendien je koopt een set omdat hij goed klinkt, niet voor de restwaarde die hij nog zal hebben over 5 jaar. En waarschijnlijk verhuur je die dap set veel makkelijker omdat je hem goedkoper kunt aanbieden. En zul je dus meer klussen hebben dan met een redelijk dure set. En heb je hem dus ook veel sneller terug verdient. En zo verdien je er uiteindelijk dus waarschijnlijk nog steeds makkelijker mee.
Dan nog over die speakers in Sound Projects ik laatst gesproken met iemand die meerdere SP4 Sets's in bezit heeft. En die zij inderdaad ook dat er Beyma inzit.
Edit: Heb het overigens over de volgende concert series bassen: DAP SPS-1B
2e Edit: En de volgende toppen: POSEIDON 212 Had me even vergist met dubbel 12 blijkt een enkel 12 te zijn.
Als je mij even een mailtje doet stuur ik je de tekening zo gauw ik thuis ben.
Topic: Ciare 18.00 W3 En manifold (25-10-2006 08:43:00)Nu heb ik in de manifolds al meerdere speakers gehad. Van ciare 18.00's tot 18" Dap's en tot nu toe heeft eigenlijk alles wel goed geklonken. Dus.... Ik denk eigenlijk ook wel dat bijna alle woofers er goed in klinken. Ik vind het sowieso heerlijke kasten om mee te werken. Alleen het gewicht is wat minder.
Topic: Zillion..... (23-10-2006 15:05:00)Ik wou zeggen want ik denk dat als alles waar was en hij er dus voor veroordeeld was die over 3 levens pas vrij was.
Topic: Zillion..... (22-10-2006 17:05:00)Ja je zult toch wat moeten. Maar volgens mij is het grootste deel van die aanklachten tegen hem nooit hard gemaakt.
Topic: Zillion..... (21-10-2006 23:51:00)Hehe weer niet goed verstopt
Nee even zonder flauwekul veel was er zo niet te zien. Maar staat daar binnen eigenlijk nog wat van apparatuur. Want voor zover ik heb begrepen is niet alles verkocht met die openbare verkopen.
Topic: Zillion..... (19-10-2006 19:16:00)
Nee even zonder flauwekul veel was er zo niet te zien. Maar staat daar binnen eigenlijk nog wat van apparatuur. Want voor zover ik heb begrepen is niet alles verkocht met die openbare verkopen.Ik heb geen idee of het gebouw van buiten bijzonder is om te zien. Maar heb wel vaker vannalles gehoord over de zillion dus ik dacht als ik dan toch in antwerpen ben kan ik ook eens een kijkje nemen..... Maar in ieder geval bedankt ik weet wat ik wou weten.
Topic: Zillion..... (19-10-2006 15:06:00)Hallo,
Ik had een vraagje aangezien ik weet dat er ook wel wat mensen van belgie hier op het forum zitten. Ik ga van he weekend naar antwerpen. En nou vroeg ik mij af of het gebouw van de zillion er nog staat ofdat dat gesloopt is. Want anders wil ik het zeker wel even gaan zien.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Groetjes,
Roel
Topic: D&B B2 of speakerplans C-sub (17-10-2006 20:17:00)Ik had een vraagje aangezien ik weet dat er ook wel wat mensen van belgie hier op het forum zitten. Ik ga van he weekend naar antwerpen. En nou vroeg ik mij af of het gebouw van de zillion er nog staat ofdat dat gesloopt is. Want anders wil ik het zeker wel even gaan zien.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Groetjes,
Roel
Ik zal zo eens even tussen backups bladeren heb hem wel nog ergens denk ik. En anders moet je ivo eens lief vragen misschien dat die hem nog heeft.