Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ Jus
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van DJ Jus (Pagina: 15 van 20)
Topic: nieuwe merken op new line (29-10-2004 17:45:00)
Iedereen gaat wel achter mekaar onderuit met die koptelefoon:
Topic: Beatmixen (25-10-2004 17:01:00)
Maar (niet verkeerd opvatten) waarom kunnen spullen van jb wel zonder plaatje de webshop in, en de Wharfedale speakers niet?
Topic: Peavey vs Behringer (29-10-2004 15:58:00)Hallo mensen, sorry ik moest em weer even een schup geven.
We staan echt nu helemaal op het punt om de speakers te gaan halen. Eigenlijk hadden we dus besloten voor de Wharfedale evps15 te gaan, maar nu zag ik in het topic nieuwe merken een bericht van Dré dat hij ook de 12" heeft besteld. Deze kom ik verder nergens tegen. Heeft iemand (Dré misschien zelf?) al ervaring met deze? Want als ik het goed begrepen heb, is 12"lekkerder als je later nog een subje eronder kwijt wilt.
Verder wilde ik ook graag weten of er nog iemand is die ondertussen al ervaring heeft met de Peavey Pro15 en of hij/zij deze ervaring zou willen delen
Ook informatie over nieuwe kastjes die welleens aantrekkelijk kunnen zijn is natuurlijk welkom.
Bvd!
Jus
Topic: Denon DN-S8000 uitgelekt? (28-10-2004 20:35:00)We staan echt nu helemaal op het punt om de speakers te gaan halen. Eigenlijk hadden we dus besloten voor de Wharfedale evps15 te gaan, maar nu zag ik in het topic nieuwe merken een bericht van Dré dat hij ook de 12" heeft besteld. Deze kom ik verder nergens tegen. Heeft iemand (Dré misschien zelf?) al ervaring met deze? Want als ik het goed begrepen heb, is 12"lekkerder als je later nog een subje eronder kwijt wilt.
Verder wilde ik ook graag weten of er nog iemand is die ondertussen al ervaring heeft met de Peavey Pro15 en of hij/zij deze ervaring zou willen delen
Ook informatie over nieuwe kastjes die welleens aantrekkelijk kunnen zijn is natuurlijk welkom. Bvd!
Jus
Maar, het kan natuurlijk best dat de spelers goedkoper worden
auto's ook, knikkers ook, lasagna ook, kan allemaal, of het gebeurd is afwachte
Topic: Mijn eerste spulletjes (28-10-2004 20:31:00)
auto's ook, knikkers ook, lasagna ook, kan allemaal, of het gebeurd is afwachteEhm, misschien schokkend nieuws, maar zelfs met skytec kun je draaien, en ontdekken of je er lol in heb... Hij is met geavanceerdere apparatuur begonnen als de meeste hier als ik het zo lees (en dan heb ik het vooral over de hifi cd spelers..waar ik zelf uiteraard ook mee ben gestart)
Verder zou ik voor koptelefoon even kijken in het geluid forum bij het topic over een koptelefoon onder de 100 euro, vooral de laatste paar pagina's
Topic: Pcspeakers als monitortjes? (28-10-2004 12:56:00)Verder zou ik voor koptelefoon even kijken in het geluid forum bij het topic over een koptelefoon onder de 100 euro, vooral de laatste paar pagina's
Bij de discoboer hier in de buurt hebbe ze het...skytronic zooi verkoopt ie, dus als je zo'n zaak bij jou in de buurt vind lukt het vast wel
Topic: Pcspeakers als monitortjes? (28-10-2004 12:34:00)Alleen ben je dan als je alleen dat besteld meer kwijt aan verzendkosten als aan het kabeltje
maar ze verkopen ze overal
Topic: Koptelefoon voor draaien op feestjes? (100-200 euro) (25-10-2004 18:09:00)
maar ze verkopen ze overal
Iedereen gaat wel achter mekaar onderuit met die koptelefoon: Dré schreef:
Vandaag binnen gekomen, getest EN van m'n stoel gevallenReind schreef:
Ik vond hem vanochtend voor mijn deur (ben languit op mijn bek gegaan door het pakketje)
Haha, redelijk offtopic maar inderdaad, degene die dat bedacht heeft, die ligt volgens mij nu nog steeds dubbel van het lachen dat dat zo'n succes is geworde
Topic: Beatmixen (25-10-2004 16:49:00)
Maar als je kijkt naar de hoeveelheid Skihut cd's die verkocht worden, waarop vaak ook hooguit een nummer een minuut speelt, zijn er toch veel mensen blijkbaar die er van houden.
Topic: Eerste optreden: praktische zaken (25-10-2004 16:47:00)Kijk, dat schiet natuurlijk al een heel stuk op
Probeer een keer met die man mee te gaan naar een optreden (als dat nu niet het geval is). Kun je veel praktijk ervaring opdoen.
Probeer een keer met die man mee te gaan naar een optreden (als dat nu niet het geval is). Kun je veel praktijk ervaring opdoen.