Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Jelmer

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Jelmer (Pagina: 15 van 20)

Topic: De nieuwe limited edition: Technics SL1200GRN (26-3-2007 08:17:00)
Ontzettend leuk detail dit. Zijn de dingetjes die zo'n project echt "af" maken. Leuk!
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (25-3-2007 11:27:00)
ashamed :$ de combinatie van een vroege dienst en de zomertijd zijn niet goed voor mijn concentratie vermogen... ashamed :$
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (25-3-2007 07:26:00)
Whoomp there it is is toch van de outhere brothers? Of ben ik nu ernstig in de war?

Ik vind overigens een goede mix van twee volstrekt verschillende nummers gewelidig. Altijd leuk happy :)
Topic: Syrincs M3-220 Multimedia Monitor Systeem (20-3-2007 18:00:00)
Mutz, je bent uiteraard van harte welkom om onder het genot van een Haags "bakkie pleur" naar het verschil te luisteren. Alhoewel ik me voor kan stellen dat je de afstand daar iets te groot voor vindt.
Topic: De nieuwe limited edition: Technics SL1200GRN (20-3-2007 12:59:00)
Als je de decks wit laat zeg ik grijs (nog mooier wit maar weet niet of dat kan).

Ga je ze groen maken zeg ik de zwarte.

Ben heel benieuwd naar het eindresultaat!
Topic: De nieuwe limited edition: Technics SL1200GRN (20-3-2007 10:12:00)
Ik ben zeker een beetje een lamlul als ik zeg dat ik anderson mooier zou vinden wink ;) Groene deckplate en een witte toonarm en platter...
Topic: De nieuwe limited edition: Technics SL1200GRN (19-3-2007 08:02:00)
wauw, mooi werk hoor! Het is wel een onmogelijke kleur :) zeg! Ben je er al uit wat je met de kikker/biohazardlogo gaat doen?
Topic: Synq SMX-2 (16-3-2007 11:36:00)
Zou het mischien zo zijn dat als die datum al bekend was, dat er dan geen mail verstuurd hoefde te worden omdat dan gewoon de datum hier gepost kon worden?
Topic: Pimp je CDJ-100s (14-3-2007 17:08:00)
Ik ben wel benieuwd naar het resultaat. Mischien leuk om dat hier te posten als het zover is?
Topic: Geluidsset disco (14-3-2007 11:14:00)
Kwestie van smaak happy :) en over niets valt zo goed te twisten als over smaak happy :)

Maar deze mogen wat betreft de looks zo mijn woonkamer in!